Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 13.08.2016, 23:17herra voi olla subilleen "Herra", tosin, viimeksi kun tarkistin, en ollut subisi.Viimeksi kun tarkistit, aiemman kirjoituksesi perusteella, et ollut edes subi. Mahtoikohan se nyt tässä välissä taas ehtiä muuttua.IKRM
herra voi olla subilleen "Herra", tosin, viimeksi kun tarkistin, en ollut subisi.
Et kai sinäkään ole minun subini? Sisältääkö sekin oletuksen, että olisit jonkun muun?
Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 13.08.2016, 23:24Et kai sinäkään ole minun subini? Sisältääkö sekin oletuksen, että olisit jonkun muun? Olen, tässäkin asiassa, luotettava, niin kuin Herran kuuluukin olla, eli en vaihda suuntaustani tilanteen tai fiiliksen mukaan, enkä minkään muunkaan mukaan. Olen aina Dominoiva.IKRM
Pistetäänkö riita poikki ja voita väliin
Setämiehenä olen ikäluokkaa, jolle vielä opetettiin käyttäytymään. Niin kotona kuin koulussa ja vielä asepalveluksessa oli käyttäytymiskoulutusta. En näe mitään syytä ruveta moukaksi naisenpuolen kohdatessani, ilkeäksi tai julmaksi kyllä saatan ryhtyä.Ihan hyvin voin sanoa:Istu ole hyvä. Se ei ollenkaan heikennä arvovaltaani tai itsetuntoani. Toisaalta kahviossa saatan kysyä naisenpuolen istuttua pöyään: Käskinkö istua? Ja annan luvan kun hän on ensin punastellen vastaanut: Et, ja nourssut ylös.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 14.08.2016, 17:49Setämiehenä olen ikäluokkaa, jolle vielä opetettiin käyttäytymään. Niin kotona kuin koulussa ja vielä asepalveluksessa oli käyttäytymiskoulutusta. En näe mitään syytä ruveta moukaksi naisenpuolen kohdatessani, ilkeäksi tai julmaksi kyllä saatan ryhtyä.Ihan hyvin voin sanoa:Istu ole hyvä. Se ei ollenkaan heikennä arvovaltaani tai itsetuntoani. Toisaalta kahviossa saatan kysyä naisenpuolen istuttua pöyään: Käskinkö istua? Ja annan luvan kun hän on ensin punastellen vastaanut: Et, ja nourssut ylös.Millähän tavoin sä olet sen arvovaltasi siellä kahviossa lunastanut, kun muiden istumiset on sun määräysvallassasi? Ymmärrän tämän jos olet pomo ja kyseessä on toimistosi ja alaisesi, samoin ymmärrän jos kyseessä on subisi. Minä kysyisin, mikä kuningas sinä luulet olevasi jossain kahviossa käskyttäessä muita. -ja jättäisin sinut ylhäiseen yksinäisyyteesi. Punastelematta.
Mä en pidä edelleenkään skenen useimpia mastereita millään lailla dominoivina, sillä ne ovat näitä netin ja bileiden satuolentoja.