Baarin kannatusmaksut
Hyvä kirjoitus toisesta tulokulmasta tärkeään aiheeseen, kiitos!On kuitenkin todettava, että pitäisin arvossa totta tosiaan, jos näin pienessäkin valokeilassa noudatettaisiin julkisen kirjoittamisen kauniita tapoja. Minun makuuni on tekstieettisesti arveluttavaa viitata suoraan mutta lähdettä mainitsematta johonkin toiseen tekstiin, varsinkin jos tuon ko. kirjoituksen omassa kannanotossaan pukee niinkin ikävän asian ilmentymäksi kuin ihmisten arvottamisen syystä tai toisesta toista vähäpätöisemmäksi. Lukijalle on reilua osoittaa mahdollisuus käydä itse katsomassa ja muodostamassa mielipiteensä siitä, minkälaista asiaa alkuperäisessä tekstissä on oikeastaan toimitettu. Kun toimitaan tällä tavalla rehdisti, on kirjoittajankin helpompi seurata levollisin mielin millaista elämää se teksti omalta näytöltä lähdettyään elääkään, silloinkin kun olisi itse kuvitellut sille kovin toisenlaiset tiet.
Olen pyytänyt muokkausta ko.asian tiimoilta tekstiini. Ja niin, ikäviä asioita tai ei, mutta jokainen lukija lukee tekstit omalla tavallaan. Sille ei kirjoittaja voi mitään.
Miksi nähdä niin mustavalkoisesti, että avoimesti pervot haluaisivat avautua perheelle pervoudestaan enemmän kuin muut? Tai että haluaisi esitellä piiskattua takapuoltaan työnantajalle? Uskon ja toivon, että kaikilla on sen verran maalaisjärkeä ettei anna yhtään enempää informaatiota vastaanottajalle kun tilanne/ihminen on valmis vastaanottamaan.Itse ainakin enemmän huomioinut , että siellä kaapissa olevat ovat enemmänkin olleet huolissaan julkipervojen avoimuudesta sitä avoimuutta juuri kauhistellen .Itse luen itseni semi-avoimeksi pervoksi.. Käyn miiteissä, bileissä, lataan kuviani tänne ja fettiin, järkkään illanistujaisia kotonani, lähimmät ystäväni (about 10) ja muutama työkaveri tietää pervoudestani. Minulla on facessa iloisesti sekaisin sekä kinkyjä että "tavis"frendejä ja jos minuun törmää skenen ulkopuolella niin saa tulla moikkaamaan .. eli kinkyys on osa minua 24/7. Osaan kuitenkin erottaa sen missä kontekstissa on korrektia sanoa/tehdä/näyttää mitäkin asioita. Jos joku kysyy lisää niin toki kerron Mulle on ihan sama jos joku on kaapissa tai joku toinen kailottaa turuilla ja toreilla kinkyyttään, kunhan on itse onnellinen "valintaansa". Eihän sen pitäisi olla keneltäkään muulta pois. Ja kyllä se arvostus lähtee ihan muista jutuista kun siitä kuka on avoimempi tai kuka on HC:eempi
Lainaus käyttäjältä: Blondie77 - 16.10.2016, 09:54Miksi nähdä niin mustavalkoisesti, että avoimesti pervot haluaisivat avautua perheelle pervoudestaan enemmän kuin muut? Tai että haluaisi esitellä piiskattua takapuoltaan työnantajalle? Uskon ja toivon, että kaikilla on sen verran maalaisjärkeä ettei anna yhtään enempää informaatiota vastaanottajalle kun tilanne/ihminen on valmis vastaanottamaan.Itse ainakin enemmän huomioinut , että siellä kaapissa olevat ovat enemmänkin olleet huolissaan julkipervojen avoimuudesta sitä avoimuutta juuri kauhistellen .Itse luen itseni semi-avoimeksi pervoksi.. Käyn miiteissä, bileissä, lataan kuviani tänne ja fettiin, järkkään illanistujaisia kotonani, lähimmät ystäväni (about 10) ja muutama työkaveri tietää pervoudestani. Minulla on facessa iloisesti sekaisin sekä kinkyjä että "tavis"frendejä ja jos minuun törmää skenen ulkopuolella niin saa tulla moikkaamaan .. eli kinkyys on osa minua 24/7. Osaan kuitenkin erottaa sen missä kontekstissa on korrektia sanoa/tehdä/näyttää mitäkin asioita. Jos joku kysyy lisää niin toki kerron Mulle on ihan sama jos joku on kaapissa tai joku toinen kailottaa turuilla ja toreilla kinkyyttään, kunhan on itse onnellinen "valintaansa". Eihän sen pitäisi olla keneltäkään muulta pois. Ja kyllä se arvostus lähtee ihan muista jutuista kun siitä kuka on avoimempi tai kuka on HC:eempi Olen tässä aika samoilla linjoilla. Ei mulla ole mitään tarvetta tuoda kinkiyttäni sen enempää esiin kuin mitään muutakaan yksityiselämään liittämääni asiaa. Töissä ei kävisi kuuloonkaan. Tämä on mun juttuni, ja ne tietää, joiden tarvitsee. Facessa on sekaisin kinkyt ja työkaverit, lapset ja muut tuttavat, mutta siellä pysyy hienosti ns. taviselämä ja muut jutut erillään. Iso osa tästä on ollut myös se, että ne, joihin olen tämän skenen välityksellä tutustunut, ovat oikeasti hyviä tyyppejä, joiden kanssa haluan olla tekemisissä muutenkin kuin vain bdsm-aiheisilla foorumeilla tai tapahtumissa. Jos joku muu haluaa olla julkisempi, niin sekin on ok, enkä silti dissaa kaveripiiristäni minnekään, kunhan ei odoteta, että kaikkien suhtautuminen kinkiyteensä on samanlaista ja osaa kunnioittaa sitä päätöstä.
En mä tiedä mistä tällänen mielikuva joillekin on tullu et kaappipervot olis jotenkin vähäpätösempiä kun julkikinkyt. Suurin osahan on muutenkin kaapissa enemmän tai vähemmän.
Minusta on jokaisen oma päätös, miten pitkälle kaapistaan uskaltautuu. Kunhan vain koettaa olla loukkaamatta kumppaneitaan kaapissa olemisellaan tai olemattomuudellaan.