Baarin kannatusmaksut
Oli niin hirmuisasti kirjoitusvihreitä, etten ole varma olenko ymmärtänyt asian oikein. Katsotaan, saavunko paikalle vai typotanko jossain muualla. ^^
Taluttaiskohan kukaan kädestä/tukasta pitäen yhden ujon uutuuden sisälle asti keskiviikkona?
Onneksi parempi puolisko lupas pitää meidän yhteisistä subeista huolen miitissä, luotan siihen
Vähän epävarmaa saapuminen tällä kertaa, katsoa miten kalenteri täyttyy Lainaus käyttäjältä: mimmu_ - 24.10.2016, 10:12Onneksi parempi puolisko lupas pitää meidän yhteisistä subeista huolen miitissä, luotan siihen Tuskin olen tuo "parempi puolisko"?, joten kiitos kulta että et niitä minun vastuulle jätä
Lainaus käyttäjältä: Junnu - 24.10.2016, 14:52Vähän epävarmaa saapuminen tällä kertaa, katsoa miten kalenteri täyttyy Lainaus käyttäjältä: mimmu_ - 24.10.2016, 10:12Onneksi parempi puolisko lupas pitää meidän yhteisistä subeista huolen miitissä, luotan siihen Tuskin olen tuo "parempi puolisko"?, joten kiitos kulta että et niitä minun vastuulle jätä Hei hani, ei sielä onneksi oo ku yks meidän subi vaa! Kyllä sä selviät vie sille tikkari, nii pärjäät sen kaa paremmin
Mitä ihmeen silmäpillua täällä oi niin viattomassa miittiketjussa oikein harrastetaan!?