Baarin kannatusmaksut
Tilastofriikkinä tämä oli kiinnostavaa
Mielenkiintoista, että n.2/3 jäsentä ei ole kirjoittanut/vastannut yhteenkään viestiin. Haastan siis hiljaisimmat avaamaan suunsa, ja vastaamaan edes yhteen. Saamme Kalvinin statistiikan ylösalaisin, ja ehkä siinä sivussa mielenkiintoisia näkökantoja ja mielipiteitä!
Mä niin tykkään, statistiikka niin valaisee asioita yhdestä näkökulmasta lisää. Tai ehkä monesta, tulkinnastahan se vielä on kiinni!Mielenkiintoista, että n.2/3 jäsentä ei ole kirjoittanut/vastannut yhteenkään viestiin. Haastan siis hiljaisimmat avaamaan suunsa, ja vastaamaan edes yhteen. Saamme Kalvinin statistiikan ylösalaisin, ja ehkä siinä sivussa mielenkiintoisia näkökantoja ja mielipiteitä!
Lainaus käyttäjältä: Koo - 05.10.2011, 22:04Tilastofriikkinä tämä oli kiinnostavaa Kai muistat: Valhe, Emävalhe ja Tilasto
Mukavaa, että sain tuotettua tilasto-fettareille masturbaatiomateriaalia Minulle tämä oli vain varmistus sille, että foorumilla on muutama kymmenen (20 - 30) aktiivista kirjoittelijaa, jotka tuottavat pääosan materiaalista, ja näin ollen määrittävät foorumin luonteen ja sisällön.
Tuolla jossain on ketju otsikoinnista. Muutamat kommentoivat siinä, että kokevat foorumin hankalaksi paikaksi keskustella, sillä kiinnostavat viestit hukkuvat yleisen "höpinän" joukkoon
Itse en esimerkiksi jaksa jok ikiseen ketjuun vastata, ellen koe että vastauksessani tuon esiin jotain, mitä kukaan muu ei ole vielä tehnyt... Eli jotkin potentiaalisesti mielenkiintoiset aiheet jää väistämättäkin kommenttia vaille = Olen tylsä
edit: Yksi mahdollinen peruste vain pienen joukon aktiivisuuteen voi olla submitin mainitsema foorumin nuoruus. Ensin perustetaan foorumi, johon värvätään seurustelu-upseereita pitämään aktiivisuutta yllä. Ja alussa muutamien henkilöiden superaktiivisuus nousee esiin. Saa nähdä, mikä on tilanne esim. vuoden kuluttua.