Olin täällä jo innoissani ilmoittautumassa ekaa kertaa PervParkkiin... Mutta mitä ihmettä! Autolla ei saa tulla pihalle. Innostukseni laski samantien noin tasan 97%. Olen mukavuudenhaluinen, helposti paleleva, selvinpäin bileisiin hinkuava kissa. Korkkareissa ja pikkuruisissa bilevaatteissa ei vaan oo kiva kuljeksia ulkona enää näin marraskuisina iltoina. Mälsää. Tai sit mä vaan oon mälsä ja tottunut liian hyvään.
Täytynee vetää nyt rauhassa henkeä ja vaikka kupillinen kahvia ja pohtia tuota bilettämistä uudemman kerran....
ps. Onko siellä enää edes tilaa? Siis niinku ihmisille (tai no, yhdelle pienelle dominoivalle kissalle ison subikoiransa kanssa)
Niin valitettavaa kuin se meistäkin on, tämä parkkeeraus ongelma.
Mutta niin ne ihmiset halajavat maaseudun rauhaa ja idylliä asuttaa, näin mekin saimme naapurin.
Mukavuuden halun ja vapauden tunteen, jonka yksityisautoilu on tuonut ulottuvillemme. Tämän tunnistan myös ja enemmän kuin mieluusti ottaisin jokaisen auton pihaan. Mutta ahdasta on.
Lohdun suo kuitenkin tuo, esim kauklahden juna asemalla sijaitseva taksitolppa jonka vieressä on erittäin hyvä parkkipaikka. Tuolta bileisiin on matkaa 3km joten kustannus ei päätä huimaa.
Ja mahtuuko mukaan bilettämään? Kyllä mahdutte ja oikein hyvin.
Yksi pikkuvinkki olisi vielä: subikoira ajelee taluttelijansa bileisiin, ihan ovelle asti ja käy viemässä auton asemalle.
Toivottavasti näemme teidät lauantaina.