Baarin kannatusmaksut
Mihinkäs aikaan ovet avautuu?
Bileaika on siis klo 20.00 - 03.00 ja ei, ei ole mitään erikois dreaacodea. Teema erikseen ja dresscode on sama vanha.
Dresscodesta sen verran selvyyttä, että kelpaako miehellä puku, täyttämään vaatimuksen?Jos vastauksen saisi, edes tässä ketjussa, ennenkun bileet on pidetty.
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 29.08.2016, 17:11Dresscodesta sen verran selvyyttä, että kelpaako miehellä puku, täyttämään vaatimuksen?Jos vastauksen saisi, edes tässä ketjussa, ennenkun bileet on pidetty.Kyllä juhlava puku täyttää dc:n
Tulossa viettämään kolmatta vuosipäivää saa tulla moikkaamaan jos tunnistaa. Ps. Ei mitään päällepantavaa.
Eiköhän tässä kohtaa viikkoa uskalla jo luvata, että kyllä mää sinne bileisiin saavun. Mukaan lähtee kasa erikokoisia neuloja, joita mielelläni muihin ihmisiin asentelen, ja halukkaille voin myös perusteita opettaa. Tulkaa nykimään jostain vaatekappaleen osasta, vaikka sitten niistä hihoista jotka mulla kaikesta huolimatta on päällä.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 30.08.2016, 23:04Eiköhän tässä kohtaa viikkoa uskalla jo luvata, että kyllä mää sinne bileisiin saavun. Mukaan lähtee kasa erikokoisia neuloja, joita mielelläni muihin ihmisiin asentelen, ja halukkaille voin myös perusteita opettaa. Tulkaa nykimään jostain vaatekappaleen osasta, vaikka sitten niistä hihoista jotka mulla kaikesta huolimatta on päällä.Uu. Kattoo kehtaisko tulla nykäisemään jostain vaatekappaleesta.
Lainaus käyttäjältä: smoky_ - 31.08.2016, 00:23Lainaus käyttäjältä: hihaton - 30.08.2016, 23:04Eiköhän tässä kohtaa viikkoa uskalla jo luvata, että kyllä mää sinne bileisiin saavun. Mukaan lähtee kasa erikokoisia neuloja, joita mielelläni muihin ihmisiin asentelen, ja halukkaille voin myös perusteita opettaa. Tulkaa nykimään jostain vaatekappaleen osasta, vaikka sitten niistä hihoista jotka mulla kaikesta huolimatta on päällä.Uu. Kattoo kehtaisko tulla nykäisemään jostain vaatekappaleesta. Kehtaa vaan, mää puren vain jos asiasta on sovittu. Neulomiskortissa on vielä tilaa kokeilijoille ja/tai muuten vaan neuloja haluaville.