Baarin kannatusmaksut
Oikea Pervo on dominoiva tai alistuva ja on sitä kaikessa. Paitsi jos on kasvanut seksuaalisesti alistuvasta switchiksi, jolloin on päässyt seuraavalle levelille skenen kunniataulukossa.
Aihe sai hymyn huulille. Skenessä ollaan sitä ja tätä. Skenessä on pienet piirit. Skenen sisällä tietyt roolit ja olettamukset ovat sitä tai tuota.[...]Annetaan skenessä olevien skenettää skenessänsä ja annetaan tosikinkyjen olla riittävän kinkyjä toisilleen. Tämän ns. Skenen laitamilla on paljon ihmisiä, jotka nauttivat pervoilusta ihan omilla säännöillään eikä heitä kiinnosta edes määritellä, mikä on vaniljaa tai mikä kinkyä. On vain kiva harrastaa seksiä omalla tavallaan oli se kumppani sitten lammas tai oma vaimo.
Niin kauan, kun ketään ihmistä ei oikeasti vahingoiteta
Lainaus käyttäjältä: kissa - 09.09.2016, 14:24Oikea Pervo on dominoiva tai alistuva ja on sitä kaikessa. Paitsi jos on kasvanut seksuaalisesti alistuvasta switchiksi, jolloin on päässyt seuraavalle levelille skenen kunniataulukossa.Tähän on kyl lipsahtanut pikku moka, siis switchihän tulee arvoasteikolla vasta kolmantena - eihän ressukka osaa päättää, mikä on. Toinen juttu: piiskojen oikeasta ojentelutavasta en ole kuullutkaan. Näköjään on opiskelu vielä vähän vaiheessa Itse asiaan: älkää ihmiset vertailko itseänne keneenkään - pääsette paljon helpommalla. Kaikille tavoille olla kinky, on tilaa
Lainaus käyttäjältä: submit - 09.09.2016, 18:22Lainaus käyttäjältä: kissa - 09.09.2016, 14:24Oikea Pervo on dominoiva tai alistuva ja on sitä kaikessa. Paitsi jos on kasvanut seksuaalisesti alistuvasta switchiksi, jolloin on päässyt seuraavalle levelille skenen kunniataulukossa.Tähän on kyl lipsahtanut pikku moka, siis switchihän tulee arvoasteikolla vasta kolmantena - eihän ressukka osaa päättää, mikä on. Toinen juttu: piiskojen oikeasta ojentelutavasta en ole kuullutkaan. Näköjään on opiskelu vielä vähän vaiheessa Itse asiaan: älkää ihmiset vertailko itseänne keneenkään - pääsette paljon helpommalla. Kaikille tavoille olla kinky, on tilaa Mä törmäsin tohon piiskojen ojenteluun täällä ihan ekoilla käyntikerroillani. Joku todella old school truumasteri kertoi, että kun subi polvistuu raippa kädessään D:n eteen ja sitten (muistaakseni) käskystä ojentaa raipan D:lle, niin jos raippa ojennetaan kahva edellä subi kertoo alistuvansa D:lle ja (oma tulkintani kun en sanatarkasti muista) aivottomana apinana juuri niin kauan kun D haluaa ja on kiinnostunut leikkimään. Sitten taas jos subi ojentaa raipan kärki edellä, hän kertoo (taas omia tulkintojani) ettei enää koe D:tä arvoisekseen kouluttajaksi ja opastajaksi vaan haluaa aivonsa takaisin narikasta ja kontrollin omasta elämästään omiin käsiinsä. Tässä kohtaa itse mietin, että ei tämä taida olla mun juttu sittenkään kun pitää joku helvatan kolmesataa sivuinen sääntökirja opetella a:sta ö:hön ennenku voi edes ajatella alistuvansa kellekään... Onneksi en kuitenkaan juossut karkuun ja ymmärsin nämän olevan tosiaan jotain sääntöjä ajalta ennen Pikku Kakkosta.
Älkäämme sortuko ameriikkalaiseen tyyliin: yksi oikea ja miljoona väärää tapaa olla kinky. Sillä ei ole mitään oikeaa tapaa olla kinky, ei ole mitään selvää rajaa vaniljan ja kinkyn välillä.Jos minun olisi pakko määritellä kinky, määrittelisin sen näin: omaan seksuaalisuuteensa vapaamielisesti suhtautuva ja halujaan toteuttava henkilö, joka ei tuomitse omaa eikä toisten erilaisuutta.
Jos nyt vaikka sovittais, että voidaan edes jossakin olla omia itsejämme? Oliskohan se sitten täällä? Mikä kukaan meistä on sanomaan kenen tapa tehdä mitäkin on oikea?"Oletko sinäkin aina kinkyillyt väärin?"
Jos minun olisi pakko määritellä kinky, määrittelisin sen näin: omaan seksuaalisuuteensa vapaamielisesti suhtautuva ja halujaan toteuttava henkilö, joka ei tuomitse omaa eikä toisten erilaisuutta.