Baarin kannatusmaksut
- Tykkää asua maaseudulla(kin) ja liikkua luonnossa. - Hänkin kokkailee - vaikka huonostikin. - Pitää, tai ainakin sietää eläimiä, varsinkin koiria. Tai ainakin mun koiraa - Rahan ansaitseminen ei ole keskeisin elämänsisältö. - Sietää hippejä. - On Dominoiva tai ainakin sadomasokisti jotenkin. Jos on alistuva, ei odota minulta dominointia. - Riittävän älykäs ja ymmärtää mun piilevää huumoria.
Koska aloitin kyselun, niin tässä minun valintani:1) MetsämiesMies saisi olla metsämies. Tykkään olla metsässä, poimia sieniä ja marjoja. Rakastan riistan makua ja osaan tehdä erilaisista ruokia niistä. Ei väliä, että onko riista pupua, metsälintua, hirveä vai jotain muuta. En itse omista aseenkantolupaa ja tuskin sitä hankinkaan, ellen nyt ihan vallattomaksi ala. 2) VeneilySaimaa on sielunmaisemani. Meri on hieman pelottava, mutta sielläkin voin veneillä. En kaipaa mitään muskelivenettä, vaan paras on puuvene, pienellä nopeudella. 3) KarvaisuusKarvainen mies on vain ihana. Jokapuolelta karvainen. Partaakin saa olla, kunhan se on siisti. 4) TanssiminenTykkään tanssia. Niin diskosta kuin lavatansseista. Tanssiminen on hyvä yhteinen harrastus.5) SeksipetoTämä sisältää kaiken läheisyyden, seksi, sessioinnin, yhdessä nukkumisen jne. Pihtaaminen on ehdottomasti kiellettyä. 6) KallioMiehen pitää olla rauhallinen, kun itse panikoin, ahdistun, hermostun yms. En kestä säätämistä, vääntämistä tai jahkaamista. Aikoinani olin naimisissa tyypin kanssa, joka ei pitänyt metsästä, tuli merisairaaksi vesillä, ei ollut karvainen, ei tykännyt tanssimisesta ja pihtasi seksissä. Seuraavalla kerralla pitänee katsoa, että edes joku näistä ”mätsää”.