Kirjoittaja Aihe: Perusluonteeltataan Dominoiva asiakaspalveluammatissa?  (Luettu 9822 kertaa)

Sublicious

• Asiakas
  • **
  • Edelleen matkalla narniaan...
  • Galleria
Vs: Perusluonteeltataan Dominoiva asiakaspalveluammatissa?
« Vastaus #15 : 18.08.2016, 16:12 »
Öööö... Mä olen asiakaspalveluammatissa ollut ikäni ja olen perusluonteeltani hyvin voimakastahtoinen, määräävä, jopa käskevä ennemmin kuin käskytettävä . Työtovereilta, asiakkailta, esimiehiltä ja yhteistyökumppaneilta saadun palautteen perusteella myös erittäin hyvä työssäni.
Mutta, mutta... seksuallisesti olen pesunkestävä sub  :o

Miten seksuaalisuus liittyy työhön??? Toki pl. ne keiden ammatti on alaan liittyvä.

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #16 : 18.08.2016, 16:18 »
Miksei seksuaalisesti dominoiva voisi työskennellä vaikka siivoojana? Ei työ liity mitenkään kinkymieltymyksiin, kuten Sublicious tuossa yllä sanoikin.

Jouni

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
« Vastaus #17 : 18.08.2016, 16:56 »
Dominoiva, johtava, ohjaava, auttava, neuvova.
Ja usein aito Dominoiva on ja haluaa olla hyvä, mitä sitten tekeekin. Itse Dominoiva ja kuitenkin asiakaspalvelutilanteissa aina oikealla tasolla.
Ei aina tarvitse kuuluttaa olevansa ravintoketjun huipulla ollakseen sitä. Voi olla D aina sen tekemisen ja olemisen kautta ilman stereotypisiä asetelmia. Taito kääntää erilaiset ongelmatilanteet positiiviseen lopputulokseen on aitoa D:tä ja usein se onnistuu helpommin ja paremmin nöyryyden ja aidon osaamisen kautta.
Nöyryys on hyvä asia asiakaspalvelussa. Nöyryys on hyvä kaikessa tekemisessä. Alistuminen ja alistuvuus taas valintoja, myös asiakaspalvelutilanteissa. Jos Dominoiva ei kykene asettumaan asiakkaan tasolle olemalla nöyrä tilanteelle on vaikea nähdä henkilöä oikeasti Dominoivana.

Että silleen tänään-(:

latexbun

• Vieras
« Vastaus #18 : 18.08.2016, 17:00 »
Enemmänkin kuulostaa siltä että työ kyrsii aloittajaa ja kannattaisi ehkäpä harkita jotakin vähemmän ihmisläheistä alaa? Jos ongelma ei vaihtamallakaan poistu ja edelleen tekee mieli mätkiä porukkaa töissä, voi olla aika käydä juttelemassa näistä tunnelmista osaavan terveydenhuoltoalan ammattilaisen kanssa.

En nyt tarkoita piruilla aloittajalle, vaan meinaan että jos työ stressaa, siitä voi ja kannattaa käydä puhumassa. Parempi sekin kuin purkaa paineita vetämällä asiakkaita turpaan. Kai itsekin odotat saavasi asiallista palvelua siellä missä asioit?

Virtaavatvedet

• Vieras
« Vastaus #19 : 18.08.2016, 19:08 »
Oliko kysymys siis siitä, että vituttaisiko ketjun avaajaa töissä vähemmän, jos hänellä olisi vapaa-ajalla subi käytössä?

Vaikea kysymys. Itse en kuitenkaan yleisesti ottaen osaa ajatella, että pari- tai sessiosuhteet olisivat sinänsä mikään ratkaisu elämän ongelmiin. Eli jos duuni tuntuu turhauttavalta ja sietämättömältä, niin ensisijaisesti sitä kannattaa varmaan lähteä korjaamaan esim. bunnin esittämillä tavoilla eikä subia sitomalla.

Vaikka subi löytyisi ja sitä myöten turhautuminen vähenisi ja elämänlaatu paranisi, niin työssäviihtyvyyteen tai tunteidenhallintaan liittyviä ongelmia se ei välttämättä silti korjaa.

Lailai

« Vastaus #20 : 18.08.2016, 20:08 »
Toisaalta jos on hiljattain löytänyt uudenlaisen tavan toteuttaa seksuaalisuuttaan ja on tyytyväinen seksielämäänsä, niin miksei se voisi myös työssä lisätä tasapainoisuutta ja rauhallisuutta. (Varsinkin alussa ja uuden äärellä).

Itse en ole dominoiva, enkä varsinaisesti asiakaspalveluammatissa. Olen kuitenkin vastaavasti huomannut, että kun olen päässyt toteuttamaan (seksuaalista) alistumista vapaa-ajalla, olen ollut töissä hieman aiempaa itsevarmempi.

Pidän ns. perusluonteen ja seksuaalisen suuntautumisen olevan toisistaan selvästi erillään. Kuitenkin voisin ajatella, että joissakin tilanteissa omien taipumusten/piirteiden toteuttaminen seksissä voisi vähentää/tasapainottaa tarvetta tuoda niitä esille töissä tai muualla arjessa.

Tiia (Niina)

« Vastaus #21 : 18.08.2016, 20:14 »
Aika vitsikäs keskustelunaloitus näin ammattidommen näkökulmasta... BDSM-sessiot kun ovat nekin mitä suurimmassa määrin asiakaspalvelutyötä.  :love:

sweetchild

• Vieras
« Vastaus #22 : 18.08.2016, 21:41 »

(Niin ja lisätään tuohon, että oletan asiakaspalvelijan käyttäytyvän hillitysti, vaikka asiakas kuinka paljon haukkuisi. Ja pysyvän viileänä ja ystävällisenä. Ottavan kritiikin vastaan. Tämä itsensä hallitseminen tulee kyllä usein vasta sitten, kun on tarpeeksi paljon kokemusta työstä ja elämästä yleensäkin.)

Tuosta olen eri mieltä. Jos asiakas keskittyy vain ja ainostaan haukkumaan, niin silloin mennään jo sen tietyn rajan yli ja jota asiakaspalvelijan ei todellakaan tarvitse kuunnella. Asiakas ei ole aina oikeassa ja myös hänen on kyettävä ottamaan vastaan palautetta ja kuuntelemaan, mitä sillä asiakaspalvelijalla tai hänen esimiehellään on jostakin kuohuttavasta tapahtuneesta sanottavaa. Asiakkaankin on kyettävä antamaan palaute rakentavasti eikä haukkumalla ja arvostelemalla.

Pääsääntöisesti oletan jopa asiakkailla olevan käytöstavat, joten harvemmin tuskin tuollaisia tilanteita tulee. (I hope so.)

sweetchild

• Vieras
« Vastaus #23 : 18.08.2016, 21:43 »
Oliko kysymys siis siitä, että vituttaisiko ketjun avaajaa töissä vähemmän, jos hänellä olisi vapaa-ajalla subi käytössä?

Hyvä pointti!

Eli jos saisi säännöllisesti, ei vituttaisi? ;)

Toisaalta en ihan täysin ymmärrä sitä, että dominoiva purkaisi mahdollisen (työ)vitutuksensa subiin. Mutta kukin tyylillään.

hermit

• Vieras
« Vastaus #24 : 18.08.2016, 22:01 »
Onko palvelija alistuva? Mielestäni on. Jos siis teet työksesi asiakaspalvelua, niin olet ammattisub.  :o (asiakaspalveluhan on  alunperin jenkkien  keksimää shittiä, joten ei oteta sitä niin vakavasti) :) Normaali käyttäytyminen osto/myyntitilanteessa riittäisi. Tavara ja raha vaihtaisi omistajaa ilman ylimääräistä vittuilua. Sitä vaan olen miettiny että kun tulee automaattikassoja, niin mitenköhän nämä ammattivalittajat siihen suhtautuu? Huutaako ne sille koneelle?

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #25 : 18.08.2016, 22:05 »
En mä osaa sanoa olenko perusluonteeltani dominoiva, mutta seksuaalisesti olen ja sen lisäksi sadisti.
Olen asiakaspalvelutyössä ja nautin siitä.  Olen ylpeä ammattitaidostani ja tulen asiakkaiden kanssa erinomaisesti toimeen. Minulle on työvoitto jos saan kiukkuisena tulleen hankalan asiakkaan lähtemään luotani kiitellen ja hymyssä suin. Aina se ei tietenkään onnistu, mutta nämä tapaukset ovat hyvin vähäisiä. Eipä ole tullut mieleenkään käyttäytyä agressiivisesti asiakkaita, tai ketään muutakaan kohtaan. Minulla on pitkä pinna. Ja mitä sillä agressiivisuudella saavuttaisikaan...parempi olla rauhallinen ja vakuuttava.
Ja kun tekee työnsä hyvin niin voi yllättyä asiakkaan tuomalla viinipullolla, kukkakimpulla, suklaalla tai vaikkapa halauksella.  8)

Huulillapiirrettymies

• Vieras
« Vastaus #26 : 19.08.2016, 05:09 »
Tämä ei nyt ole keskustelu johon pitäisi sanoa mitään.

Jos on hyvä olla ja saa koko elämänskaalassa toteuttaa itseään, niin sitten on hyvä olla. Se heijastuu ihan varmasti myös niihin osa-alueisiin jotka milloinkin siinä omassa olemisessa laahaa. Sinä hetkenä kun joka tasolla natsaa, kannattaa nauttia, pelkkää nostettahan se ei taida olla kenellkäkään koskaan.

Sitten se mihin ensin ajattelin tarttua. Ihan normi kuviossakin on aina se joku johon se pahaolo ja vitutus puretaan, kotona, töissä, asiakkaana, mihin vaan. Vaikka työkseen kaivaisi ojaa, mikä sinänsä on arvostettava ja omaltakohdaltani joskus kadehdittukin homma toisinaan, niin sekin voi vituttaa. Käännän kysymykseksi, onko se subi se mihin se vitutus on purettavissa, onko? Toki jos siihen syy löytyy purkukohteesta niin miksikäs ei, mutta jos se löytyy työstä, asiakkaasta, asiakaspalvelijasta, räntäsateesta tai puhjenneesta kumista, niin no, niin, keskivertonormaalissakin sen paskan ottaa joku vastaan, sitten kun sen kantaja sen johonkin haluaa kipata.
24/7 avaajien kertomasta on luettavissa ettei se aina ole helppoa. Se dominointi on kai kuitenkin aloitettava itsestään, on se sitten luontaista syntyjään tai opeteltua, sopivaksi koettua tai mitä vaan. Jos jossain on joku johon on sopivaa purkaa mistä-tahansa-johtuvaa-vitutusta, niin tännekin saa laittaa yksäriä, mutta sitten tehdään siitä aika laaja sopimus ensin. Sen verran joskus elämä taitaa laittaa vituttamaan, että halpa keino olisi sen hakkaaminen jonkun toisen seinälle. Josko kuitenin käsittelyn hoitaisi kuten yhteiskuntammenormien mukaan kuuluu.

Itse olen ammattisubi, kuten tuolla aiemmin määriteltiin. Olen ammattisubi joka hallinnoi tilaa, tilannetta, asiakkaita, muita toimijoita ja kokonaisuutta, sellainen ammattisubi minä olen. En tiedä olenko oikeassa roolissa vai onko rooli minulle oikea, ehkä molempia. Palvelevan toimenkuva sisältää usein myös vastuun enemmän tai vähemmän palvelun vastaanottajasta, milloin miltäkin osin. Palvelun vastaanottaja taas usein nojaa tähän, asia erikseen miten siltä suunnalta käsitellään pettymyksiä. Työ työnä ja vapaa-aika vapaa-aikana. Valitettavasti omalla tontillani toimin kuten koen siellä oikeaksi toimia, itseasiassa huomioiden jopa sen onko vastapuolen perusluonne ylistävä vai alistava, kusipäät on sitten omalajinsa, alalahkoon kuulun itsekin. Ikä ja kokemus laskee sitä rimaa mikä määrittelee asiat ja tavat joita sietää, pohjat näihin on meissä kuitenkin jo valmiina, paljon voi muuttaa mutta kaikkea ei.

Jos ei saa toteuttaa itseään niin varmasti aika saa voimaan pahoin.

-mies

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #27 : 19.08.2016, 08:26 »
No jaa. Mulle tulee mieleen Timothy Learyn sosiaaliset tyylit tästä aloituksesta. Eli akselit ovat dominoiva-alistuva ja ystävällinen-vihamielinen suhteessa tilanteessa toimimiseen.
Siitä uupuu aika paljon. Nimittäin se että ihminen on aina myös motivoitunut, tavoitteinen, ja jossain mielentilassa, ja kukaan ei toimi vain yksilönä vaan aina on joku/jotkut muut siinä tilanteessa omine ominaisuuksineen, tavoitteineen ja mielntiloineen. Ja jos yksilö ei osaa joustavasti ottaa niitä huomioon niin kyllä silloin ongelma on siellä yksilön omassa osiossa yhtälöä, toki tietenkin kaikkien osapuolien suhteen. Eli niin ohuelta pohjalta kuin jokin yksilön luonteen perusdominoivuus on ihan jotenkin hassua ruveta purkamaan asiaa.
Ite en pidä itseäni sen enempää perusluonteeltaan dominoivaan kuin alistuvanakaan. Akseli vaihtelee niin paljon muiden tekijöiden suhteen että jos naulaisin itseni johonkin kohtaan sitä niin se olisi joko vain kuvittelemista tai sitten kieltämistä, riippuen asiasta ja tilanteesta.

LaVida

« Vastaus #28 : 19.08.2016, 10:43 »
Mua vaan naurattaa tää edelleen. "Perusluonteeltaan dominoiva"  ;D Tekosyy kaikkeen  ;D

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #29 : 19.08.2016, 16:20 »
Hiukan offtopic mutta asiaakin muista erään Ammattilaisen tarinan päivästä jolloin oli mennyt hommat pieleen no

onneksi olikin seuraavana päivänä pari " asiakasta" jotka sitten saivat vähän extraa tuon takia eli MOT.

hyvä tapa purkaa turhautumia toki vain hiukan rajoja venyttäen =)