Kirjoittaja Aihe: Dominointi ja alistuminen kimppasessiossa  (Luettu 3962 kertaa)

Sindy68

• Vieras
Minkälaisilla kokoonpanoilla olette saaneet D/s kimppasessiot toimimaan?  Yhden Masterin ja useamman subin ryhmänä, parinvaihtona,
useamman Domin/subin ryhmittymänä, vaiko jotain muuta? 

Ajatuksia, fantasioita ja kokemuksia aihepiiristä niin dominoinnin, kuin alistumisen näkökulmasta:

MeMo

Vs: Dominointi ja alistuminen kimppasessiossa
« Vastaus #1 : 25.08.2016, 23:41 »
Enemmänhän on kiinni henkilöiden yhteisestä kemiasta kuin juuri tietyn tyyppisestä kokoonpanosta. Joku Dom voi olla ehdottomasti sen kannalla, että vain hän ja sub/subeja ja joku taas voi tykätä vaikka siitä, että on Dom tai tai useampia Domeja ja/tai vaikka lisäksi vielä Domme/Dommeja ja subeja. Toisaalta varsinainen parinvaihto meininki on sit taas ihan oma lukunsa.

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #2 : 26.08.2016, 07:27 »
Meillä hierarkia sessioissa taitaa yleensä mennä näin: Herra -> Vaimo -> minä

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #3 : 26.08.2016, 08:07 »
Sessiossa minä itse Dominoivana ja kaksi subia. A & O on keskustelujen tärkeys, ennen sessiota. Vaikka on kaksi subia, siinä on myös kaksi ihmistä, kaksi eripersoonaa. Molemmilla omat mieltymykset ja rajat. Niitä täytyy kunnioittaa, ehkä sopia jonkinlaiset rajat, mitkä sopii kaikille..Kuitenkin Domin vastuu ja kyky lukea toistaihmistä korotustuu entistä enemmän..Kumpikin subi on yhtätärkeitä ja merkityksellisiä. Tarkoitus kuitenkin on..Kaikki saa ja kaikilla on kivaa sekä jokainen saa nautinnon. Kuten kaikessa muussakin seksissä..Laatu paranee pikkuhiljaa, toisten tuntemisten lisääntyessä. Jos kyseessä on ensimmäinen kimpa ko. kokoonpanolla..ei kannata tavoitella mahdottomia väkipakolla. Pidetään kivaa yhdessä..se riittää tavoiteeksi...Orgasmihakuisuus väkisin on syvältä! niin Domin kuin subinkin ja pilaa helposti kokojutun..Suorituskeskeisyys kannattaa unohtaa :) Orgasmi on sivutuote joka tulee, jos tulee..itsestään.

ps. Reilusti leikkimieltä mukaan :D

Jen

• Kanta-asiakas
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
« Vastaus #4 : 26.08.2016, 09:14 »
Mun kokemukset tällä saralla on heikohkot, vain pari piiskausta joissa olen ollut joko se piiskaaja D:n "tukiessa" tai lukiessa, tai toisinpäin, minä lukemassa tai "tukemassa". Tukemisella tarkoitan siis s/m henkilön "kiusaamista", en osaa kyl selittää tuota sen paremmin, mut kyllähän te käsitätte ;)

Sitten taas, tuota ei tavallaan voi laskea kimppasessioksi vaikka tavallaan taas voi, mutta jotenkin miellän aloittajan tarkoittaneen vähän erityyppisiä sessioita ::)
Niissä uskoisin kun miettii tuota toista osapuolta, jos niitä olisi, olisi niissä useampia s:iä jolloin D -> s:t vaihtelevalla välihierarkialla riippuen niin henkilöistä, tilanteesta kuin mielentilasta.. Ja tietenkin tässä vilahtaa tuo sw kortti jonka myötä uskoisin luontaisimmin olevani "keskellä" D -> sw -> s:t
Tai useampi D ja minä s:nä, jolloin joko olisi yksi D (tämä toinen osapuoli) joka määrittää jne tai D:t tasa-arvossa D:t -> s mikä vaatiikin aika saumatonta yhteisymmärrystä osallisilta Dominoivilta.

isabella

« Vastaus #5 : 26.08.2016, 12:11 »
Joskus muinoin olin kolmiosuhteessa mieheni ja erään naisen kanssa. Mies on D ja molemmat naiset switchejä. Kaikkia sessioyhdistelmiä tuli kokeiltua ja osa toimi paremmin. D ja kaksi subia ei koskaan tuntunut oikein luontevalta ja siitä luovuttiinkin nopeasti. Olisiko tämä johtunut meidän kahden naisen hyvin erilaisesta tavasta alistua. Sen sijaan kaksi D:tä ja yksi subi toimi loistavasti kummankin naisen ollessa vuorollaan alistuva. Kaksi päätä yhdessä keksii paljon tehokkaammin kaikkea kivaa/ilkeää subin päänmenoksi ;)

alice

« Vastaus #6 : 26.08.2016, 12:37 »
Yleisesti ottaen alistun kumppanilleni, mutta kimppasessioissa molemmat taitaa olla melko tasa-arvoisia dominoivia ja/tai sadisteja kolmannelle osapuolelle. En pysty switchailemaan lennosta, vaan sähähdän kyllä samantien jos mua yrittää purra kun oon top-moodissa :D Mulle niissä tilanteissa huikeaa on (toki sen kolmannen kiusaamisen lisäksi) se, millainen yhteys mulla ja kumppanillani on. Joku joskus kuvaili sen vaikuttavan vähän kuin tanssilta. Jatkuvaa, usein äänetöntä vuoropuhelua siitä, miten tilannetta ajetaan ja mihin suuntaan ja miten meidän yhteistyö välitetään kolmannelle osapuolelle. Asioita myös helpottaa se, kun on kaksi ihmistä lukemassa, että missä mennään. Musta on ihanaa välillä vaikkapa vain olla katselemassa rakkaani tuottamaa kipua toisen kasvoilta, silitellä hiljaa ja ilmaista huomaamattomasti, kun näyttää siltä että nyt tarvii hengähdystauon.

Voisi kyllä olla kiehtovaa päästä pitkästä aikaa myös itse kahden sadistin käsittelyyn.

Tuli

• Vieras
« Vastaus #7 : 26.08.2016, 15:07 »
Kahden dominoivan ja yhden alistuvan sessioita muistelen lämmöllä. Toimii erityisen hyvin, jos alistuvaa tykätään objektifioida - on nimittäin paljon hauskempaa, kun on seuraa jonka kanssa jutella ja keksiä kujeita. Parasta on se, kun toinen keksii jonkun ihanan julman juonen joka saa subin kauhistumaan. Toinen sitten keksii samantien miten tästä saadaan vielä julmempi yhdistelmä ja sen huomaa kuinka subi haluaisi vain sulaa pois paikalta siinä ristiriitaisessa pelon- ja nöyryytyksensekaisessa valtavan kiihotuksen tunnelmassa.

misuli_n

« Vastaus #8 : 27.08.2016, 19:16 »
,
« Viimeksi muokattu: 27.08.2016, 21:40 kirjoittanut misuli_n »

Stylos

• Baarikärpänen
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
« Vastaus #9 : 27.08.2016, 20:07 »
Lähinnä niin, että kinkyjen illan istujaisista on kehittynyt ihan sessioiksi luokiteltavia tilanteita ja sitten intensiivisempiä bileitä. Kai senkin voi laskea ryhmä alistamiseksi, jos kaksi Dominoivaa tai useampi ylipäätänsä piiskaa samaa subia samaan aikaan bileissä ja näitä tapauksia on paljon. Myös pari orjaleiriä tullut koettua. Eli yleensä on ollut useampi Dom ja sub. Lisäksi olen ollut subina kahdelle Dominoivalle, niin ja taisi olla kerta, jolloin Dominoita oli viisi ja minun lisäkseni toinen subi. Ei siinä asioita ole yleensä kummemmin puhuttu eikä aina edes sovittu. Jokainen joka ei ole sinkku on sopinut erikseen asiat kumppaninsa kanssa ja harvemmin tällaisissa on seksiä ollut. Ja sekin on olut, että näissä omissa kokemuksissani ehkä nimenomaisesti S/M on ollut paljon vahvempana kuin D/s.

Uskoisin, että tässäkään se todellinen avainsana ei ole niinkään keskustelut tai kemiat, vaan luottamus. Luottamus varmasti ennen kaikkea siihen, että kukaan ei joudu syrjäytetyksi.

Jouni

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
« Vastaus #10 : 27.08.2016, 20:39 »
Sattuneista syistä aika usein tilanteessa, jossa ainakin kaksi Dominoivaa.
Selkeä järjestys ja tilannetaju, sekä tietenkin aina niin joustava tapa toimia-(:
Vähän pätemistä on enemmän.
Alistuvan kannalta usein hieman hakusessa komentoketju ja sehän vain lisää iloa tilanteessa.

Tiia (Niina)

« Vastaus #11 : 27.08.2016, 21:42 »
Alistuvan kannalta usein hieman hakusessa komentoketju ja sehän vain lisää iloa tilanteessa.

Hihi. Ikisuosikki on tilanne, jossa orja ehdottaa, että Valtiatar käskisi miehensä tehdä sitä-tai-tätä.  :love:  C:-)

Yhdessä dominoiminen (tai/ja satuttaminen) on parhaimmillaan (eli aina...) kyllä ihan mielettömän antoisaa, ja niin kuin joku taisi jo kuvailla, vähän kuin tanssia. :)

Feird

• Vieras
« Vastaus #12 : 27.08.2016, 21:47 »
Höh...uniformut päälle ni voi kauluslaatoista tarkistaa komentoketjun  ;D ei tuu epäselvyyksiä kuka päättää ;)

latexbun

• Vieras
« Vastaus #13 : 27.08.2016, 21:52 »
Kahden dominoivan ja yhden alistuvan sessioita muistelen lämmöllä. Toimii erityisen hyvin, jos alistuvaa tykätään objektifioida - on nimittäin paljon hauskempaa, kun on seuraa jonka kanssa jutella ja keksiä kujeita. Parasta on se, kun toinen keksii jonkun ihanan julman juonen joka saa subin kauhistumaan. Toinen sitten keksii samantien miten tästä saadaan vielä julmempi yhdistelmä ja sen huomaa kuinka subi haluaisi vain sulaa pois paikalta siinä ristiriitaisessa pelon- ja nöyryytyksensekaisessa valtavan kiihotuksen tunnelmassa.

Tätäpä komppaan täysillä, yhdessä ne pirullisimmat ideat syntyvät ja alistuvalla on tosi, tosi mukavaa.  >:D  :love:

pulseproto

• Vieras
« Vastaus #14 : 27.08.2016, 22:42 »
Kahdelle dominoivalle yks subi on mun mielestä "turha kompromissi" -subeja saa mieluummin moisessa combossa (jos siis 2 Massua) olla 2-3 niin alkaa subeillakin olla "tukalan orgastista...subikimppaa muun ohessa" ;) Master ja Domme kuvioo toki miettinyt kun subi ollut bi.. Ehkä jokupäivä agendalle ja toteutukseen.. 8)