Baarin kannatusmaksut
Kulttuurimme on hajalla ja jatkuvat muutokset estävät sitä eheytymästä.Meistä on tullut velliperseitä ja hosujia.
...annetaan toisillemme riittävästi tilaa toimia ja olla ihmisiä omina itsenämme...
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 08.10.2016, 14:19 ...annetaan toisillemme riittävästi tilaa toimia ja olla ihmisiä omina itsenämme...Jos on D/s-suhde ja samalla seurustelusuhde, ylläoleva yhdistelmä on hyvin haastava.Subihan pyrkii miellyttämään omistajaansa. Miellyttäminen tapahtuu sen varjolla missä kuunnellaan D:n toiveita työntäen omat halut sivuun. Ei pelkästään tekemisten suhteen vaan myös persoonan suhteen:"Minkälaiseksi haluaisit muokata minut."Tällaisessa suhteessa sub ei ole omana itsenä koska katsoo subin velvollisuudeksi olla sellainen mitä hänen D:sä haluaa olevan.Oikeastaan tätä olen aina ihmetellyt ja hyvin huonosti mennyt sisälle ko toimintamalliin koska itsemääräämisoikeus ja kukaan ei voi minkäänlaisen suhteen nimissä vaatia toista osapuolta muuttumaan jos sitä käskee tai pyytää tai odottaa.Jos yrittää muuttaa itseään toisen takia, silloin hän ei ole enää oma itsensä. Vai onko?
Täytyy myöntää että olen noista Maarian määritelmistä samaa mieltä.Naiset on manipuloinnin mestareita. Hyviä ympäri puhumaan. Ja tekemään miehestä kykenemättömän sanomaan ei. Sillä voi olla evoluutiohistorian taakka harteillaan, mutta jos ymmärtää miksi, niin voi oppia ymmärtämään että miksei ole oikein nykyihmisille. Eli stereotypialla saattaa hyvinkin olla todellisuuspohjaa.
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 08.10.2016, 14:19Täytyy myöntää että olen noista Maarian määritelmistä samaa mieltä.Naiset on manipuloinnin mestareita. Hyviä ympäri puhumaan. Ja tekemään miehestä kykenemättömän sanomaan ei. Sillä voi olla evoluutiohistorian taakka harteillaan, mutta jos ymmärtää miksi, niin voi oppia ymmärtämään että miksei ole oikein nykyihmisille. Eli stereotypialla saattaa hyvinkin olla todellisuuspohjaa.Raipan lainatun kappaleen ensimmäinen ja viimeinen lause väittävät eri asioita. Siinä, missä ensimmäinen lausee antaa ymmärtää kaikkien naisten olevan manipuloinnin mestareita, viimeisessä lauseessa kerrotaankin stereotypiasta.
Lainaus käyttäjältä: D79Mies - 09.10.2016, 22:19Lainaus käyttäjältä: Raippa - 08.10.2016, 14:19Täytyy myöntää että olen noista Maarian määritelmistä samaa mieltä.Naiset on manipuloinnin mestareita. Hyviä ympäri puhumaan. Ja tekemään miehestä kykenemättömän sanomaan ei. Sillä voi olla evoluutiohistorian taakka harteillaan, mutta jos ymmärtää miksi, niin voi oppia ymmärtämään että miksei ole oikein nykyihmisille. Eli stereotypialla saattaa hyvinkin olla todellisuuspohjaa.Raipan lainatun kappaleen ensimmäinen ja viimeinen lause väittävät eri asioita. Siinä, missä ensimmäinen lausee antaa ymmärtää kaikkien naisten olevan manipuloinnin mestareita, viimeisessä lauseessa kerrotaankin stereotypiasta.En ole ehkä kaikista paras luomaa tekstiä joka olisi täysin yhteneväistä. Nuo irrotetut lauseet oli tarkoitettu samaan asiaan. Eli olen samaan mieltä Maarian kanssa siitä että naiset on miesten mielestä taitavia manipuloijia. [...]