Kirjoittaja Aihe: Perusluonteeltataan Dominoiva asiakaspalveluammatissa?  (Luettu 9826 kertaa)

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Perusluonteeltataan Dominoiva asiakaspalveluammatissa?
« Vastaus #30 : 19.08.2016, 19:59 »
Ei sovi minulle myyntityö. Siihen olen liian vähän palveluhenkinen. Vaihdoin parin vuoden jälkeen alaa ja sittemmin olen todennut "asiakas on aina väärässä" ammattien sopivan minulle paremmin.

;D

latexbun

• Vieras
« Vastaus #31 : 19.08.2016, 20:34 »
Jännästi kyllä näyttää siltä, että moni mieltää asiakaspalvelun liittyvän myyntityöhön. Itselleni on ainakin vaikeampaa luetella ammatteja joihin asiakaspalvelu ei liity, kuin niitä ammatteja joihin se oleellisesti liittyy. Ehkä kyse on enemmänkin siitä, kuinka paljon asiakaspalvelua kokee itse tekevänsä, tietoisesti tai tiedostamatta? Asiakashan ei aina ole edes ulkopuolinen henkilö, vaan vaikkapa joku organisaation sisällä, jota omalla työpanoksella mahdollisesti avustetaan, nk. sisäinen asiakas.

Onko palvelija alistuva? Mielestäni on. Jos siis teet työksesi asiakaspalvelua, niin olet ammattisub.

Tai ihan vain ammattilainen. Tai ehkäpä "palvelu" on sanana vanhahtava ja luo mielikuvan piikomisesta?
« Viimeksi muokattu: 19.08.2016, 21:15 kirjoittanut bunni »

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #32 : 19.08.2016, 21:04 »
Oman alan asiakaspalvelun oppitunteja kutsui moni muodossa "aspaa - paskaa", ja sitä itsekin hoen mielessäni jos joudun tekemisiin asiakkaiden kanssa. Onneksi en yleensä joudu. Saan sotkea työvaatteeni kaikessa rauhassa kun ei tarvitse leikkiä edustuskelpoista.

Oma kinkyidentiteettini on vasta rakennusvaiheessa. Monta asiaa on kokeilematta, mitä haluaisin kokeilla. Niin että en vielä tiedä, kuinka luontevaa olisi dominoida.

Minusta tuntuu että ne dominoivat tyypit istuvat siellä esimiehen kopissa pelaamassa pasianssia tai roikkumassa netissä.

Bossman

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • In Boss we trust
  • Galleria
« Vastaus #33 : 19.08.2016, 23:02 »
En puhu itsestäni muuten kuin että olen minäkin kerran töissä ollut.
Tietyllä tavalla määrätietoinen luonne asiakasrajapinnassa olisi
käsittääkseni pelkästään eduksi auttaen kohtaamaan erilaisissa tiloissa
olevat kansalaiset ja viemään heidän kanssaan bisnekset toivottuun
lopputulokseen - ehkä jopa molemmin puolin.

Erilaiset ammattimaisessa toiminnassa asiattomuudeksi katsottavat ajatuksethan
opetellaan pitämään sisällään tai purkamaan ne nyrkkeilysäkkiin tahi kollegoille.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #34 : 20.08.2016, 00:44 »
"OSTA JOTAI TAI PAINU VITTUUN TÄÄLTÄ!"  >:D

hermit

• Vieras
« Vastaus #35 : 20.08.2016, 09:10 »

Saako lainata tämän ja laittaa myymälän tiskiin ja nettikaupan sivulle? :)

junnu26

• Vieras
« Vastaus #36 : 20.08.2016, 16:20 »
Itse en ole dominoiva, mutta kun asiakas huutaa ja kiehuu vihasta niin itsellä on sellainen tonni seteli lookki aina päällä.

Mutta monesti on kyllä niin tehnyt mieli vastata jotain tän tyylistä huutajille: ;D
https://www.youtube.com/watch?v=1e3mLmFScB8

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
« Vastaus #37 : 20.08.2016, 17:14 »

Minusta tuntuu että ne dominoivat tyypit istuvat siellä esimiehen kopissa pelaamassa pasianssia tai roikkumassa netissä.
[/quote]

+1 :D

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #38 : 21.08.2016, 08:39 »

Saako lainata tämän ja laittaa myymälän tiskiin ja nettikaupan sivulle? :)

Toki.

Mä oon tota muutamia kertoja käyttänykki.
Joka kerta on rahaa tullu.

>:D

*edit*

Ja negaus toimii yllättävän hyvin, siis ihan oikeasti, kaupanteossakin.
Ei ainoastaan pillumetällä.  :o

Sublicious

• Asiakas
  • **
  • Edelleen matkalla narniaan...
  • Galleria
« Vastaus #39 : 21.08.2016, 09:22 »

Mä taas luulen (lue: fantasioin) että ne jotka istuu sillä pomon pallilla päivät pelaamassa pasianssia, on just niitä jotka illalla haluaa käskyn kontalleen, nostaa tyllihameen helmaa ja vinkuu kun Domme työntää 15cm stilettoa hanuriin  :o  O:-) ;D

Fastidia

« Vastaus #40 : 22.08.2016, 11:21 »
Kyllä monesti on meinannut hermot asiakkaaseen mennä, mutta yleensä olenkin voinut sanoa asiakkaille ihan suoraan että nyt olis tosi hyvä aika käyttäytyä. Voin myös heitättää huonosti ja asiattomasti käyttäytyvät asiakkaat pihalle.

Monesti kun asiakas ei osaa käyttäytyä ja siihen regoi ojentamalla käytöstä takaisin asialliseen suuntaan niin on sitten saanut kyllä kiitosta jälkeenpäin. Huonosti käyttäytyvälle asiakkaalle itseleenkin jää paljon pahempi miei jos niiden antaa olla v-mäisiä kaikessa rauhassa.

Niin ja siis itse olen perusluonteeltani dominoiva, kuitenkin kinkypuoleltani alistuva sadisti.

Fastidia