Baarin kannatusmaksut
Asunnossani ei ole verhoja, koska en niitä halua. En halua myöskään naisen muuttavan asuntooni ja alkavan muuttamaan täydellistä kotiani. Minulla on ollut onni törmätä naisenpuoleen, joka on ripustanut ikkunoihinsa verhot eikä halua miestä muuttamaan sisään ja mäkättämään asiasta. Kun kaksi yksineläjää kohtaa toisensa, on kummallakin syli johon pääsee ja oma aikansa, reviirinsä. Voi olla yksin olematta yksinäinen, mutta siihen tarvitaan toinen yksin oleva.
Olipas uskomattoman negatiivinen kirjoitus. Ihan kuin yksinäisyys ois joku kammottava sairaus jota tulee vieläpä hävetä. No kyllähän se varmaan stressaa jos sen kokee noin vastenmielisenä ja päivät pitkät laskee minuutteja koska on joku koskennut tms.Itse en kyllä näe asiaa ollenkaan noin vaan ihan viihdyn paremmin kuin hyvin omilla. Ja luulenpa että on monta muutakin jotka ovat yksin ihan omasta vapaasta tahdostaan. Ärsyttää muutenkin sinkkujen dissaaminen ja sortaminen kun tuntuu ettei kaupastakaan saa enää mitään kuin perhepakkausissa. Parisuhteen ei mun mielestä tarvii olla mikään menestyksen mittari saati elämän tarkoitus vaan jokainen tehköön miten hyvältä tuntuu. Tosin itse nyt en jaksa liikoja murehtia toisten mielipiteistä tämänkään asian suhteen. Besides, the true rebels always walk alone anyway..Ja tässä vielä linkki vähän positiivisempään näkemykseen http://www.vice.com/read/benefits-single-life-forever-yasmin-jeffery
Itselle emotionaalinen riippuvaisuus on tietyssä mielessä "heikkoutta", tai arvostan mielentilaa jossa henkilö on tyytyväinen omassa itsessään. Tämä enemmän omakohtaisena tavoitteena kuin muiden arvostelemisena.
No mä olen yksin ja tunnenkin itseni yksinäiseksi, mut asia ei vaan niin mua häiritse. Mut joo tän takii en yleensä juuri foorumille kirjottele koska tähän tää yleensä menee ja sit joku pahoittaa mielensä yms. Ei ois pitännyt nytkään, mut sen verran alko keittää etten voinut itselleni mitään, sori siitä.