Baarin kannatusmaksut
Näin aamutuimaan juutuin miettimään omaa seksuaalisuutani ja kinkyminääni. Mistä se alkoi, miten se muokaantunut alkuaikojen hapuilusta ja itsensä etsimisestä nykypäivään. Paljolti jo on itsensä löytänyt, mutta ilokseni saan myös huomata. Vielä löytyy myös uusia kiinostuksen kohteita, joita ehkä haluaisi kokea. Tutustua lisää itseensä ja nähdä, kuinka syvällä ne kiinnostukset/taipumukset itsessäni oikeasti on. On asioita, joista olen tiennyt jo kauan, että ne on syvällä identetiitissäni. Eivätkä sieltä luultavasti koskaan tule poistumaan (vannomatta tietysti paras) On asioita joihin on mielenkiintoni herännyt matkani varrella. Sen kuitenkin olen oppinut. Löytäessäni uuden jutun joka alkaa kiinnostaa, en laita yhtään vastaan. Suhtaudun siihen mieliavoinna ja lähden kokeilemaan jos tilaisuus tulee. Sana perverssi ei enää kuulu sanavarastooni.Tiedän, etten ole ainoa jolla nämä mieltymykset, taipumukset ym. ovat muuttuneet ja tulevat muuttumaan. Uskoisin meistä valtaosalla olevan samantyypinen historia, tuon itsensä löytämisen kanssa, matkalla omaan itseemme. Kuinka on sinulla? Miten seksuaalisuutesi ja kinky sinä, on muokaantunut ajansaatossa? Oma matkani kohti kinkymaailmaa alkoi n.40v. Ollen ensi alkuun hyvin vahvasti subi, pakottavinen piiskansaanti tarpeineen. Myöhemmin sain kokeilla myöskin Dominoivan osaa. Kumpikaan rooli ei tuntunut huonolta. Enemmänkin jopa kivalta. Subi oli kuitenkin se joka oli vahvempi osa minua. Paljonkin vahvempi..Muutamavuosi takaperin löysin itsestäni myöskin vahvan jalkafettarin. Se löyty tuli täysin "puuntakaa" myös itselleni. Elämyksen aiheutti yksi ainoa valokuva punaisista varpaista, jotka nousivat esiin kylpyvaahdon keskeltä. Kokemus oli hyvin väkevä.Nykyään olenkin jo löytänyt itsestäni kiinostuksen kipuun, olemiseen masokistin roolissa. Toisaalta taas on löytynyt vahva halu myös piiskanheilutteluun sekä tarve joskus myös dominoida. Ajatus kivun tuottamisesta muutenkin kiehtoo. Luulenpa kuitenkin, tuo alkuperäinen tarve olla subi, on itsessäni kuitenkin se kaikkein vahvin osa itseäni. D/s kiehtoo siinä kuin s/m :kin. Tulevaisuudessa..tuli mitä tuli, löysinpä itsestäni mitä puolia hyvänsä omasta seksuaalisuudestani. Mikäli se ei ole rikollista, eikä toisia vahingoittavaa..Otan sen riemumielin vastaan!
Minua on vaan aina pelottanut se tietty "henkinen yksinäisyys", josta monet henkisesti vahvat naiset tuntuvat kärsivän.
Kaapista poistuminen taas aiheutti sen, että nyt opettelen sitä että mitäs jos olisi vahva ilman että antaisi mitään tasoituksia yhtään kenelekään. Se taas tarkoittaa sitä yksinäisyyttä, mutta mitä jos se ei olisikaan niin kauheaa?
Olisi mielenkiintoista tietää lisää tästä vahvuus>henkinen yksinäisyys-teoriasta.Itse en löydä yhtymäkohtaa.