Baarin kannatusmaksut
Nää on hyviä ketjuja kun ainakin varmistuu keiden kanssa ei halua olla missään tekemisissä
Ei voi olla truu, jos ei ole itse vähän ylempänä muita, toki itseoikeutetusti ja perusteettomasti.Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 15.08.2016, 17:53Nää on hyviä ketjuja kun ainakin varmistuu keiden kanssa ei halua olla missään tekemisissä Eiväthän ne samat rassukat ole tekemisissä kenenkään kanssa jolla on terve itsetunto, jota ei tarvitse pönkittää. Silkkaa voittoa.
Nainen pystyy paremmin toimimaan yhtä aikaa sekä tunteella, että älyllä. Siinä mielessä nainen on miestä parempi.
Tästä on selkeästi tulossa tämän viikon truumaster-misogynisti-provoketju.
Ja niin Domin käytös muuttuikin miehen ja naisen käytösten oletettujen eroavaisuuksien ruotimiseksi. Kukapa olisi arvannut, vieläpä tällä foorumilla.
Ihmettelen myös mikä se salaperäinen yliopistomaailma on, johon olen tiettyjen henkilöiden toimesta useasti nähnyt viitattavan. Aika moni ihminen opiskelee yliopistossa ja sen jälkeen siirtyy tekemään oman alansa töitä eikä jää pyörimään sinne yliopistomaailmaan (joka siis ilmeisesti onkin jonkinlainen erillinen todellisuus).
Ihmettelen myös mikä se salaperäinen yliopistomaailma on, johon olen tiettyjen henkilöiden toimesta useasti nähnyt viitattavan. Aika moni ihminen opiskelee yliopistossa ja sen jälkeen siirtyy tekemään oman alansa töitä eikä jää pyörimään sinne yliopistomaailmaan (joka siis ilmeisesti onkin jonkinlainen erillinen todellisuus).Toki ymmärryksen puutteeni näissä asioissa johtunee kahdesta x-kromosomistani ja estrogeenintuotannostani.