Baarin kannatusmaksut
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikki ne vanhemmat jotka aiheuttavat omilla päätöksilläänikävyyksiä lapsilleen, oli se päätös vaikka sitten se lapsien hankkiminen, pitäisi ampua. Ei mulla sen enempää tästä.
Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 06.08.2016, 21:40En oo mitenkään lastenteon suuri puolesta puhuja, päin vastoin (mun mielestä kenenkään ei pitäis lisääntyä), mut toi stogen kiusaamisjuttu on ihan yhtä paskaa kun, että raiskauksen uhrin pukeutuminen ois mikään syy raiskata tai millään tapaa lieventävä asianhaara..Eihän stoge kirjottanu että se olis mitenkään lieventävä asianhaara tai oikeuttaisi mihinkään. Se on vaan se maailman raadollisuus ja kylmä fakta, että kaikki poikkeavuus aiheuttaa kiusaamista. Oli se sitten erilaiset vanhemmat tai vaikka iso luomi poskessa.
En oo mitenkään lastenteon suuri puolesta puhuja, päin vastoin (mun mielestä kenenkään ei pitäis lisääntyä), mut toi stogen kiusaamisjuttu on ihan yhtä paskaa kun, että raiskauksen uhrin pukeutuminen ois mikään syy raiskata tai millään tapaa lieventävä asianhaara..
Aika vaikeeta mennä sen mukaan, että eläis elämäänsä sen mukaan mikä kaikki voi aiheuttaa kiusaamista.. Kiusaamisen syyt ei oo kiusattavan vaan kiusaajan, eikä se muutu kuin muuttamalla ite sen minkä voi, elää ja antaa elää, puolustaa itse toisia ja kiusaamista nähdessään puuttuu siihen. Lastentekoon yleisesti, on se aina yhtä itsekkäistä lähtökohdista, mut sillä ei oo mun mielestä mitään tekemistä tullaanko lasta mahdollisesti kiusaamaan.. Samanlaita arvailua loppuen lopuksi kun, että voisko se lapsi jäädä vaikka auton alle..
Lainaus käyttäjältä: stoge - 06.08.2016, 23:11Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikki ne vanhemmat jotka aiheuttavat omilla päätöksilläänikävyyksiä lapsilleen, oli se päätös vaikka sitten se lapsien hankkiminen, pitäisi ampua. Ei mulla sen enempää tästä. Jos vaan sit sovitaan et kukaan ei tee enää lapsia nii ei tarvii kenenkään kärsiä
Jotain tutkimustakin kai tehty, että kahden äidin perheissä lapset itseasiassa pärjänneet keskimääräistä paremmin.
Itsemääräämisoikeus itseasiassa toteutuu miltei kaikilla tässä yhteiskunnassa, se lienee meidän yhteiskuntamme yksi vahvimmin toteutuvista asioista. Miehiä ja naisia on varmaankin yli 95 prosenttia ihmisistä, joten kyllä ollaan todella hyvällä prosentilla saatu tuo asia kuntoon.Käsittääkseni ei ole mitenkään kiellettyä tai laitonta muuttaa omaa sukupuoltan vaikka vuoden välein, kunhan se tekee omalla rahallaan. Veronmaksajien rahoittamia muutoksia valvotaan tarkemmin, ja syystä, sillä kustannukset ovat erittäin suuret.
Pointtina minulla oli, enemmänkin, että ehkä sen sijaan että vaatii diagnoosin saamisen helpottamista, kannattaiskin vaatia diagnoosin mahdollistamien asioiden vähentämistä, silloin diagnoosin saaminen helpottuis.
Tollaisiin kokemuksiin on aika vaikea samaistua jos ei ole itse ollut vastaavassa tilanteessa. Itsekin oon ennen ajatellut että mitä väliä sillä passin merkinnällä on. Mutta kantapään kautta on sit saanut itse kokea että sillä on yllättävänkin paljon merkitystä.
no joo, mikähän tän keskustelun aihe oli ... määritelmistä se kai lähti. Mun mielestä mitä enemmän määritelmiä on sen parempi, koska silloin ihmiset sokeutuu niille eikä ketään enää jaksa kiinnostaa koko aihe.. jokainen on mitä on
Toinen yleinen ja aina yhtä naurettava vastaus on valkoisten heteromiesten ohjeet siitä, miten trans-ihmisten tulisi sopeutua yhteiskuntaan.
Lainaus käyttäjältä: miss_b - 07.08.2016, 16:32Jotain tutkimustakin kai tehty, että kahden äidin perheissä lapset itseasiassa pärjänneet keskimääräistä paremmin. Itse asiassa muistelen päinvastoin, aiemmista oletuksista poiketen tutkimus paljasti etteivät ole pärjänneet keskimääräistä paremmin.No, tutkimukset on mitä on, yleensä tutkimustulos johtopäätöksineen on tiedossa jo hyvissä ajoin tutkimusta tilattaessa.IKRM
Isäni sairastui keukosyöpään, kun olin 11 ja kuoli, kun olin täyttänyt 13. Eli tavallaan aihetta ajatellen menetin isän siinä 12 täytettyäni. Joskus 25 - 30 vuaotiaana tulin siihen tulokseen, että itsessäni kokemiin tietynlaisiin, sanotaan vaikka heikkouksiin, on vahvasti vaikuttanut isän puute nuoruus vuosina. Ajatus on saanut tukea siitä, että kolme miespuolista on todennut itsessään vastaavaa. Kaikkien kolmen kohdalla on jälkeenpäin selvinnyt, että hekin ovat kasvaneet nuoruutensa ilman isää. Sattumaako?Kun on saanut omat lapset maailmalle, niin on tullut joskus peilattua omaa nuoruuttaan omiin lapsiin. Kun on miettinyt, mitä on kyennyt heille antamaan isänä miehenä, mitä äidit tuskin voivat antaa, niin olen ollut helvetin tyytyväinen, että lapsillani on ollut myös isä, toisin kuin itselläni. Jos pitäisi pienen lapsen kohdalla valita, niin valitsisin äidin, mutta kyllä se isäkin on pirun tärkeä. Onko toisen puoliskon puuttuminen sitten niin iso asia, että sen perusteella pitäisi sateenkaariperheiden lapsensaanti evätä, on sitten eri asia, mutta väitteet, että ne olisi yhtä täydellisiä perheitä, on täyttä kukkua.
Mutta onko näissä kaikissa tapauksissa, joista puhut, kyseessa se että ihminen on nuorena/lapsena nimenomaan menettänyt toisen vanhemmistaa, eli isänsä? Sateenkaariperheissä tilanne kuitekin lähtökohtaisesti on se, että lapsella on kaksi vanhempaa. En usko, että vanhempien sukupuoli merkitsee, vaan se, että on kaksi rakastavaa vanhempaa, eikä lapsi joudu menettämään heistä kumpaakaan.