Kirjoittaja Aihe: Leegojen tulevaisuus-seminaari 19.10, Oulun Roosterin alakerta alkaen klo 18:00  (Luettu 7353 kertaa)

lemmikki

Minäpä tulen myös. Tällä kertaa ajoissa. Ja jos jostain syystä kuitenkin tapani mukaan myöhästyn, niin voin kyllä kantaa seuraukset itse  8)

...että jatkakaa vaan niiden minuuttien laskemista ;D

Ja sinä, joka edellisessä miittiketjussa ROHKENIT kutsua mua beibeksi... Tämä muistetaan. Mur.

heinrich

• Vieras
Minäpä tulen myös. Tällä kertaa ajoissa. Ja jos jostain syystä kuitenkin tapani mukaan myöhästyn, niin voin kyllä kantaa seuraukset itse  8)

...että jatkakaa vaan niiden minuuttien laskemista ;D

Ja sinä, joka edellisessä miittiketjussa ROHKENIT kutsua mua beibeksi... Tämä muistetaan. Mur.

Uuu...
Lupaat vaan beibe  ;D

P. S.
Päivi on ihqu  :love:

cristine

• Vieras
Yhyy minä en pääse paikalle :/ enkä pääse kyllä vielä seuraavaankaan miittiin. saatte siis olla kaks viikkoa rauhassa ilman mua miiteissä

firefly

• Vieras
Tämä prinsessa kapuaa norsunluutornin korkeimpaan kammioon nallekarhu kainalossa nukkumaan ja toipumaan syysflunssasta.. Joten pitäkää muut pikkuset ittenne brätteinä ettei mee miitti liian sivistyneeksi!  ::)

TEGAMi

• Vieras
Tämä prinsessa kapuaa norsunluutornin korkeimpaan kammioon nallekarhu kainalossa nukkumaan ja toipumaan syysflunssasta.. Joten pitäkää muut pikkuset ittenne brätteinä ettei mee miitti liian sivistyneeksi!  ::)
Mie oon paikalla. Ni worries  >:D

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria

Älähän huoli, parannu ihan rauhassa, minä voin kyllä brättäillä sinunkin edestä!

firefly

• Vieras
^ Jee hyvä tytöt x) Raskas taakka putosi harteiltani! :love:

momoi36

• Vieras
Tuloni varmistui, ellen sitte eksy matkalla. Hui miten paljon porukkaa tulossa, hyvä vaan koska oon itekki vielä miittineitsyt sielläpäin.  8)

Ps. älkää sitten syökö mua ihan kokonaan, vähän saa maistaa.

jano

VAROITUS

Jano saattaa yllättää!

Siniparta

• Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Tulen, tulet, me tulemme, hän tulee. Voisko huominenkin jo tulla?

TEGAMi

• Vieras
Tuloni varmistui, ellen sitte eksy matkalla. Hui miten paljon porukkaa tulossa, hyvä vaan koska oon itekki vielä miittineitsyt sielläpäin.  8)

Ps. älkää sitten syökö mua ihan kokonaan, vähän saa maistaa.
Pyyntö huomioitu; ennakko varoitus: mie puren ^^

TEGAMi

• Vieras
Tulen, tulet, me tulemme, hän tulee. Voisko huominenkin jo tulla?
HÄHÄÄ SE ON JO TÄÄLLÄ! SE ON TÄNÄÄN! 17 tuntia ja reilu 30min.  >:D

Macy

• Vieras
Jee tänään!
Kalenterin ostajat muistaa ottaa rahaa mukaan, mielellään vielä tasarahan jos saan pyytää :)

Mimiel

• Vieras
Rahet on jo valmiina oottamassa  :love:

TEGAMi

• Vieras
Ohho. Ei oo miittihäntää   :'(