Baarin kannatusmaksut
Tässä siis puhutaan kaikista subeista, ei pelkästään naisista, vaikka kuinka haluaisit heitä taas syyllistää jostain.
Turvasana kuitenkin tarjoaa sen ylimääräisen turvavyöhykkeen tai ainakin sen mahdollisuuden. Varsinkin jos sessioit uuden subin kanssa jota et vielä tunne hyvin. Tietenkin sitten kun suhde on läheinen ja tunnet sen toisen ihmisen tarpeet ja kyvyt, turvasanan käyttö voi vähentyä. En kuitenkaan koskaan poistaisi sitä mahdollisuutta kokonaan.
^^ tuo juuri, itsekin tykkään raiskaus ym roolisessioista ja niihin kuuluu usein että vastustelen, itken ja helposti tulee "älä" ja "pelottaa" jne. Tai jos tosissaan eläydyn ja läpsäisen takaisin tms. Varsinkin sellaisen ihmisen kanssa joka ei minua tunne, voisi olla ikävää sessioida jos se loppuis ensimmäiseen kieltosanaan tai rimpuiluun koko homma.Mutta nää taas sellaisia juttuja mitä kukanenkin keskenään sopii...
Itse jätän kun subi käyttää turvasanan, niin hänelle siirtyy vastuu siitä milloin jatketaan sekä se milloin asiasta keskustellaan, sillä itse en juuri ala arvailemaan milloin toinen on valmis. Toisaalta itseltäni menee motivaatio sen verran helposti, että monesti itse jätän tämän jälkeen asian siihen pisteeseen, sillä en vain viitsi alkaa pakolla tekemään mitään. Toisaalta en myöskään suostu mitään ajatuksenjuoksu monen sivun meilejä lukea, jossa kauhistella and niitä tunteita mitä on joutunut kokemaan.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 30.08.2016, 20:57Itse jätän kun subi käyttää turvasanan, niin hänelle siirtyy vastuu siitä milloin jatketaan sekä se milloin asiasta keskustellaan, sillä itse en juuri ala arvailemaan milloin toinen on valmis. Toisaalta itseltäni menee motivaatio sen verran helposti, että monesti itse jätän tämän jälkeen asian siihen pisteeseen, sillä en vain viitsi alkaa pakolla tekemään mitään. Toisaalta en myöskään suostu mitään ajatuksenjuoksu monen sivun meilejä lukea, jossa kauhistella and niitä tunteita mitä on joutunut kokemaan. Ymmärsinkö oikein, että jos vaikka nyt yksinkertaisesti piiskaat subin siihen tilaan jossa hän ei enää pystyy ottamaan kipua vastaan vaan sanoo turvasanan, niin jätät hänet niille sijoilleen ja odottelet koska hän itse saapuu luoksesi keskustelemaan tilanteesta?t. Karwis
Se että kummallakin on tasa-arvoinen vastuu tilanteesta, tuo juuri tämän neutraaliksi asiaksi, jossa ei ole uhria eikä syyllistä. Tällöin kumpikin joutuu pohtimaan ja miettimään mikä on itse tilanne, sillä itse turvasanan käyttöön voi liittyä hyvinkin syvältä alitajunnasta tulevia tunteita, jotka on vain itse persoonan itse tiedossa. Kun hän osaa nämä jäsenellä, niin hänen kanssa voidaan myös miettiä miten asiaa voidaan lähestyä, joka myös tekee hänestä paremmin itseään tuntevan.Eli silloinkun liikutaan pcykkeen alueella, niin yllättäviä paikkoja löytyy myös ihmeellistä paikoista, jossa aika on se jolla näitä käsitellään. Eli piiskaamaan ja muilla fyysisellä välineillä löytyy helposti rajat, mutta kun pikkasen käsitellään pcykettä, niin tilanne on täysin toinen. Eli monelle naiselle on se pahinta että heiltä viedään heidän omatila, jonka tilalle annetaan tila jonka säännöt on jonkun toisen määräämään. Tähän tilaan ei pakoteta, vaan siinä olo on vapaaehtoista, jossa tieto siitä että tilan säännöt ovat mitkä ovat ahdistaa useita, mutta luo turvallisen tilan osalle.
Ehkä on parempi, etten vastaa tähän ketjuun enempää, etten saa varoitusta jälleen kerran. On kuitenkin vielä velvollisuuksia hoidettavana tämän palstan kautta, joten oilisi kiusallista, jollen sitä voisi tehdä.
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 31.08.2016, 20:42Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 30.08.2016, 20:57Itse jätän kun subi käyttää turvasanan, niin hänelle siirtyy vastuu siitä milloin jatketaan sekä se milloin asiasta keskustellaan, sillä itse en juuri ala arvailemaan milloin toinen on valmis. Toisaalta itseltäni menee motivaatio sen verran helposti, että monesti itse jätän tämän jälkeen asian siihen pisteeseen, sillä en vain viitsi alkaa pakolla tekemään mitään. Toisaalta en myöskään suostu mitään ajatuksenjuoksu monen sivun meilejä lukea, jossa kauhistella and niitä tunteita mitä on joutunut kokemaan. Ymmärsinkö oikein, että jos vaikka nyt yksinkertaisesti piiskaat subin siihen tilaan jossa hän ei enää pystyy ottamaan kipua vastaan vaan sanoo turvasanan, niin jätät hänet niille sijoilleen ja odottelet koska hän itse saapuu luoksesi keskustelemaan tilanteesta?t. KarwisValitettavasti en enään piiskauksia anna, sillä piispan määrä on aina ennalta tiedetty. Eli valitettavasti en voi vastata tähän kysymykseen, sillä en ole pitkään aikaan enään ollut kiinnostunut itse piiskauksesta, sillä se vain on yksi niistä asioista joita pidän tylsää. Eli joskus aikanaan kun olen piiskannut, niin kaikki ovat selvinneet siitä, mutta joillekin on voinut jollaisia henkisiä traumoja jäädä. Mutta nämä myöskään eivät ole osanneet asioista puhua, vaan ovat mieluummin vetäytynyt koloihinsa haavoja nuolemaan. Eli näissäkin tapauksissa itse saajat eivät ole olleet valmiita keskustelemaan, vaan mieluummin ovat jättänyt asiat käsittelemättä. Toisaalta itsellä kyllä on hyvin suora tapa kysyä,Eli "Onko kaikki hyvin", jos saan vastauksen "kaikki hyvin",niin silloin ne kanssa on hyvin.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 31.08.2016, 21:23Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 31.08.2016, 20:42Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 30.08.2016, 20:57Itse jätän kun subi käyttää turvasanan, niin hänelle siirtyy vastuu siitä milloin jatketaan sekä se milloin asiasta keskustellaan, sillä itse en juuri ala arvailemaan milloin toinen on valmis. Toisaalta itseltäni menee motivaatio sen verran helposti, että monesti itse jätän tämän jälkeen asian siihen pisteeseen, sillä en vain viitsi alkaa pakolla tekemään mitään. Toisaalta en myöskään suostu mitään ajatuksenjuoksu monen sivun meilejä lukea, jossa kauhistella and niitä tunteita mitä on joutunut kokemaan. Ymmärsinkö oikein, että jos vaikka nyt yksinkertaisesti piiskaat subin siihen tilaan jossa hän ei enää pystyy ottamaan kipua vastaan vaan sanoo turvasanan, niin jätät hänet niille sijoilleen ja odottelet koska hän itse saapuu luoksesi keskustelemaan tilanteesta?t. KarwisValitettavasti en enään piiskauksia anna, sillä piispan määrä on aina ennalta tiedetty. Eli valitettavasti en voi vastata tähän kysymykseen, sillä en ole pitkään aikaan enään ollut kiinnostunut itse piiskauksesta, sillä se vain on yksi niistä asioista joita pidän tylsää. Eli joskus aikanaan kun olen piiskannut, niin kaikki ovat selvinneet siitä, mutta joillekin on voinut jollaisia henkisiä traumoja jäädä. Mutta nämä myöskään eivät ole osanneet asioista puhua, vaan ovat mieluummin vetäytynyt koloihinsa haavoja nuolemaan. Eli näissäkin tapauksissa itse saajat eivät ole olleet valmiita keskustelemaan, vaan mieluummin ovat jättänyt asiat käsittelemättä. Toisaalta itsellä kyllä on hyvin suora tapa kysyä,Eli "Onko kaikki hyvin", jos saan vastauksen "kaikki hyvin",niin silloin ne kanssa on hyvin.No otetaampa uusiksi.Ymmärsinkö oikein, että jos vaikka nyt yksinkertaisesti teet jotain mielenkiintoista joka ajaa subin siihen tilaan jossa hän ei enää pystyy ottamaan mitään vastaan vaan sanoo turvasanan, niin jätät hänet niille sijoilleen ja odottelet koska hän itse saapuu luoksesi keskustelemaan tilanteesta?t. Karwis