Baarin kannatusmaksut
Jos taas joskus elämässäni työnantaja yrittäisi antaa minulle potkut kinkyyteni takia, niin todellakin veisin asian oikeuteen, koska kinkyys ei vaikuta negatiivisesti työntekooni.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 27.07.2016, 02:34Jos taas joskus elämässäni työnantaja yrittäisi antaa minulle potkut kinkyyteni takia, niin todellakin veisin asian oikeuteen, koska kinkyys ei vaikuta negatiivisesti työntekooni.Samoin. Olisikin kiinnostavaa tietää, onko jollekin todella käynyt niin, että kinkyyden paljastuminen on poikinut irtisanomisen tai sen uhan? Suuri pelkohan siitä tuntuu monella olevan, mutta kuinka aiheellinen se on, vai pelätäänkö ennemmin leimautumista työyhteisössä?
Se saattais kuitenkin vaikuttaa negatiivisesti työkaveriesi tapaan suhtautua sinuun, ja sen kautta mahdollisuuksiisi sopeutua työyhteisöön, joka mahdollistais irtisanomisen, tai vähintäänkin tekis töissä käymisestä hyvin ikävää.
Ongelma on varmaan miten todistaa irtisanomisen johtuneen kinkyydestä. Työnantajapuoli voi käyttää syynä jotain ihan muuta asiaa.
Tai jos joku päihdetyöntekijä, poliisi, lääkäri tai sairaanhoitaja jääkin kiinni toistuvasta seksin harrastamisesta humalassa tai huumattuna (fetissi sekin).
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 27.07.2016, 14:29Tai jos joku päihdetyöntekijä, poliisi, lääkäri tai sairaanhoitaja jääkin kiinni toistuvasta seksin harrastamisesta humalassa tai huumattuna (fetissi sekin).Näihinkin ammattiryhmiin lukeutuvat ihmiset käyttävät alkoholia ja kännissä paneksivat vapaa-ajallaan, se tuskin ketään yllättää. Itseasiassa aika monella taitaa tämä fetissi olla, kun kännipaneksimista toistetaan tuon tuostakin, varsinkin baari-illan jälkeen. Mutta nyt tämä on ihan jo offtopic, eikä liity kuviin oikein mitenkään.
Kaveripiirissäni ei ole sellaisia henkilöitä, joiden ystävyyden menettäisin kinkyyteni paljastuttua. En siitä puhu, mutten varsinaisesti piilottelekaan. Jos taas joskus elämässäni työnantaja yrittäisi antaa minulle potkut kinkyyteni takia, niin todellakin veisin asian oikeuteen, koska kinkyys ei vaikuta negatiivisesti työntekooni.