Baarin kannatusmaksut
Nyt on kyllä pakko puuttua vielä asiaan. Bileethän oli hyvät, mutta... Kyse ei ollut pelkästään siitä, että joku pääsi livahtamaan sisään parina tms. Ainakin kun itse häivyimme pois, sisällä oli henkilökuntaa jolle sanoimme runkkareista. Hän vielä arpo siinä vaiheessa onko kyse runkkarista vai ei ja pitäisikö joku poistaa... Ulkopuolella oli vielä toinen kaveri henkilökuntaa.No meillähän kävi säkä vai johtuiko ehkä omasta olemuksestani, että uskottiin heti. Mutta se että jotain on koskettu ilman lupaa tai piiskattu on jo aika paha, eikä siihen tarvitse kenenkään alistua, muutenhan bilesäännöillä ei ole mitään merkitystä.Ja toi pakkoko kenenkään on darkkariin mennä on jo vähän liikaa. Onko darkkari runkkareita varten vai pareja varten? Pakkoko kenenkään on mennä nakkikioskille, jos ei halua turpaansa. Tai pakkoko on naisen pukeutua seksikkäästi, jos ei halua raiskatuksi. Ei kai olla vielä tätäkin mieltä? WTF?
Järjestäjät ovat kuitenkin nähneet vaivaa bileiden järjestämisessä, mutta nyt kukaan ei tunnu antavan sille mitään arvoa vaan yksi ongelma leimaa koko tapahtuman epäonnistuneeksi.....
Pahoittelut siitä että olen avautunut ja ehkä aiheuttanut tunteiden kuumenemista, ehkä väärinkäsityksiäkin? Minulla kun on tapana antaa palautetta ja puhua suoraan vaikka kyseessä olisikin arka/salattu aihe. Minä kun en ole mikään kiltti joo-joo-kyllä-herrani -tyttö
Bileiden (darkkarin) runkkuongelmat saattavat helpottaa, jos kaikkien yksin bileisiin tulevien miesten pitää luovuttaa sisäänpääsyn yhteydessä 5ml spermaa.
Darkkaristahan pitäisi sitten tehdä 2-osainen. Lasiseinä väliin ja runkkarit toiselle puolelle ja muut toiselle. Sitten mällitkin läpsähtävät kätevästilasiseinään eikä toisten korvaan.
Hmm, jo nyt on helvetti. Ihan ekana haiseva vastalause sille joka meni nimeämään keskustelun uudelleen ja samalla poisti sieltä esim kirjoittamani avausviestin; nyt siellä on alkuperäisen ketjun asiallisia viestejä poistettu/sekaisin tämän uusimman paskanjauhannan kanssa. Sen verran pitäisi ylläpidolla olla kunnioitusta foorumin käyttäjiä kohtaan, ettei ihan tällä laajuudella puututa keskusteluihin.
Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?