Baarin kannatusmaksut
Minä näkisin asian toisinpäin ja ihan täällä koto Suomessa. Kun Suomessa naiset painostetaan pukeutumaan aseksuaalisesti ja miehekkäästi, niin Masterina käskisin naistani pukeutumaan mikrohameeseen ja korkkareihin. Läpinäkyvä pusero ilman rintsikoita kuuluu tietysti myös kuvioon.Kyllä tyttö kadulla kävellessään heti huomaa yleisön reaktoista , että jotain "ei-hyväksyttyä" on tullut tehtyä - vain Masteria miellyttääkseen.
No niin, Guide otti esimerkin musliminaisten pukeutumisesta.Voiko ajatella näin...Dominoiva haluaa subinsa pukeutuvan riittävän.peittävästi muiden ihmisten joukossa liikuttaessa. Ainoastaan hänellä eli D:llä on oikeus nähdä subi paljastettuna, alastomanakin. Tämä pukeutumisrajoitus tuo D:lle vahvemman tunteen subiaan kohtaan...omistaa hänet jonka keho on vain omistajan silmille nähtävillä ja käytettävänä.Luulenpa tuon pukeutumiskoodin myös sitovan subia enemmän omistajaansa kiinni. Olla yhdelle ihmiselle kaikkea sitä mitä ei kenellekään muulle. Omistajan kaikille aisteille enemmän kuin muille.
Kun miettii näitä kulttuureita jossa itse yhteiskunta määrittelee naisen asemaa alesta, niin miten näistä kulttuureista voi Master ammentaa itselleen työkaluja, josta vaikka muslimi naisten pukeutuminen?
Trolleilla varmaan aiheet vähissä, subin pukeutumisesta ketjun olisi voinut aloittaa ilman että sotkee islamia asiaan.
Siis ihan oftopiccina.Mikä tässä kysymyksessä tai sen suuntauksessa on vikana?Tai ennemminkin miksi helv...ssä kysymyksiä EI saisi suunnata jollekin suppeammalle ryhmälle?Mitä... Hemmettiä
D/s:n tiimoilta D pitää valtaa. Hän päättää. Fiksu D osaa lukea subiaan, katsoa ja tunnustella. Oivaltaa, mistä niin subi kuin D itse saa parhaimmat fiilikset. Ja mistä kumpikin oppii, niin itsestään kuin toisesta. Kyseessä on niin Dominoivan, kuin subin seksuaalisuuden ilmentymästä. Ja mikä tärkeintä, heidän yhteisen seksuaalisuuden ilmentymästä.