Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Dominantti - 13.11.2016, 10:54Onko kiinnostuneita kimppkyytiin saapumisajalla 19:30? Allekirjoittanut ja Iisa tulossa ellei jokin este ilmaannu, tällä hetkellä pläni olisi liikkua omalla autolla Matinkylän suunnasta. On hetki siitä kun olen viimeksi paikan päällä käynyt, en tiedä kuinka reilusti tai niukasti on tilaa autoille? Allekirjoittaneen autoon mahtuu parhaimmillaan 7 henkilöä.Hei, hienoa jos tulisi koko autollinen. Helpottaisi sekin parkkiongelmaa ja näin ollen voisin järjestellä parkin sille. Vltavan edestä lähtevä kimppakyydin eka auto on yhtä paikkaa vaille täysi.
Onko kiinnostuneita kimppkyytiin saapumisajalla 19:30? Allekirjoittanut ja Iisa tulossa ellei jokin este ilmaannu, tällä hetkellä pläni olisi liikkua omalla autolla Matinkylän suunnasta. On hetki siitä kun olen viimeksi paikan päällä käynyt, en tiedä kuinka reilusti tai niukasti on tilaa autoille? Allekirjoittaneen autoon mahtuu parhaimmillaan 7 henkilöä.
Lainaus käyttäjältä: orja teemu - 13.11.2016, 11:18Lainaus käyttäjältä: Dominantti - 13.11.2016, 10:54Onko kiinnostuneita kimppkyytiin saapumisajalla 19:30? Allekirjoittanut ja Iisa tulossa ellei jokin este ilmaannu, tällä hetkellä pläni olisi liikkua omalla autolla Matinkylän suunnasta. On hetki siitä kun olen viimeksi paikan päällä käynyt, en tiedä kuinka reilusti tai niukasti on tilaa autoille? Allekirjoittaneen autoon mahtuu parhaimmillaan 7 henkilöä.Hei, hienoa jos tulisi koko autollinen. Helpottaisi sekin parkkiongelmaa ja näin ollen voisin järjestellä parkin sille. Vltavan edestä lähtevä kimppakyydin eka auto on yhtä paikkaa vaille täysi.Ellei vapaaehtoisia ilmaannu pitänee turvata taksioptioon jos aikoo saapua ajoissa 19:30 ensikertalaisena? Vai oliko jostain sillä aikataululla järjestettyä kyytiä?
Teemu, saako 5 hengen setille parkkipaikan, pieni auto?
Näyttää siltä, etten kyllä ole saamassa porukkaa kasaan kimppakyytiin kun keneltäkään ei ole kuulunut mitään. Taidamme liittyä kimppakyytiin Kauklahden asemalta jos mahtuu, laitan asiasta spostia ohjeiden mukaan.
Mihin aikoihin ootte Missi menossa? Kettu ja mä oltais kyytiä vailla.