Äänestys

Oletko laittanut deitti-ilmoituksen joskus baariin? jos olet, oletko löytänyt seuraa ja millaista seuraa?

kertaluonteista sessioseuraa
12 (14.8%)
uuden tuttavan jonka kanssa sessioidaan satunnaisesti
9 (11.1%)
vakituisempi sessiosuhde
13 (16%)
Elämänkumpani
3 (3.7%)
En ole löytänyt seuraa
31 (38.3%)
kavereita ja juttuseuraa
13 (16%)

Äänestäjiä yhteensä: 43

Kirjoittaja Aihe: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla  (Luettu 26735 kertaa)

Draugo

Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #45 : 13.09.2016, 09:07 »
Yksi hankaluus minkä olen Dom-miehenä havainnut on myös kokemukseen liittyvä catch-22. Erinäisistä syistä joita olen täälläkin avannut en ole päässyt varsinaista bdsm-puoltani tutkimaan ja kehittämään pientä aloittelua (ja tietysti materiaalin opiskelua) lukuunottamatta. Lähes pääsääntöisesti kuitenkin sekä kokeneet että kokemattomat nais-subit hakevat kokenutta domia. Kokeneet varmastikkin sen vuoksi että tietävät mistä potvät ja kokeneen domin on helpompi saada kiinni siitä mitä yhdessä haetaan, ja kokemattomammat subit taas hakevat kokenutta kouluttajaa jonka avulla oppia itsestään ja subina olemisesta.

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #46 : 13.09.2016, 11:20 »
Yksi hankaluus minkä olen Dom-miehenä havainnut on myös kokemukseen liittyvä catch-22. Erinäisistä syistä joita olen täälläkin avannut en ole päässyt varsinaista bdsm-puoltani tutkimaan ja kehittämään pientä aloittelua (ja tietysti materiaalin opiskelua) lukuunottamatta. Lähes pääsääntöisesti kuitenkin sekä kokeneet että kokemattomat nais-subit hakevat kokenutta domia. Kokeneet varmastikkin sen vuoksi että tietävät mistä potvät ja kokeneen domin on helpompi saada kiinni siitä mitä yhdessä haetaan, ja kokemattomammat subit taas hakevat kokenutta kouluttajaa jonka avulla oppia itsestään ja subina olemisesta.

Tuo on kyllä valitettavan harmillinen juttu. Pitäsi ajatella, että kyllähän jokainen dom on joskus ollut kokematon ja aloittelija ja eihän kokeneeksi domiksi tule ilman kokemusta. Mutta oon itsekin huomannut vähän joka asiassa, että suositaan sitä kokenutta domia, oli tosiaan kyseessä kokematon tai kokenut subi.

submit

• Vieras
« Vastaus #47 : 13.09.2016, 11:26 »
Itse en määritä henkilön kiinnostavuutta BDSM-kokeneisuuden kautta. Nytkin parhaillaan on kahvittelut sovittuna täysin BDSM-noviisin kanssa. Tietysti realiteetti on sekin, että ei tämänikäiselle ole tungokseksi asti kiinnostuneita. Kyllähän suurin osa (D-suuntautuneista) miehistä haluaa itseään nuoremman subin.

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #48 : 13.09.2016, 11:36 »

Tuo on kyllä valitettavan harmillinen juttu. Pitäsi ajatella, että kyllähän jokainen dom on joskus ollut kokematon ja aloittelija ja eihän kokeneeksi domiksi tule ilman kokemusta. Mutta oon itsekin huomannut vähän joka asiassa, että suositaan sitä kokenutta domia, oli tosiaan kyseessä kokematon tai kokenut subi.

Aloittelevalla subilla on tavallaan helpompaa kuin aloittelevalla domilla.  :o Kunhan tekee mitä käsketään ja muistaa turvasanansa..? Koen itsekin välillä paineita aloittelijuudesta ja ajoittaisesta sotkeutumisesta välineisiin tai tahmanäppeydestä vaikka kahleiden kiinnityksessä. Toisaalta käytän kyl paljon aikaa ja vaivaa itseni valistukseen aiheen tiimoilta. Toisaalta taas mun on ollut sitten ehkä helpompi lähestyä aloittelevia subeja tai aloittelevien subien on ollut helpompi lähestyä mua. Eka kerta on aina eka kerta! Olipa se sit uudella leikkikentällä, leikkikalulla tai leikkikaverilla.

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #49 : 13.09.2016, 12:03 »

Aloittelevalla subilla on tavallaan helpompaa kuin aloittelevalla domilla.  :o Kunhan tekee mitä käsketään ja muistaa turvasanansa..? Koen itsekin välillä paineita aloittelijuudesta ja ajoittaisesta sotkeutumisesta välineisiin tai tahmanäppeydestä vaikka kahleiden kiinnityksessä. Toisaalta käytän kyl paljon aikaa ja vaivaa itseni valistukseen aiheen tiimoilta. Toisaalta taas mun on ollut sitten ehkä helpompi lähestyä aloittelevia subeja tai aloittelevien subien on ollut helpompi lähestyä mua. Eka kerta on aina eka kerta! Olipa se sit uudella leikkikentällä, leikkikalulla tai leikkikaverilla.

Toki subillakin saattaa olla vaikeaa - tai ainakin jännittävää. :D Ensimmäinen alistumiskerta saattaa olla nimittäin hyvinkin jännittävä, subi saattaa miettiä, tekeekö kaiken oikein ja kaikki uusi luonnollisesti jännittää ja ehkä pelottaakin. Mutta periaatteessa aloittelevalla subilla on ehkä helpompaa joo, koska pitää vain tehdä se mitä d käskee ja käyttää turvasanaa, kun siltä tuntuu.

Mutta harmittava asia kokemattomien d:n kannalta on se, että varsinkin kokematon naissubi varmasti löytää halukkaita kouluttajia ja opastajia itselleen, mutta kuinka moni kokematon D (varsinkin miespuolinen) löytää itselleen subin, joka haluaa lähteä kokemattoman D:n matkaan? :/

Draugo

« Vastaus #50 : 13.09.2016, 12:28 »

Toki subillakin saattaa olla vaikeaa - tai ainakin jännittävää. :D Ensimmäinen alistumiskerta saattaa olla nimittäin hyvinkin jännittävä, subi saattaa miettiä, tekeekö kaiken oikein ja kaikki uusi luonnollisesti jännittää ja ehkä pelottaakin. Mutta periaatteessa aloittelevalla subilla on ehkä helpompaa joo, koska pitää vain tehdä se mitä d käskee ja käyttää turvasanaa, kun siltä tuntuu.

Mutta harmittava asia kokemattomien d:n kannalta on se, että varsinkin kokematon naissubi varmasti löytää halukkaita kouluttajia ja opastajia itselleen, mutta kuinka moni kokematon D (varsinkin miespuolinen) löytää itselleen subin, joka haluaa lähteä kokemattoman D:n matkaan? :/

Omalla kokemuksella ei hirveän moni ja Tampereen seutu esim. vilisee kyllä kokeneita ja kokemattomia mies domeja sen verran että kauaa ei varmasti tarvitse odottaa jos subi seuraa haluaa ja kokemattomampikn dom kelpaa.

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #51 : 13.09.2016, 12:52 »
Dommeilla tätä ongelmaa ei ole, vaan halukkaita opastajia ja testikappaleita kyllä löytyy.

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #52 : 13.09.2016, 12:58 »
Kyllähän se taitaa käytänössä kuitenkin mennä niin, että ne ken käy bileissä ja baarimiiteissä on vahvoilla seuranetsinnän kanssa. Varsinkin miespuolisten kyseessä ollessa. Sijainti, ikä, suuntautuneisuus kaikki vaikuttaa. Itselläni on tuntuma, että alan olla jo liianvanha (vaikkakin nuori olenkin) ainakin tampereen seudulla, mitä tulee kinkyhenkisiin naisiin täällä baarissa. En myöskään käy bileissä enkä baareissa. Syystä, että ne ei vaan ole minun juttuni. En käy baareissa enkä kapakoissa muutenkaan..

Itselläni myös rajoittaa yhteydenottamista hyvin paljon, vaikka naisella olisi kuinka mielenkiintoinen profiili, suuntautuminen, etsii seuraa ym. täyttyisikin...Jos ikä ja paikkakunta ei näy, kuten monesi on...Jätän ottamatta yhteyttä. Ne on kuitenkin hyvin oleellisia tietoja. Totta on myös, jos joku joka etsii seuraa, jättää tekemättä ilmon..ei häntä kyllä mitenkään voi löytääkään tuolta jäsenluottelostakaan.. Voihan noita itseni ikäluokkaa olevia vapaita naisia olla tuolla pimennoissa toki täältäkin, mutta..jos piiloon menee eikä esiin tule ;) Valitettavan yleistä on myös yhä nykyäänkin, moni nainen ajattelee..On miehen tehtävä ottaa yhteyttä ensin. 
« Viimeksi muokattu: 13.09.2016, 13:14 kirjoittanut Kulkuri »

damm05

« Vastaus #53 : 13.09.2016, 14:18 »
Kahdesti kokeillut deitti-ilmoitusta tällä sivustolla. Vuosi sitten ja tällä hetkellä. Ruuhkaksi asti ei kummallakaan kerralla ole yhteydenottoja tullut. Turhaksi touhuksi ei voi kumpaakaan aktivoitumista väittää. Suurin osa kirjoittelukumppaneista tukee käsitystäni, että pervot ovat melko hyviä ihmisiä. Tuskin kaikki, mutta suurin osa niistä joihin olen tutustunut. Johtipa se ensimmäinen ilmoitus täällä ihonmyötäisiinkin kontakteihin, joista yhtä voisi jopa kuvailla suhteeksi. Mun vastaus siis oli se vakituisempi sessiosuhde.

Näin taustalla ja kaapissa oleilevalle, ei niin ''kuuluisalle'' se kumppanin kohtaaminen vaatii hieman vaivannäköä. Jollakin tavalla se oma erinomaisuus olisi saatava toisen ihmisen päähän. Sitten on vielä ne kemiat, sijainnit, mieltymykset ja muu hapatus...

Ehkä se tällä hetkellä aktiivisena oleva hakunikin jossakin vaiheessa johtaa muuhunkin kuin kahvitteluun. Pidän peukkuja ja taidan nostaa sen tiistain kunniaksi keulille :)

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #54 : 13.09.2016, 17:17 »
En myöskään käy bileissä enkä baareissa. Syystä, että ne ei vaan ole minun juttuni. En käy baareissa enkä kapakoissa muutenkaan.

​Mä olen ihmetellyt tätä, ettei baarissa voi tavata muita, jos ei normaalistikaan käy baarissa. Samalla logiikalla ei voisi lähteä kahville, jos ei kerta kahvia juo.

Mikä siinä oikein hiertää? Baarissa/ravintolassa yms. on kuitenkin pehmeät penkit ja lämmintä, ja ne ovat auki myös silloin kun useimmat muut paikat ovat jo sulkeneet ovensa. Kukin itse päättää mitä suuhunsa laittaa tai on laittamatta, ei tarvitse tehdä mitään vastoin tahtoaan. Kun se ilmapiiri kinkymiiteissä tai yleensä bileissäkään ei ole mitenkään humalahakuinen. Jotkut ottavat yhden, jotkut useamman, ja selvästi iso osa on tyytyväisiä limsaansa, vaniljateehensä tai kahviinsa.

Vai onko tässä nyt sitten se, että baarissa tapaa vain baarissa yleensäkin viihtyviä ihmisiä? Noh, kinkymiitteissä tuokaan ei oikein toteudu. Sattumalta baarissa tavatun kanssa se suuremmalla todennäköisyydellä onkin niin, mutta kun nuo ihmiset ovat tulleet tuonne ihan muusta syystä. Muuten vapaa-aika voi kulua mieluiten kuntosalilla, lintutornissa tai vaikka kirjaston sarjakuvaosastolla.

Jos baari miittipaikaksi on valittu hyvin, se on riittävän rauhallinen keskusteluun ja tarjonnassa on kaikille jotain mieluista nesteytystä. Onko se nyt niin kamalaa, ettei sitä hetken kestäisi, jos tarkoitus on tutustua toisiin.

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #55 : 13.09.2016, 17:40 »
En myöskään käy bileissä enkä baareissa. Syystä, että ne ei vaan ole minun juttuni. En käy baareissa enkä kapakoissa muutenkaan.

​Mä olen ihmetellyt tätä, ettei baarissa voi tavata muita, jos ei normaalistikaan käy baarissa. Samalla logiikalla ei voisi lähteä kahville, jos ei kerta kahvia juo.

Mikä siinä oikein hiertää? Baarissa/ravintolassa yms. on kuitenkin pehmeät penkit ja lämmintä, ja ne ovat auki myös silloin kun useimmat muut paikat ovat jo sulkeneet ovensa. Kukin itse päättää mitä suuhunsa laittaa tai on laittamatta, ei tarvitse tehdä mitään vastoin tahtoaan. Kun se ilmapiiri kinkymiiteissä tai yleensä bileissäkään ei ole mitenkään humalahakuinen. Jotkut ottavat yhden, jotkut useamman, ja selvästi iso osa on tyytyväisiä limsaansa, vaniljateehensä tai kahviinsa.

Vai onko tässä nyt sitten se, että baarissa tapaa vain baarissa yleensäkin viihtyviä ihmisiä? Noh, kinkymiitteissä tuokaan ei oikein toteudu. Sattumalta baarissa tavatun kanssa se suuremmalla todennäköisyydellä onkin niin, mutta kun nuo ihmiset ovat tulleet tuonne ihan muusta syystä. Muuten vapaa-aika voi kulua mieluiten kuntosalilla, lintutornissa tai vaikka kirjaston sarjakuvaosastolla.

Jos baari miittipaikaksi on valittu hyvin, se on riittävän rauhallinen keskusteluun ja tarjonnassa on kaikille jotain mieluista nesteytystä. Onko se nyt niin kamalaa, ettei sitä hetken kestäisi, jos tarkoitus on tutustua toisiin.

Ei se kamalaa ole ja kyllä sen kestäisi. Olenhan minä jokusessa miitissä toki muinoin käynytkin ja joskus jopa itse ollut se aktiivi koolle kutsujakin entisessä kotikaupungissani :) Eikä syy ole ihmisissäkään. Ympäristönä baarit ei vain houkuttele. Kokemuksen mukaan ei se porukka siellä tosiaankaan, kännejä vetele vaan enemmänkin sitä kahvia!

Draugo

« Vastaus #56 : 13.09.2016, 18:23 »
No tuo 2H+K ei varsinaisesti mikään baari ole että siellä ei sitä ulkopuolista känniporukkaakaan hirveästi pyöri, lisäksi alkaa mennä siihen että kohta miitti vie koko "kabinetin" sieltä eli ulkopuoliset ei pääse edes kovin lähelle :D

isabella

« Vastaus #57 : 13.09.2016, 20:58 »
Ilmoituksiini olen saanut joskus aikaisemmin useampia vastauksia (yhden lauseen vonkausviestejä en nyt laske mukaan) mutta en mitenkään valtavasti. Joidenkin kanssa olen käynyt treffeillä ja niistä muutama on johtanut kerran tai muutaman kerran sessiokokeiluun. Yksi pidempiakainen leikkikaveri löytyi kun hän laittoi minulle yksärin tykästyttyään kirjoittamaani novelliin :love:

Joitain yhteydenottoja on tullut ilman ilmoitustakin mutta muistaakseni ne eivät ole johtaneet tapaamisiin. Yhden ennestään tutun ihmisen kanssa syntyi lyhytaikainen leikkisuhde kun hänellä oli ilmoitus baarissa ja tavallaan vastasin siihen naamakkain :)

HeWhoCannotBeNamed

• Vieras
« Vastaus #58 : 13.09.2016, 22:44 »

Ei se kamalaa ole ja kyllä sen kestäisi. Olenhan minä jokusessa miitissä toki muinoin käynytkin ja joskus jopa itse ollut se aktiivi koolle kutsujakin entisessä kotikaupungissani :) Eikä syy ole ihmisissäkään. Ympäristönä baarit ei vain houkuttele. Kokemuksen mukaan ei se porukka siellä tosiaankaan, kännejä vetele vaan enemmänkin sitä kahvia!

Itselläni on sellainen olettamus, että aika iso osa tätä foorumia seuraavista ei käy baarikokouksissa, kinkybileissä tms skenetilaisuuksissa, eivätkä sitten sitä tuttua naamaa edellytä ilmoituksen kirjoittajalta. Varmasti sellaisisssa pyöriminen auttaa seuran löytämistä, mutta näyttäisi joskus joku vastaus tulevan muutenkin.

Draugo

« Vastaus #59 : 14.09.2016, 06:12 »
En voi oman kokemuksen perusteella ainakaan sanoamiittien auttavan seuran löytämisessä mutta ihan hauska näitä tyyppejä on ollut tavata myös naamatusten.