Baarin kannatusmaksut
.Itseasiassa jokaisen Dominoivan henkilön olisi syytä kokea myös toinen puoli hommasta.Ihan vaan kokeilua,ei mtn käännyttämistä switsaukseen tms.
Tee selväksi, että hän huolehtii sinusta parhaiten hallitsemalla sinua. Se fyysinenkin puoli on tärkeä, mutta mielestäni sen pitää lähteä syvemmältä. Minä näen tämän sillä tavalla, että jos hallitseva osapuoli on sydämellään eikä penikselllään/vaginallaan hommassa mukana, ei ristiriitojakaan tule sitten niin paljon, kun kumpikin osaa lukea toista.
Olen näyttänyt joitakin hyvin kirjoitettuja tarinoita, kuvaten sitä mitä uskaltaisin odottaa sessioilta ja miten vapaasti toisella olisi mahdollisuus käyttäytyä. Olen kertonut ja puhunut aiheesta, hyvin avoimesti, kertoen mielipiteitäni, eikä suinkaan "nyt opetan sinua" -tyylillä.---Ongelma tuntuu nyt olevan siinä että kaikki välineet on jo käsissä (ihan kirjaimellisestikin, rekvisiitassa löytyy...) mutta toisella on hurjan suuri pelko siitä että mie hajoan käsiin tai nousen puolustuskannalle alistettuna. Eli kumppaniani melko suorasti lainaten "olet niin rakas ja tärkeä että pelkään satuttavani liikaa", vaikka mie kuinka tietoisesti provosoin tai pyydän lujempia otteita.
Minulla sisäänajo lähti siitä, kun sub antoi minulle hapsupiiskan käteen ja neuvoi miten sitä tulee käyttää. Ja seuraavaksi käteeni annettiin kourallinen pyykkipoikia ...
Samaa mieltä LadyWhipin kanssa...
Lainaus käyttäjältä: telle - 15.10.2011, 10:36Samaa mieltä LadyWhipin kanssa...Tarkoitit varmaan misulin kanssa? Vaikka olen kyllä samaa mieltä tässä asiassa.Tekniikan pystyy oppimaan, mutta sisäinen tarve ja intohimo tähän on ihan jotain muuta.Saako henkisen otteen, sitä kyselen vähän väliä.