Baarin kannatusmaksut
Olin eräänä iltana viime viikolla hekumallisen herkullisen subin kanssa metsässä iltalenkillä ja siinä hölkätessäni liukastuin yhtäkkiä pururadalle loikanneeseen suureen sammakkoonja kaaduin suoraan rähmälleni koiran karmealle haisevan ripulipaskakasan päälle. Subi kysyi heti sen jälkeen että onko tuollainen nyt dominoivalle herralle sopivaa käyttäytymistä.
että joku odottaisi jo suuntautumisensa perusteella saavansa tietynlaista kohtelua
Ihania ja niin vahvoja mielipiteitä. Koska olen täysin mielivaltainen D, on sessioissani pakko käyttää turvasanaa ihan oman mukavuuteni vuoksi.Subit ovat niin ahneita ja kekseliäitä halutessaan lisää tuota niin yliarvostettua kipua omassa tahdissaan, joten joku mekanismi pitää olla.Muutenhan joku subiraukka voi vielä saada sen kuvan, että päättää itse tahdista ja kestosta-(: Eihän säällinen D voi tuollaista vastuuta antaa subiraukalle kannettavaksi. Sessiohan päättyy kanssani kolmella eri tavalla: Turvasanaan tai siihen, että sessio (subi) muuttuu tylsäksi tai minua lakkaa kiinnostamasta. Viimeinen saattaa johtua ihan mistä tahansa ja se ei ole merkityksellistä.Jos subi ei kykene tarjoamaan iloa vastaanottavana, pakotettuna tai muusta D:tä miellyttävästä syystä, on D:llä aina mahdollisuus vain lopettaa sessio. Itse en suostu sessioimaan ilman turvasanaa, koska en ole viihdyttämässä subia. Huomioin toki tarvittavat tauot ja kevennykset itse. Sessioissani usein subi elää voimakkaasti tilannetta, niin fyysisesti kuin sanallisestikin, eikä aina niin kauniisti. En koe sessioitani mitenkään rankoiksi, toisaalta ne ovat fataaleja ja raakoja, toisaalta taas hyvin vuorovaikutteisia ja turvallisia.Vuorovaikutteisuus ei tarkoita tasa-arvoa eikä subiohjausta. Subilla on oikeus ottaa vastaan ja lopettaa, kaikki muu on D:n päätettävissä.Rangaistuspiiskaukset ovat asia erikseen, niissä on määritelty rajat ja määrät etukäteen ja D:n pitää vain luottaa omaan kokemukseensa ja näkemykseensä asian suhteen. Niin ja mielellään pitää subi suunnilleen käyttökelpoisena. Hyvä jälkihoito kuuluu toki asiaan, tapauskohtaisella intensiteetillä. Jokainen tavallaan, Itse kunnioitan niitä, jotka uskaltavat eteeni roikkumaan siten, että en kyseenalaista heidän haluaan tulla satutetuksi.Teen sitä, mistä nautin niiden kanssa jotka siitä myös nauttivat.
Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 02.09.2016, 23:10että joku odottaisi jo suuntautumisensa perusteella saavansa tietynlaista kohteluaKovin moni asia ei ole yhtä rasittava kuin tämä. Paitsi ehkä se, kun D olettaa, että sovitut säännöt eivät koske häntä. Aina välillä törmää Siskoihin, jotka tuntuvat aktiivisesti unohtavan esimerkiksi sen, että "keneenkään ei kosketa ilman lupaa" on tarkoitettu ohjeeksi myös Dommeille. Ei siis lähtökohtaisesti ole ok käyttäytyä miten tuttavallisesti haluaa (tai miten komentelevasti haluaa) ketä tahansa subia kohtaan vain siksi, että on tuttavallisissa väleissä subin D:n kanssa. Kommunikaatio, kommunikaatio, kommunikaatio.
Lainaus käyttäjältä: Peura - 03.09.2016, 11:00Lainaus käyttäjältä: TragedyForYou - 02.09.2016, 23:10että joku odottaisi jo suuntautumisensa perusteella saavansa tietynlaista kohteluaKovin moni asia ei ole yhtä rasittava kuin tämä. Paitsi ehkä se, kun D olettaa, että sovitut säännöt eivät koske häntä. Aina välillä törmää Siskoihin, jotka tuntuvat aktiivisesti unohtavan esimerkiksi sen, että "keneenkään ei kosketa ilman lupaa" on tarkoitettu ohjeeksi myös Dommeille. Ei siis lähtökohtaisesti ole ok käyttäytyä miten tuttavallisesti haluaa (tai miten komentelevasti haluaa) ketä tahansa subia kohtaan vain siksi, että on tuttavallisissa väleissä subin D:n kanssa. Kommunikaatio, kommunikaatio, kommunikaatio.Täysin samaa mieltä!