Baarin kannatusmaksut
Yritän päästä paikalle ellei mene uuden rumpaleista koostuvan children of bodom coverbändini reenit päälle.. Bändin nimihän on siis Children of Bodom tsshhh
Hihiii. Ootteks nähny hippojen piiloutuvan puihin? No ette tietenkään, ne on niin hyviä siinä. :3
Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 01.11.2016, 12:08Hihiii. Ootteks nähny hippojen piiloutuvan puihin? No ette tietenkään, ne on niin hyviä siinä. :3Pitäisi tehdä muuttosiivous, taisin löytää osoitteen minne tunkea kaikki koululaisvitsikirjat mitä vastaan tulee kirjalaatikoiden uumenista..
Mä epäilen syvästi, että kotona tulisi sanomista jos sinne kantaisin vitsikirjoja. :d kerroin niiiiin hyviä vitsejä eilen, että kaikki vaan itki. Niiku et mistä tietää esiintymislavan olevan vinossa?Kun Lauri Tähkän naama on suorassa. Hohoohoh.
Olen miittipaikalla melko pian viiden jälkeen. Onkohan tämä nyt reilua, että kämppikseni ja 420-260-869 jäävät kotiini leikkimään köysillä ja ruoskilla, mutta minä joudun raahautumaan miittiin kuuntelemaan älyvapaita juttujanne?