Baarin kannatusmaksut
Jos kurkkupanot lasketaan vaniljaksi niin kyllä tykkään siitä ihan hemmetisti. Anaali ei kauheasti kiinnosta ja vaginapenetraatio on joskus harvoin kivaa.Klassikkofilmi Deepthroatissahan oli päähenkilönä just semmoinen nainen, että mikään muu seksi kuin suihinotto ei kiihottanut, koska G-piste oli hänellä nielussa. Ymmärrän kyllä häntä oikein hyvin.
Mä kaipaan kyllä ihan sitä perinteistä penetraatioseksiäkin. Mutta on sitä sitten maustettava. Pelkkä sisään-ulosliike ei riitä. Kuristamista ja puremista, sekä muutenkin kovakouraista menoa. Eli ei, ihan tavallinen pehmeä ja hempeä vaniljaseksi ei vaan kiinnosta enää, eikä se anna mitään. Ei edes sitä orgasmia.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 19.07.2016, 15:13Mä kaipaan kyllä ihan sitä perinteistä penetraatioseksiäkin. Mutta on sitä sitten maustettava. Pelkkä sisään-ulosliike ei riitä. Kuristamista ja puremista, sekä muutenkin kovakouraista menoa. Eli ei, ihan tavallinen pehmeä ja hempeä vaniljaseksi ei vaan kiinnosta enää, eikä se anna mitään. Ei edes sitä orgasmia.Isrikan kanssa samoilla linjoilla. Olen nyt varmaan huono kinky jonkun mielestä nyt, mutta kyllä, kaipaan sitä normi yhdyntääkin. Mutta maustettuna toki, oli se sit kuristamista, puremista, raapimista, tukasta riuhtomista yms
Lisäys edelliseen: mulle pelkkä paneminen jonkun randomin kanssa ei tuota mitään kiksejä. Asiasta oon joskus melkeinpä kateellinen heille, jotka voivat ottaa seksin seksinä, ilman sen kummempia tunteita. Mulle se ei onnistu. Kokeiltu kyl on.
Miten sitten taas vaniljan kanssa, seksin siis... Niin välillä se menee. Välillä kaipaa hellyyttä ja hyväilyä. Tosin, jos kumppani sanoo:"Vie sie, mie vikisen", niin well... There goes my hard on.
Ketjussa näköjään osa tarkoittaa vaniljalla/ei-vaniljalla seksuaalisia tekoja sinänsä, osa taas suhteen suuntautuneisuusluokitusta
No jaa, vaikea sanoa. Siitä ihan vaniljaa ei oo niin pitkään aikaan tullu harrastettua. Ku siihen tarttis sen ihan vaniljan. Ja suhteessa taas jos on fixatut osat niin se ihan vaniljakaan ei oo vaan vaniljaa. Pitäs siis varmaan kokeilla et tietäis, mut sama 'ongelma' ku submitilla; en harrasta randomeita, ei nappaa.