Baarin kannatusmaksut
Seuraavaksi nousee mieleen ne bileet, joissa kaikilla oli niin mukavaa. Siitäkin huolimatta että hyväksyvä ja avoimuuteen kannustava ilmapiiri luodaan sillä, että pakotetaan kaikki pukeutumaan silleen OIKEALLA tavalla kinkysti, ettei niillä jotka on pukeutuneet perversseiksi tulisi niin hassu olo. Ai niin joo...
Enhän edes käy bileissä,
Muiden pitäisi olla avoimemmin keitä ovat, että itse voisin olla kuka olen? En mä nyt kyllä tavoita tätä yhtään. Jokainen meistä toteuttaa itseään omalla tavallaan, kusessa olet jos tavoittelet hyväksyntää keneltä tahansa muulta kuin itseltäsi.
Ottamatta DC:hen sen enempää kantaa oikaisen Pipin lausuman yksistä DC-bileistä vuodessa. Oletan Pipin viitanneen TAFF:iin, jonka lisäksi myös Bizarre järjestää Jyväskylässä kahdet DS-bileet vuosittain.
En tiiä kyllä siitä DCn keventymisestä ainakaan mitä itse olen tiedustellut. Jos piiska roikkumassa kaulassa ei riitä muuten kun alasti ollessa niin kevyeksi en sanoisi. Ja kyllä mulla tuolla kaapissa puku roikkuu vaikka se ei mikään täysin musta olekkaan mutta ei yhtään kyllä nappaa tällä hetkellä pitää sitä bileissä päällä ihan jo lämpötilankin vuoksi puhumattakaan siitä että ei vaan iske kinky mielessä. Olisi ihan kiva jos miehillä olisi muitakin tapoja päästä DCstä läpi kun alasti tai musta puku.
Miksi seksuaalisten mieltymysteni pitäisi olla jotenkin julkinen asia? Eikö enää siveellisyys ole normaalia käytöstä?
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 20.09.2016, 11:50Miksi seksuaalisten mieltymysteni pitäisi olla jotenkin julkinen asia? Eikö enää siveellisyys ole normaalia käytöstä? Onko siveellisyys jotenkin tavoiteltava itseisarvo? Miksi?
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta Suomessa taitaa olla yhdet ainoat bileet vuodessa, joissa on dc. Tai ei siis edes joka vuosi... Eikä se mun mielestäni ole pakottamista, jos toivotaan osallistujilta sen verran kunnioitusta, että osoittaa edes jotenkin ottaneensa huomioon dress coden. Esim. useimmilta miehiltä löytyy se juhlava puku kaapista ja oman kokemukseni mukaan sellaisesta naisetkin pitävät. Dress code on vuosien saatossa löystynyt niin, että tällaiset vanhentuneet ajatukset sen tiukkuudesta voisi jo heittää roskakoppaan.
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 20.09.2016, 04:40Seuraavaksi nousee mieleen ne bileet, joissa kaikilla oli niin mukavaa. Siitäkin huolimatta että hyväksyvä ja avoimuuteen kannustava ilmapiiri luodaan sillä, että pakotetaan kaikki pukeutumaan silleen OIKEALLA tavalla kinkysti, ettei niillä jotka on pukeutuneet perversseiksi tulisi niin hassu olo. Ai niin joo...Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta Suomessa taitaa olla yhdet ainoat bileet vuodessa, joissa on dc. Tai ei siis edes joka vuosi... Eikä se mun mielestäni ole pakottamista, jos toivotaan osallistujilta sen verran kunnioitusta, että osoittaa edes jotenkin ottaneensa huomioon dress coden. Esim. useimmilta miehiltä löytyy se juhlava puku kaapista ja oman kokemukseni mukaan sellaisesta naisetkin pitävät. Dress code on vuosien saatossa löystynyt niin, että tällaiset vanhentuneet ajatukset sen tiukkuudesta voisi jo heittää roskakoppaan.