Baarin kannatusmaksut
Luultavasti olen vastannut samankaltaiseen aloitukseen joskus, tässä tulee päivitetty "lista". Eivät ole tärkeysjärjestyksessä.- Hiukset. Mallilla ja värillä ei ole merkitystä.- Ei halua naimisiin.- Ymmärtää maailman menoa.- Tykkää helliä eläimiä ja puhuu niille pehmoisia.- On pimeä perverssi.- Ei tyrkytä mielipiteitään, osaa keskustella. Ja onhan minulla jo tuollaisia ystäviä/tuttavia/ihania ihmisiä. Pidän toki kiinni näistä. Mutta tuo on listani.
Minun oma ois seuraavanlainen:1. Osaa käsitellä tunteita, omia ja muiden. Osaa nimetä muitakin tunteita kuin vitutus ja hauska. Osaa puhua tunteista. 2. Ymmärtää että elämä on yksilölaji jota voi harrastaa yhdessä.3. Liikkuu. Ihan sama miten liikkuu kunhan liikkuu. 4. Osaa laittaa ruokaa koska minä en osaa.5. On minua fiksumpi ja on mielellään asunut muuallakin kuin iivantiiran ypykässä.6. Ymmärtää ja hyväksyy sen etten halua tehdä lapsia.7. On luontaisesti dominoiva. Ettei tarvitse riidellä vaan asia on kerralla selvä. Ymmärtää myös joustaa kun on sen aika.