Baarin kannatusmaksut
En pääse.. koska.. No tiiätte jo.
haen hyväksyntää vanhemmilta domeilta!
Jos sitä raahautuisi paikalle osallistumaan palvontamenoihin ja monitoroimaan, että mobscenen eläinkuljetus menee asianmukaisesti ja saamme paikalle stressilihaa kuten EU vaatii. vai oliko se nyt toisin päin? No kunhan toiminta näyttää hyvältä ja paperit täsmää, niin tyytyväinen henki täyttäkööt kolomme. Eiköhän kahdeksaan mennessä ole saatu perustunnelma jo pystytetyksi ja penkkein pinnoilla on vähintään lämpöä. Välttäkäämme eritteitä ja väkivaltaa kaikin keinoin!
Lainaus käyttäjältä: RMK - 25.10.2016, 14:19En pääse.. koska.. No tiiätte jo. Mieti! Sen treenaamisen sijaan voisit olla myös tapaamassa sun unelmien pahoinpitelevää, hakkaavaa ja äärivakivaltaista miestä!..tai sit sä voisit tulla vaan joskus miittiin.
Lainaus käyttäjältä: Siniparta - 25.10.2016, 14:44Lainaus käyttäjältä: RMK - 25.10.2016, 14:19En pääse.. koska.. No tiiätte jo. Mieti! Sen treenaamisen sijaan voisit olla myös tapaamassa sun unelmien pahoinpitelevää, hakkaavaa ja äärivakivaltaista miestä!..tai sit sä voisit tulla vaan joskus miittiin.Hahaha:D Mä Oon treenaamassa Just tommosen miesten takia
Hyvin oon kasassa pysyny tähänkin asti Sulle vielä näytän..
Sä et Oo nähny vielä mitään.