Baarin kannatusmaksut
Skene täynnä wannabe psykoterapeutteja.Mä dikkaan ittestäni just tämmösenä mitä oon ja sille voi masterit ja dommet haistaa vitut jos ei kelpaa.
Lainaus käyttäjältä: Kahlittu - 15.07.2016, 20:57Skene täynnä wannabe psykoterapeutteja.
Skene täynnä wannabe psykoterapeutteja.
Lainaus käyttäjältä: Kahlittu - 15.07.2016, 20:57Skene täynnä wannabe psykoterapeutteja.Se varmasti johtuu siitä, että täällä on niin valtavasti ihmisiä, jotka tarvitsis kipeästi psykoterapeutin palveluja.Kysynnän ja tarjonnan -laki.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 16.07.2016, 13:59Lainaus käyttäjältä: Kahlittu - 15.07.2016, 20:57Skene täynnä wannabe psykoterapeutteja.Se varmasti johtuu siitä, että täällä on niin valtavasti ihmisiä, jotka tarvitsis kipeästi psykoterapeutin palveluja.Kysynnän ja tarjonnan -laki.IKRMVarmasti on.Ja samaan aikaa täällä ihmiset, kenellä ei ole minkään valtakunnan pätevyyttä hoitaa niitä ihmisiä, jotka tarvitsisivat ammattia-apua, huutelee ohjeitaan. Noinkohan tekevät enemmän haittaa kuin hyötyä.
Lainaus käyttäjältä: Kahlittu - 16.07.2016, 16:22Lainaus käyttäjältä: IKRM - 16.07.2016, 13:59Lainaus käyttäjältä: Kahlittu - 15.07.2016, 20:57Skene täynnä wannabe psykoterapeutteja.Se varmasti johtuu siitä, että täällä on niin valtavasti ihmisiä, jotka tarvitsis kipeästi psykoterapeutin palveluja.Kysynnän ja tarjonnan -laki.IKRMVarmasti on.Ja samaan aikaa täällä ihmiset, kenellä ei ole minkään valtakunnan pätevyyttä hoitaa niitä ihmisiä, jotka tarvitsisivat ammattia-apua, huutelee ohjeitaan. Noinkohan tekevät enemmän haittaa kuin hyötyä.Ja aika moni Dominoiva tykkää myös vähän toimia musta kyllä terapeuttina pikkasen liian kepeästi ihan privammissakin ympäristöissä. ja moni alistuva sitten taas hakee sitä...Se on ehkä semmoinen tämän skenen ominaisuus, mille ei kauheasti voi.
Aloittaessani ketjua motivaatio oli aikaisemmin mainitsemani tapaus. Koetin hiukan sarkastisesti muotoilla kysymykseni, koska minusta ei ole olemassakaan mitään ihme käytöskoodia, jolla tunnistaisi subin. En todellakaan usko siihen, että on yksi ainoa oikea tapa olla Dominoiva tai alistuva. Ihmiset ovat yksilöitä ja jokaisen tapa on erilainen. Keskusteluissa täällä ja muualla olen törmännyt siihen ajatukseen, ettei alistuva saisi omata kovinkaan voimakkaita mielipiteitä asioista. Ja jos omaakin, niin pitäisi silti pitää ne omana tietonaan. Ajatusmalli on minulle täysin vieras, sillä mitä tekemistä mielipiteillä ja niiden esiintuomisella on seksuaalisen preferenssin kanssa?Itse olen "sitä saa mitä tilaa"-ihminen. Jos minulle on kohtelias ja kunnioittava, olen minä sitä takaisin. En näe mitään syytä nöyristellä ihmisiä heidän seksuaalisuuden tai sukupuolen takia. Tämä siis session ulkopuolella. Sessiossa asiat ovat ihan toisin. Samoin silloin, jos olen D\s-suhteessa, ja jos asioista on sovittu yhdessä.Tuntuu, että joillakin seksuaalisuus on sekoittunut hyvin tiiviisti kaikkiin muihinkin elämän osa-alueisiin. Tarkoitan nimenomaan nyt Dominoiva\alistuva ominaisuuksia. Ja se on täysin hyväksyttävää kun muistaa, että kaikilla seksuaalisuus ei tule niin voimakkaasti muuhun elämään.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 16.07.2016, 15:29Aloittaessani ketjua motivaatio oli aikaisemmin mainitsemani tapaus. Koetin hiukan sarkastisesti muotoilla kysymykseni, koska minusta ei ole olemassakaan mitään ihme käytöskoodia, jolla tunnistaisi subin. En todellakaan usko siihen, että on yksi ainoa oikea tapa olla Dominoiva tai alistuva. Ihmiset ovat yksilöitä ja jokaisen tapa on erilainen. Keskusteluissa täällä ja muualla olen törmännyt siihen ajatukseen, ettei alistuva saisi omata kovinkaan voimakkaita mielipiteitä asioista. Ja jos omaakin, niin pitäisi silti pitää ne omana tietonaan. Ajatusmalli on minulle täysin vieras, sillä mitä tekemistä mielipiteillä ja niiden esiintuomisella on seksuaalisen preferenssin kanssa?Itse olen "sitä saa mitä tilaa"-ihminen. Jos minulle on kohtelias ja kunnioittava, olen minä sitä takaisin. En näe mitään syytä nöyristellä ihmisiä heidän seksuaalisuuden tai sukupuolen takia. Tämä siis session ulkopuolella. Sessiossa asiat ovat ihan toisin. Samoin silloin, jos olen D\s-suhteessa, ja jos asioista on sovittu yhdessä.Tuntuu, että joillakin seksuaalisuus on sekoittunut hyvin tiiviisti kaikkiin muihinkin elämän osa-alueisiin. Tarkoitan nimenomaan nyt Dominoiva\alistuva ominaisuuksia. Ja se on täysin hyväksyttävää kun muistaa, että kaikilla seksuaalisuus ei tule niin voimakkaasti muuhun elämään.Olet kyllä kummalla foorumeilla liikkunut, sillä jos subilla ei ole mielipiteitä, niin miten hänen kanssa voi kommunikoida. Sillä monesti juuri subin tarvitsee itse tuoda esille asioita, johon hän saa myös vastauksia, jotka eivät välttämättä häntä miellytä, jolloin hän tietää tilanteen olevan "ota tai jätä", sillä tietää sen että vastaus ei tule muuttumaan. Tämän voi selittää parhaiten näin, eli subi voi toivoa saavansa piiskauksen, mutta siihen miten ja kuinka lujaa sen saa hän ei veikkaan enään vaikuttaa. Tässä samassa hän voi myös valita ne piispat joita haluaa, mutta ei taaskaan sitä kuinka kovaa, pitkään tai mille alueelle niitä käytetään. Eli subi kun tietää millä mielentilassa dominoiva on, hän voi tätä tietoa käyttäen ehkä vaikuttaa siihen kuinka sadistisella päällä sattuu toinen olemaan.
Pitäisi kuitenkin ymmärtää myös "uuden koulun" tyyppejä ja heidän tapaansa olla.