Baarin kannatusmaksut
Samoin huono idea oli tehdä niin monta galluppia että viimein saatiin ylläpidolle sopiva ratkaisu, miks ollenkaan sitten kysellä jos ei aiota tehdä niinkuin käyttäjät äänestää?
Minusta vitosen tai kympin vapaaehtoinen kannatusmaksu olisi hyvä vaihtoehto toteutettuna siten että maksaneiden nimimerkin perässä olisi joku symboli kannatusta osoittamassa. Siinä kaikki.Jokainen ymmärtää että palvelimet ja tietoliikenne vaatii rahaa, varsin kun on galleria kuvineen. Jos tuosta jotain voittoa jollekin jäisi - mitä en usko - niin jääköön. Arvattavasti yhden talkootyötunnin hinta ei yli euron nouse tässäkään harrasteessa. Minulla on varaa ja asennetta supportata sillä kympillä vuosi sitä että on olemassa tällainen foorumi ja innokkaita ihmisiä kehittämään näitä juttuja.
Miksi kannatusmaksun maksaneiden nimimerkin perässä pitäisi näkyä joku symboli? Minusta se olisi turhaa käyttäjien jakoa kahteen leiriin.
Sättipoliisien jättirekrytointi oli mun mielestäni huono linjaus, aiheuttanee vaan lisää trollausta siihen taipuvaisilla.. Ei trollit banneista parane, sen tiedän kokemuksesta. Samoin huono idea oli tehdä niin monta galluppia että viimein saatiin ylläpidolle sopiva ratkaisu, miks ollenkaan sitten kysellä jos ei aiota tehdä niinkuin käyttäjät äänestää?
Siksi olemmekin miettineet "kannatustuotteita", eli rahalle myös materiaalinen vastine ja se hyvä mieli kaupan päälle (vaikka tänään tässä "parempi ruoka, hyvä mieli" kampanjassa on hieman tervaa mukana).
Lainaus käyttäjältä: Lucrezia - 22.10.2011, 20:20Miksi kannatusmaksun maksaneiden nimimerkin perässä pitäisi näkyä joku symboli? Minusta se olisi turhaa käyttäjien jakoa kahteen leiriin.Se ei ole keneltäkään pois ja johtaa siihen että huomattavan moni joka ei muuten tukisi, tekee niin. Tällöin tukimaksu voi olla pienempi ja tulot suuremmat. Tuo ei ole oma ideani, toimivuus on jo muualla testattu, joten miksi keksiä pyörää uudestaan.Onhan tuossa toki selkeä kahteen leiriin jako; vapaamatkustajat vs. muut.
Kuka/Ketkä/Mikä taho muuten maksaa tämän saitin ylläpidosta koituvat maksut? IKRM
(20:28:48) quattroverde: ChiliN Oonkohan mä pahasti vino, kun aina kun nään ton otsikon "Baarin tukeminen" otsikon niin ajattelen isoja parruja, pönkiä, isoa hydraulitunkkia jne... Mut valmis olen talkoisiin, sillä noit tarvikkeita löytyy O:-DVoin harkita myös muunkinlaista panostusta Kiitokset Ylläpidolle Hyvästä sivustosta, jonka palautteessa taitaa toimia vanha 20/80 sääntö monessakin muodossa. Jokainen voi itse soveltaa tuota 20/80 sääntöä haluamallaan tavalla, mutta minä sovellan niin että 80 % on tyytyväisiä BDSM-baariin ja sen ylläpidon toimintaan .Kiitos !
Kiitokset Ylläpidolle Hyvästä sivustosta, jonka palautteessa taitaa toimia vanha 20/80 sääntö monessakin muodossa. Jokainen voi itse soveltaa tuota 20/80 sääntöä haluamallaan tavalla, mutta minä sovellan niin että 80 % on tyytyväisiä BDSM-baariin ja sen ylläpidon toimintaan .Kiitos !