Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 07.09.2016, 10:46Kyselen tätä kautta. Olisin kiinnostunut kokeilemaan näissä bileissä dominointia. Mitään rajua alistamista multa ei välttämättä saa, mutta esimerkiksi piiskausta kokeilisin mielellään. Pääosin miehelle alistuvana etsisin miestä tähän hommaan. Myös mua saa tietenkin piiskata. jos yhtään kiinnostaa, niin yv:tä vaan tulemaan Jos ei muita dominoitavia löydy, niin tää bilevosu tässä olis melkosen hyvä harjoittelukappale! Alistun helposti, ja mun subin rooli on hyvin vahva, joten pystyn mainiosti tukemaan aloittelevaakin D:tä pysymään roolissaan Ja mulle olis kunnia, jos saisin kutsua käyttäjääni Valtiattareksi <3
Kyselen tätä kautta. Olisin kiinnostunut kokeilemaan näissä bileissä dominointia. Mitään rajua alistamista multa ei välttämättä saa, mutta esimerkiksi piiskausta kokeilisin mielellään. Pääosin miehelle alistuvana etsisin miestä tähän hommaan. Myös mua saa tietenkin piiskata. jos yhtään kiinnostaa, niin yv:tä vaan tulemaan
Näyttäisi olevan lapsivapaa viikonloppu, mitähän sitä keksis?
Kimppakyyti tietoa.Kimppakyyti bileisiin lähtee Ravintola Vltavan edestä klo 1930.Ja bileistä pois samaan osoitteeseen klo 0200.Kyydin hinta yhteensuuntaan on 10€. Autoon mahtuu 8 matkustajaa ja hinta toteutuu mikäli kyytiin tulee 7 henkeä. Paikkasi voit varata lähettämällä mielin minulle osoitteeseen tuulianlutka@gmail.com Ilmoittautumisaika umpeutuu torstaina 15.9.2016 klo 12.Ilmoittaumismeilin tulee sisältää tieto otatko menon bileisiin, paluun bileistä vai edestakaisin matkanMikäli kyytiin on tunkua enemmän kuin 8 henkeä pyydämme heiltä toisen autonMatka maksetaan kuljettajalle.Terveisin Tuulia lutka
Oisko ideaa, jos kimppakyytiläiset kokoontuis vaik 18.30 Vltavan kakkoskerroksessa sohvabaarissa. Ekat vois laittaa vaikka pyykkipojan pöydälle merkiks nii löydetään toisemme (siis ne jotka haluaa)?