Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 03.10.2016, 20:00Ei ollut kyse myöskään siitä etteikö olisi käytetty ammattiapua. Molemmat yksilöinä ja molemmat yhdessä. Yli viisi vuotta yritettiin (edes) selvittää mikä on vikana. Hänen mielestään minä olin idiootti kun en ymmärtänyt häntä.Nettikeskusteluja seuratessa tulee toisinaan mieleen, ettei ole olemassa enää kuin meitä ja muita. Ihmiset valitsevat subjektiivisesti puolensa eivätkä enää edes yritä kuunnella muita näkökulmia.Ehkä tällainen käytös on rantautunut parisuhteisiinkin. Jos vakaasti uskoo, ettei itsessä ole mitään vikaa tai että kumppani on omien tarpeiden palvelija, niin aika vaikea siinä on kumppanin toimia.Kannattaa valita sellainen kumppani, joka puhuu kauniisti eksistään ja ihmisistä yleensä. Sellainen ihminen todennäköisesti ymmärtää omatkin vajavaisuutensa.
Ei ollut kyse myöskään siitä etteikö olisi käytetty ammattiapua. Molemmat yksilöinä ja molemmat yhdessä. Yli viisi vuotta yritettiin (edes) selvittää mikä on vikana. Hänen mielestään minä olin idiootti kun en ymmärtänyt häntä.
Parhaita lasten kasvattajia tuntuvat usein olevan (ainakin omasta mielestään) ne ihmiset, joilla ei itsellään ole yhtäkään omaa lasta.Ilmeisesti sama ylemmyys pätee helposti myös toisten ihmisten erojen syiden selvittelyyn, silloin kun ei itse ole koskaan kipeää eroa kokenut.Nämä asiat kun ovat useimmiten syy-seuraus-suhteiltaan paljon monimutkaisempia kuin ulkopuoliset osaisivat äkkiä arvatakkaan.
Erostamme on jo toiset kymmenen vuotta aikaa, mutta joskus olen kuitenkin jälkeenpäin ajatellut että kuinkahan monessa läheisessä ihmissuhteessa ollaan ja roikutaan todellisuudessa vain sen paremman kumppanin puutteessa.
Heterokumppanien puolisovalinnoista puheen ollen, usein kuulee sanottavan että mies valitsee itselleen tietyn sopivan naisen, mutta kyllähän se oikeasti on niin että nainen sen puolisovalinnan viimekädessä tekee, eikä mies, vaikka mitä muuta väitettäisiin. Samantien nainen pyrkii tietysti pääsemään heti sen valitun miehensä niskan päälle, ikäänkuin palkkioksi oikeasta valinnasta.Useimmiten eroihin johtavatkin puolisoiden väliset valtataistelut, jotka saavat vaikka minkälaisia muotoja arkipäivän keskellä.Naisethan ovat synnynnäisiä ovelan manipulaation taitajia, joille miehet eivät pärjää samassa taistelulajissa mitenkään päin.
Naisethan ovat synnynnäisiä ovelan manipulaation taitajia, joille miehet eivät pärjää samassa taistelulajissa mitenkään päin.
Yleistykset, stereotypiat, butthurt ja yleinen misogynia varmasti antavat oman osansa perseelleen menneisiin ihmissuhteisiin. Kantsii hei lukea Henry Laasasta ja vähän kans ehkä PUA-ideologiaa. Jaksuhali!