Baarin kannatusmaksut
Hei tota, jos jollain on vampyyrihanskat, niin pistäkää miulle viestiä! Haluun testaa, ihan vähän vaan.
Lainaus käyttäjältä: bikantti - 17.08.2016, 09:14Hei tota, jos jollain on vampyyrihanskat, niin pistäkää miulle viestiä! Haluun testaa, ihan vähän vaan.Mitkä on vampyyrihanskat? Kuulostaa jännälle ja googlettamallakaan en löytänyt mitkä nää on..
Meitsi tulossa, köydet matkassa. Kenen seurassa, miten pääsen paikalle, miten pois y.m. epäolennaiset yksityiskohdat ovat vielä 100% arvonnassa. Ehdotuksia kimppakyydeistä yms otetaan toki vastaan.Jos joku illan aikana kaipaisi päästä köysiin (jo tiedossa olevien lisäksi) joko koristelumielessä tai ihan vain kunnolla nippuun saa lähestyä yksärillä "aikaa varaamaan" tai sitten ihan vain bileissä vetää hihasta.
Jos joku illan aikana kaipaisi päästä köysiin (jo tiedossa olevien lisäksi) joko koristelumielessä tai ihan vain kunnolla nippuun saa lähestyä yksärillä "aikaa varaamaan" tai sitten ihan vain bileissä vetää hihasta.
Lainaus käyttäjältä: Dominantti - 17.08.2016, 19:06Jos joku illan aikana kaipaisi päästä köysiin (jo tiedossa olevien lisäksi) joko koristelumielessä tai ihan vain kunnolla nippuun saa lähestyä yksärillä "aikaa varaamaan" tai sitten ihan vain bileissä vetää hihasta. Miten olisi kimppasidonta: koristeluna tai kunnolla nippuun (näyttävän tukalasti!)? Mitä härskimmin se parempi.... Anyone :-P
Well that escalated quickly... Ehdottomasti pitänee siis keksiä jotain, ja toki jos on useampi ihana nainen joka tahtoo samaan nippuun tämä on varmasti järjestettävissä. Mä oon lopulta aika kiltti ja miellyttämishaluinen yksilö.
Lainaus käyttäjältä: Dominantti - 21.08.2016, 11:54Well that escalated quickly... Ehdottomasti pitänee siis keksiä jotain, ja toki jos on useampi ihana nainen joka tahtoo samaan nippuun tämä on varmasti järjestettävissä. Mä oon lopulta aika kiltti ja miellyttämishaluinen yksilö. Ooo! Mut ja Vaniljan vois laittaa yhteen pakettiin!
OK, hassu kysymys mutta milloin nää bileet siis varsinaisesti alkaa? Yritin löytää tietoa niin flaikusta kuin tästä ketjusta kuin Rsykkeen sivuilta mutta en vissiin vaan osaa? Voisko joku valistaa?
Kellonajoista emme ole saaneet varmistusta vielä mutta alustavasti olemme sopineet klo 20-03 ja siitä pidämme kiinni. Ilmoitamme asap jos jotain muutoksia tulee.