Koska itsekkin olen kysellyt tällä foorumilla yöpaikkoja reisuilleni. Myöskin löytänyt joskus (kiitos niistä, majoiteen antaneille). Tarjoan, tampereelle bileisiin tuleville yhdelle tai kahdelle persoonalle yöpaikaa kotonani. Sen verran olen rajoitteinen, että tarjous on suunnattu etupäässä naisille. Selvyyden takia kuitenkin..tämä ei ole vonkuviesti eikä siis edellytä yhtään mitään odotuksia, mihinkään suuntaan! Miksi suuntaan etupäässä naisille..Syy on ilmeinen! Katselen aamukahvipöydässäni mieluumin väsyneitä naisenkasvoja kuin miehen
ei pahalla pojat!
Asunto on yleensä siisti kerrostalokaksio. Matkaa keskustaan n.4km. Lähes kaikki länsipuolen bussit suhaa ohi n.300m päästä (melkeinpä nonstoppina) suorayhteys keskustaan. Hotelli tämä ei ole, mutta on ilmainen ja mahdollisuus on esm. aamusaunaan sekä aamupalaan. Koska huoneita on vain kaksi, makuuhuoneita on vain yksi. Mikäli mahdollisia tulijoita olisi kaksi, tarjolla on ns. siskonpeti teille. Toki, olen itsekkin kotonani.
Ainoa rajoite on, ihan umpikännissä olevia en välttämäti haluaisi katsella, enkä kenenkään oksennuksia siivoilla aamulla. Eikä paikka sovi ns. etkoille. Itse en ole lähdössä bileisiin mutta majoiteen tarjoan tarvitseville. Olkoon tämä "välillinen" vastapalvelus, öistä jotka itse olen saanut yöpyä toisten nurkissa.
Mikäli tarvetta on..majoiteen saa sen ensimmäiset kaksi tarvitsijaa. Yhteydenotot yksärillä! Olen itse aikuinen, mielestäni ihan tolkun ja hyvät käytöstavat omaava mies. Vaaraton yksilö! Vonkaamista ei tarvitse pelätä. Se on lupaus