Baarin kannatusmaksut
Mä en nyt oikein ymmärrä.Mutta vaikuttaa siltä että jotkut yrittävät painostaa ylläpitoa julkistamaan raha asiansa.Miksi ihmeessä heidän tarvitsisi sitä tehdä?Mielestäni asia ei kuulu heidän lisäkseen kenellekkään muulle!Aivan yhtä idioottimaista on vaatia yritystä julkaisemaan alihankkijansa tai tavarantoimittajansa. Vertaa vihreärauha>Neste Oil.Jos tästä taas rakennetaan joku äänestys niin mun ääni menee sille että ylläpito tekee niinkuin parhaaksi katsoo. Älkää kuitenkaan taipuko painostuksen alla.
No jotkut vain ovat niin idioottimaisia että kyselevät ja haluavat keskustella asioista.
Mä en nyt oikein ymmärrä.Mutta vaikuttaa siltä että jotkut yrittävät painostaa ylläpitoa julkistamaan raha asiansa.Miksi ihmeessä heidän tarvitsisi sitä tehdä?Mielestäni asia ei kuulu heidän lisäkseen kenellekkään muulle!
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 28.10.2011, 12:52Mä en nyt oikein ymmärrä.Mutta vaikuttaa siltä että jotkut yrittävät painostaa ylläpitoa julkistamaan raha asiansa.Miksi ihmeessä heidän tarvitsisi sitä tehdä?Mielestäni asia ei kuulu heidän lisäkseen kenellekkään muulle!Muualta olen ennen tätä ketjua jo saanut kuvan että ylläpito nimenomaan aikoo tehdä näin, koska avoimuus on pop ja ei tässä hommassa ole mitään järkeä mitään salata, varsinkin jos homma pyörii ry nimissä. Ei ole kovin iso askel julkistaa tilinpäätöstä koko käyttäjäkunnalle vs. pelkästään yhdistyksenjäsenistölle, varsinkin jos halutaan saada rahaa ihan suorina lahjoituksina. Jos ihmiset näkevät suoraan miten kulut rakentuvat, ei tule mitään välistävetämisarvuutteluja. tl;dr Ei ole mitään etua salata, joten miksei julkistaa.
Tuo kalenteri näyttää erittäin hienolta! Hyvä Cwat ja muu tiimi!
Lainaus käyttäjältä: Queena - 28.10.2011, 22:18Tuo kalenteri näyttää erittäin hienolta! Hyvä Cwat ja muu tiimi!Samaa mieltä
(yhdistyksen tilinpäätös on julkinen asiakirja, ja se on viimeistään pyynnöstä esitettävä)
Lainaus käyttäjältä: Nenne - 29.10.2011, 00:15(yhdistyksen tilinpäätös on julkinen asiakirja, ja se on viimeistään pyynnöstä esitettävä)Suoraa vastausta yhdistyslaki ei anna, muitta muistaakseni se on julkinen vain jäsenille ja tietysti verottajalle. Ulkopuolisille sitä ei olisi pakko näyttää.
Olisiko mahdollista, että baarin toimintaa tukevat saisivat asiasta jotakin käytännön etua, esim. suuremman viestilaatikon ja nykyisen kymmenen viestiä per tunti rajan nostetuksi esim tuplaksi kahteenkymmeneen?