Baarin kannatusmaksut
Anteeksi junttiuteni, tietämättömyyteni. Saaneen udella, mitä tarkoittaa käsite "perusluonteeltaan dominoiva" sinun mielestäsi?
Lainaus käyttäjältä: LaVida - 18.08.2016, 11:31Anteeksi junttiuteni, tietämättömyyteni. Saaneen udella, mitä tarkoittaa käsite "perusluonteeltaan dominoiva" sinun mielestäsi?Käsittäiden määrittely ei kai ole vahvin alueeni, varsinkin kun meitä on moneen lokeroon. Itse tässä tarkoitan kuitenkin lähinnä henkilöä joka ei voisi kuvitella olevansa switch tai sub. Tai että etsii tai on 24/7 D/s suhteessa. Muut määritelmät jätän viisaimmille.
Löytyykö palstalta paljon muita Retail-duunareita? Itse olen "tiskin takana" duunissa ja viime ajat sitkeästi koittanut rimpuilla irti. Duuni vain ärsyttää kovasti.Nyt oman sisäisen Domin herättyä olen kuitenkin saanut melkoisia älynväläyksiä. Josko en itseasiassa vihaakaan duuniani, vaan en ole aikaisemmin vaan saanut Dominoivaa puoltani muuten harjoittaa?Asiakaspalvelijana minua on kuvattu erittäin hyväksi, kylmän asialliseksi, nopeaksi ja selkeäksi asioiden kertojaksi. Usein en malta kuunnella asiakasta loppuun, koska tiedän jo ensimmäisistä sanoista mitä tulossa. Suutun asiakkaille helposti, varsinkin jos poka on erimieltä suosituksestani, hidastelee tai kyselee typeriä.Muilla kokemuksia tiskin takaa? Tehnyt joskus mieli hellästi sivellä asiakasta nyrkillä otsaan? Entä toisella puolella? Asiakkaana huomannut paikan jossa duunarin kannattaisi mieluummin sitoa subi kotona seinälle kuin raivota asiakkaalle?
Olisi ehkä pitänyt aloittaa Topic tuonne Baarin puolelle koska osalta tulee kovin ryppyotsaisia vastauksia... ...eli RELAX, ketään en ole ikinä lyönyt ja suuttumisenikin huomaisi ehkä vain elämänkumppani.
(Niin ja lisätään tuohon, että oletan asiakaspalvelijan käyttäytyvän hillitysti, vaikka asiakas kuinka paljon haukkuisi. Ja pysyvän viileänä ja ystävällisenä. Ottavan kritiikin vastaan. Tämä itsensä hallitseminen tulee kyllä usein vasta sitten, kun on tarpeeksi paljon kokemusta työstä ja elämästä yleensäkin.)