Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 01.09.2016, 21:50Lainaus käyttäjältä: Tigrita - 01.09.2016, 21:29Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 01.09.2016, 09:01Lainaus käyttäjältä: Tigrita - 31.08.2016, 20:18Sitten alkoi ankara asun miettiminen. Ja talon DJ:lle vinkiksi että kaivaa Spotifystä sitä Hurriganesia Oh, ehkä tanssahdellaan Galesin tahdissa!Korjasin vähän.Tuleehan siitä jonkinlaista äänieffektia kun sua piiskataan.
Lainaus käyttäjältä: Tigrita - 01.09.2016, 21:29Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 01.09.2016, 09:01Lainaus käyttäjältä: Tigrita - 31.08.2016, 20:18Sitten alkoi ankara asun miettiminen. Ja talon DJ:lle vinkiksi että kaivaa Spotifystä sitä Hurriganesia Oh, ehkä tanssahdellaan Galesin tahdissa!Korjasin vähän.
Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 01.09.2016, 09:01Lainaus käyttäjältä: Tigrita - 31.08.2016, 20:18Sitten alkoi ankara asun miettiminen. Ja talon DJ:lle vinkiksi että kaivaa Spotifystä sitä Hurriganesia Oh, ehkä tanssahdellaan Galesin tahdissa!
Lainaus käyttäjältä: Tigrita - 31.08.2016, 20:18Sitten alkoi ankara asun miettiminen. Ja talon DJ:lle vinkiksi että kaivaa Spotifystä sitä Hurriganesia
Sitten alkoi ankara asun miettiminen.
Hei kinkymmän karkeloinnin äänenkannattajat.Bileet lähestyy ja hyvä niin.Etkoja on jälleen muutamalta taholta kyselty ja infoa olemme lupailleet tästä.17.9 bileisiin ei etkoja meidän puolesta järjestetä. Siis vltavassa ei pervparkin edustusta paikalla. Noh mitä tässä nyt sitten on mietitty.Kimppakyytiä vltavan edestä joka olisi kohtuu hintainen. Näin ollen ja keskeisenkin sijainnin takia tuonne siis kannattaa itsensä raahata.Kimppakyydistä lisää huomiseen mennessä.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 30.08.2016, 16:30Lainaus käyttäjältä: Galesi - 29.08.2016, 14:00Viime vuonna jäi about näihin aikoihin nää vastaavat pippalot väliin leikkauksen takia, joten enköhän mä nyt yritä korjata tuon virheen ja tuun pyllisteleen oikeen urakalla paikalle Mä voin tulla pyllisteleen sun kanssa Törkeetä moinen huomion ryövääminen multa!
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 29.08.2016, 14:00Viime vuonna jäi about näihin aikoihin nää vastaavat pippalot väliin leikkauksen takia, joten enköhän mä nyt yritä korjata tuon virheen ja tuun pyllisteleen oikeen urakalla paikalle Mä voin tulla pyllisteleen sun kanssa
Viime vuonna jäi about näihin aikoihin nää vastaavat pippalot väliin leikkauksen takia, joten enköhän mä nyt yritä korjata tuon virheen ja tuun pyllisteleen oikeen urakalla paikalle
Onko mahdollisesti muita ensikertalaisia, jos vois ajatella toista kimppakyytiä aiemmin tutustumisineen. Jos ei niin normi aikataulu ok myös. Teemu saa sit ilmoittautumisen sen mukaan. Meitä siis minä ja lailai.
Kyselen tätä kautta. Olisin kiinnostunut kokeilemaan näissä bileissä dominointia. Mitään rajua alistamista multa ei välttämättä saa, mutta esimerkiksi piiskausta kokeilisin mielellään. Pääosin miehelle alistuvana etsisin miestä tähän hommaan. Myös mua saa tietenkin piiskata. jos yhtään kiinnostaa, niin yv:tä vaan tulemaan