Baarin kannatusmaksut
Onko se dominointia jos subi päättää mitä ei saa tehdä ?
Oon varmaan sit huono subi/karkkikauppasubi, kun valitsen itse ne ihmiset, joille alistun.
Jaa, taas yksi lisää "truumasterit ei välitä siitä, mitä subit haluaa" -joukkoon.
On melko perseestä olettaa ruudun takaa, että kuka on oikeasti dominoiva ja kuka ei.Jos uskoisi kaiken tällä foorulla luetelluista Oikean dominantin / sadistin tunnusmerkeistä, olisi kypsä lataamoon - niin epäkoherenttia tuubaa on.
Lainaus käyttäjältä: Morgul - 05.04.2018, 19:45On melko perseestä olettaa ruudun takaa, että kuka on oikeasti dominoiva ja kuka ei.Jos uskoisi kaiken tällä foorulla luetelluista Oikean dominantin / sadistin tunnusmerkeistä, olisi kypsä lataamoon - niin epäkoherenttia tuubaa on.Miksi on perseestä että oletin yhden henkilön olevan oikeesti dominoiva ? Jos hän ei sellainen omasta mielestään ole niin pyydän anteeksi virheellistä tulkintaa
Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 05.04.2018, 20:29Lainaus käyttäjältä: Morgul - 05.04.2018, 19:45On melko perseestä olettaa ruudun takaa, että kuka on oikeasti dominoiva ja kuka ei.Jos uskoisi kaiken tällä foorulla luetelluista Oikean dominantin / sadistin tunnusmerkeistä, olisi kypsä lataamoon - niin epäkoherenttia tuubaa on.Miksi on perseestä että oletin yhden henkilön olevan oikeesti dominoiva ? Jos hän ei sellainen omasta mielestään ole niin pyydän anteeksi virheellistä tulkintaa Luulempa että enemmän närää aiheutti tuo "oikeasti dominoiva", jonka voisit selittää. Vähän sama mielestäni kun yrittäisi selittää kuka on on oikeasti jääkiekkoilija, näyttelijä tai joulupukki. Mutta koska sellainen olet, niin mieluusti kuulisin määrittelysi .t. Karwis
Viittasitko Alexios mun kirjoitukseen? koska en ihan ymmärrä miten siitä olisi moisen käsityksen voinut saada.
Lainaus käyttäjältä: Lily - 05.04.2018, 16:41Viittasitko Alexios mun kirjoitukseen? koska en ihan ymmärrä miten siitä olisi moisen käsityksen voinut saada.Ei, viittasin edellisellä sivulla olleisiin "tällainen on oikeasti dominoiva" -teksteihin.