Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: sweetchild - 18.08.2016, 12:45(Niin ja lisätään tuohon, että oletan asiakaspalvelijan käyttäytyvän hillitysti, vaikka asiakas kuinka paljon haukkuisi. Ja pysyvän viileänä ja ystävällisenä. Ottavan kritiikin vastaan. Tämä itsensä hallitseminen tulee kyllä usein vasta sitten, kun on tarpeeksi paljon kokemusta työstä ja elämästä yleensäkin.)Tuosta olen eri mieltä. Jos asiakas keskittyy vain ja ainostaan haukkumaan, niin silloin mennään jo sen tietyn rajan yli ja jota asiakaspalvelijan ei todellakaan tarvitse kuunnella. Asiakas ei ole aina oikeassa ja myös hänen on kyettävä ottamaan vastaan palautetta ja kuuntelemaan, mitä sillä asiakaspalvelijalla tai hänen esimiehellään on jostakin kuohuttavasta tapahtuneesta sanottavaa. Asiakkaankin on kyettävä antamaan palaute rakentavasti eikä haukkumalla ja arvostelemalla.
(Niin ja lisätään tuohon, että oletan asiakaspalvelijan käyttäytyvän hillitysti, vaikka asiakas kuinka paljon haukkuisi. Ja pysyvän viileänä ja ystävällisenä. Ottavan kritiikin vastaan. Tämä itsensä hallitseminen tulee kyllä usein vasta sitten, kun on tarpeeksi paljon kokemusta työstä ja elämästä yleensäkin.)
Oliko kysymys siis siitä, että vituttaisiko ketjun avaajaa töissä vähemmän, jos hänellä olisi vapaa-ajalla subi käytössä?