Baarin kannatusmaksut
Jos seukki miitti on 13.10 torstaina niin tulen tökin kaikkia.
Lainaus käyttäjältä: TEGAMi - 04.10.2016, 19:58Jos seukki miitti on 13.10 torstaina niin tulen tökin kaikkia. Oi, mä voin olla vapaaehtoinen tökittävä! ...eiku
Pitkästä aikaa oli kiva osallistua ihmisvihastani johtumatta, mutta oli silti hauskaa. Muutama tyyppi jäi silti etäiseksi, koska nikkejä ei esitelty julkisesti.
Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, että tarvitaan enemmän esittelykierroksia. Ensi viikolla siis vartin välein!
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 06.10.2016, 08:12Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, että tarvitaan enemmän esittelykierroksia. Ensi viikolla siis vartin välein!Roger. Piqqun kans aloitetaan vartin välein "Heeeei kaikki. Mie oon Tegu ja tää on Piqqu ja ollaan Oulusta. Neeeeeext"
Lainaus käyttäjältä: TEGAMi - 06.10.2016, 10:17Lainaus käyttäjältä: hihaton - 06.10.2016, 08:12Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, että tarvitaan enemmän esittelykierroksia. Ensi viikolla siis vartin välein!Roger. Piqqun kans aloitetaan vartin välein "Heeeei kaikki. Mie oon Tegu ja tää on Piqqu ja ollaan Oulusta. Neeeeeext" Hei Tegu ja Piqqu!