Baarin kannatusmaksut
Vähemmistönä lienevät sitten ne, jotka käyvät puristelemaan hihnassa olevaa subia, tai haistattelevat niille dommeille, joiden vartalo tai tyyli ei miellytä. Heistä on harmia tai haittaa, ja he antavat sitten sitä omaa näkyvää vaikutustaan koko uudelle koulukunnalle, katsoivat itse olevansa sitä tahi ei. Teknisessä mielessä ovat, jos kerran uusi koulukunta on sitä, että sääntöjä ei ole, joten on ihan yhtä ok öykkäröidä, haistatella, hyppiä seinille ja vaikkapa syljeksiä muita kuin tehdä jotain rakentavampaa.
Lainaus käyttäjältä: Viridian - 10.08.2016, 21:10Vähemmistönä lienevät sitten ne, jotka käyvät puristelemaan hihnassa olevaa subia, tai haistattelevat niille dommeille, joiden vartalo tai tyyli ei miellytä. Heistä on harmia tai haittaa, ja he antavat sitten sitä omaa näkyvää vaikutustaan koko uudelle koulukunnalle, katsoivat itse olevansa sitä tahi ei. Teknisessä mielessä ovat, jos kerran uusi koulukunta on sitä, että sääntöjä ei ole, joten on ihan yhtä ok öykkäröidä, haistatella, hyppiä seinille ja vaikkapa syljeksiä muita kuin tehdä jotain rakentavampaa.Eiköhän kummastakin tyylisuunnasta löydy niitä kusipäitä, jotka sekaantuvat toisten dynamiikkaan ja käyttäytyvät miten sattuu. Minusta aika naiivia ajatella, että vain "new schoolin" edustajat syyllistyisivät moiseen.Eiköhän sitä järkevä ihminen osaa käyttäytyä, on sitten vanhaa tai uutta koulukuntaa.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 10.08.2016, 21:35Lainaus käyttäjältä: Viridian - 10.08.2016, 21:10Vähemmistönä lienevät sitten ne, jotka käyvät puristelemaan hihnassa olevaa subia, tai haistattelevat niille dommeille, joiden vartalo tai tyyli ei miellytä. Heistä on harmia tai haittaa, ja he antavat sitten sitä omaa näkyvää vaikutustaan koko uudelle koulukunnalle, katsoivat itse olevansa sitä tahi ei. Teknisessä mielessä ovat, jos kerran uusi koulukunta on sitä, että sääntöjä ei ole, joten on ihan yhtä ok öykkäröidä, haistatella, hyppiä seinille ja vaikkapa syljeksiä muita kuin tehdä jotain rakentavampaa.Eiköhän kummastakin tyylisuunnasta löydy niitä kusipäitä, jotka sekaantuvat toisten dynamiikkaan ja käyttäytyvät miten sattuu. Minusta aika naiivia ajatella, että vain "new schoolin" edustajat syyllistyisivät moiseen.Eiköhän sitä järkevä ihminen osaa käyttäytyä, on sitten vanhaa tai uutta koulukuntaa.Niin, erona oli se, että vanhaan koulukuntaan kuuluva noin tehdessään rikkoo oman porukkansa sääntöjä ja muut voivat tuomita, katsoa kieroon ja sulkea porukasta. Uudessa koulukunnassa niitä sääntöjä ei vastaavalla tavalla ollut, eikä siten voi sanoa, että kukaan syyllistyisi mihinkään, eikä ole sitä porukkaakaan, joka jäseniään tuomitsisi. Minusta viestini on muuten aika naiivisti luettu, (tai tarkoitushakuisesti), jos ainut merkityksellinen osa on tuo lainaamasi, mutta ollaan sitten molemmat toistemme mielestä naiiveja. Muut voinevat lueskella muutakin osaa, ehkä.Vir
Lainaus käyttäjältä: Viridian - 10.08.2016, 22:07Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 10.08.2016, 21:35Lainaus käyttäjältä: Viridian - 10.08.2016, 21:10Vähemmistönä lienevät sitten ne, jotka käyvät puristelemaan hihnassa olevaa subia, tai haistattelevat niille dommeille, joiden vartalo tai tyyli ei miellytä. Heistä on harmia tai haittaa, ja he antavat sitten sitä omaa näkyvää vaikutustaan koko uudelle koulukunnalle, katsoivat itse olevansa sitä tahi ei. Teknisessä mielessä ovat, jos kerran uusi koulukunta on sitä, että sääntöjä ei ole, joten on ihan yhtä ok öykkäröidä, haistatella, hyppiä seinille ja vaikkapa syljeksiä muita kuin tehdä jotain rakentavampaa.Eiköhän kummastakin tyylisuunnasta löydy niitä kusipäitä, jotka sekaantuvat toisten dynamiikkaan ja käyttäytyvät miten sattuu. Minusta aika naiivia ajatella, että vain "new schoolin" edustajat syyllistyisivät moiseen.Eiköhän sitä järkevä ihminen osaa käyttäytyä, on sitten vanhaa tai uutta koulukuntaa.Niin, erona oli se, että vanhaan koulukuntaan kuuluva noin tehdessään rikkoo oman porukkansa sääntöjä ja muut voivat tuomita, katsoa kieroon ja sulkea porukasta. Uudessa koulukunnassa niitä sääntöjä ei vastaavalla tavalla ollut, eikä siten voi sanoa, että kukaan syyllistyisi mihinkään, eikä ole sitä porukkaakaan, joka jäseniään tuomitsisi. Minusta viestini on muuten aika naiivisti luettu, (tai tarkoitushakuisesti), jos ainut merkityksellinen osa on tuo lainaamasi, mutta ollaan sitten molemmat toistemme mielestä naiiveja. Muut voinevat lueskella muutakin osaa, ehkä.VirEiköhän "uuden koulunkin" ihmiset katso aika kieroon, jos.joku perseilee, on sitten D tai s. En ymmärrä miten pelkkä "tyylisuuntaan" kuuluminen voi mielestäsi määrätä sen, miten ihminen käyttäytyy toisia ihmisiä kohtaan? Eikö mielestäsi muutkin asiat vaikuta? Luin kyllä tekstisi kokonaan, tuo kohta vain hyppäsi silmille.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 10.08.2016, 22:45Lainaus käyttäjältä: Viridian - 10.08.2016, 22:07Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 10.08.2016, 21:35Lainaus käyttäjältä: Viridian - 10.08.2016, 21:10Vähemmistönä lienevät sitten ne, jotka käyvät puristelemaan hihnassa olevaa subia, tai haistattelevat niille dommeille, joiden vartalo tai tyyli ei miellytä. Heistä on harmia tai haittaa, ja he antavat sitten sitä omaa näkyvää vaikutustaan koko uudelle koulukunnalle, katsoivat itse olevansa sitä tahi ei. Teknisessä mielessä ovat, jos kerran uusi koulukunta on sitä, että sääntöjä ei ole, joten on ihan yhtä ok öykkäröidä, haistatella, hyppiä seinille ja vaikkapa syljeksiä muita kuin tehdä jotain rakentavampaa.Eiköhän kummastakin tyylisuunnasta löydy niitä kusipäitä, jotka sekaantuvat toisten dynamiikkaan ja käyttäytyvät miten sattuu. Minusta aika naiivia ajatella, että vain "new schoolin" edustajat syyllistyisivät moiseen.Eiköhän sitä järkevä ihminen osaa käyttäytyä, on sitten vanhaa tai uutta koulukuntaa.Niin, erona oli se, että vanhaan koulukuntaan kuuluva noin tehdessään rikkoo oman porukkansa sääntöjä ja muut voivat tuomita, katsoa kieroon ja sulkea porukasta. Uudessa koulukunnassa niitä sääntöjä ei vastaavalla tavalla ollut, eikä siten voi sanoa, että kukaan syyllistyisi mihinkään, eikä ole sitä porukkaakaan, joka jäseniään tuomitsisi. Minusta viestini on muuten aika naiivisti luettu, (tai tarkoitushakuisesti), jos ainut merkityksellinen osa on tuo lainaamasi, mutta ollaan sitten molemmat toistemme mielestä naiiveja. Muut voinevat lueskella muutakin osaa, ehkä.VirEiköhän "uuden koulunkin" ihmiset katso aika kieroon, jos.joku perseilee, on sitten D tai s. En ymmärrä miten pelkkä "tyylisuuntaan" kuuluminen voi mielestäsi määrätä sen, miten ihminen käyttäytyy toisia ihmisiä kohtaan? Eikö mielestäsi muutkin asiat vaikuta? Luin kyllä tekstisi kokonaan, tuo kohta vain hyppäsi silmille.Äh, ei tästä sivulauseesta kannata tosiaan vääntää, eikä siitä, miten minä asiat näen. Mutta juuh, tyylisuuntaan kuuluminen on yksi pieni osa yksilöä, kaikki muu mitä yksilö on, on se suuri loppuosa. Ihmisen käytös toisia ihmisiä kohtaan riippuu siitä, millainen ihminen on kyseessä. Tyylisuunnan valinta liittyy samaan. Olennaisempaa on siis se ihminen itse, mitä hän on, millainen haluaa olla, millainen haluaisi olla, millainen ehkä tulee olemaan, oli sitten taipumukset seksuaalisuuden tai luonteen puolelta tulevina millaiset vaan.Näihin perseilyihin päästiin sitä siltaa pitkin, että jos ei ole olemassa yleistä sääntöä, niin mistä ihmiset sitten tietävät mikä on perseilyä? Tunnuthan sinäkin tietävän. Otsikkoon löyhästi liittyen: Jostakusta on hassu ajatus kysyä subin omistajalta lupaa ennenkuin rupeaa päsmäröimään tämän subille. Jostakusta on yhtä hassu ajatus päsmäröidä kellekään kenen kanssa ei ole sopimusta. Jostakusta pitäisi olla selvää, että kaikki subit juoksevat häntä heiluen toimeen, kun parvea kohti ärähtää. Ja sitten siellä jossain on se sub, joka haluaa olla oma itsensä ja käyttäytyä joko hyvin tai huonosti tai hyvin huonosti, oman luonteensa mukaisesti. Ja joku päsmäri, joka haluaisi tehdä kirjan mukaan, jos vain olisi se kirja.Niin kai minä siksi olen haaveksimassa maailman jota ei ole, eikä ole ehkä koskaan ollutkaan, missä ihmiset suunnilleen tiesivät, millaista käytöstä odotetaan tai mitkä ovat säännöt, ja sitten ehkä jopa pitivät kunniallisena tehdä niiden mukaan. Mukaanlukien siis sekä subit, että dominoivat.Vir, romantikko
Nyt olen vakuuttunut, viimeistään, ettei ole olemassa mitään new school -koulukuntaa, on vain lauma ihmisiä, jotka ei ole mitään, ei mene mihinkään, ei tee mitään, eikä käyttäydy mitenkään.Yhdestä asiasta ko lauma on kuitenkin täysin vakuuttunut, siitä ettei ne tahdo käyttäytyä hyvin, koska jos heitä itseä ei olla ensin arvostettu ja kunnioitettu, niitten on nyt sitten vaan ihan pakko käyttäytyä huonosti.IKRM
Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös.
Minusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja
Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2016, 01:15Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös. Toisen D:n subin ranteesta vääntämällä tämän lattiaan, ilman koodiston vaatimaa kommunikaatiota, tämä on oikein?LainausMinusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja Sinun subiasi tultaisiin sormettamaan sinulta lupaa kysymättä? Jälkikäteen keskustellessa naurettaisiin sinulle?
Aloinkin jo ihmettelemään että onko Pipistä on tullut truumasteri mutta ei sentään