Baarin kannatusmaksut
Nyt astun aralle alueelle kun uskallan kysyä, että kuinka paljon mahtaa olla eurot vuodessa mikä menee baarin serverimaksuun. > 100e vai < 100 e jos tarkkaa summaa ei haluta kertoa.
Toivon kovasti ettei tyhmyyteni paljastu jos tähän on jo aikaisemmin jossain vastattu mutta... voiko antaa ihan vain rahaa jos ei halua kalenteria, t-paitaa, avaimenperää tms?
Lainaus käyttäjältä: Koo - 27.10.2011, 19:34Toivon kovasti ettei tyhmyyteni paljastu jos tähän on jo aikaisemmin jossain vastattu mutta... voiko antaa ihan vain rahaa jos ei halua kalenteria, t-paitaa, avaimenperää tms?yhdyn edelliseen kysyjään?
Minä olen myös kiinnostunut tästä asiasta. Millaisissa mittaluokissa kulut kulkevat, serverimaksut ja jos muita on niin mitä?
Mä en nyt oikein ymmärrä.Mutta vaikuttaa siltä että jotkut yrittävät painostaa ylläpitoa julkistamaan raha asiansa.Miksi ihmeessä heidän tarvitsisi sitä tehdä?Mielestäni asia ei kuulu heidän lisäkseen kenellekkään muulle!Aivan yhtä idioottimaista on vaatia yritystä julkaisemaan alihankkijansa tai tavarantoimittajansa. Vertaa vihreärauha>Neste Oil.Jos tästä taas rakennetaan joku äänestys niin mun ääni menee sille että ylläpito tekee niinkuin parhaaksi katsoo. Älkää kuitenkaan taipuko painostuksen alla.