Baarin kannatusmaksut
Itse jotenkin ajattelen niin, että jos subi haluaa olla tasa-arvoinen sessioiden ulkopuolella, niin sit hänen pitää antaa olla tasa-arvoinen.
Kun tuntee toista vähän ja tietää mikä on hänelle vaikeaa, silloin voi miettiä miten haluaa alistetun käyttäytyvän.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 13.07.2016, 09:04Kun tuntee toista vähän ja tietää mikä on hänelle vaikeaa, silloin voi miettiä miten haluaa alistetun käyttäytyvän.Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi ihmeessä pitää kiusata subia.IKRM
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 13.07.2016, 02:35Itse jotenkin ajattelen niin, että jos subi haluaa olla tasa-arvoinen sessioiden ulkopuolella, niin sit hänen pitää antaa olla tasa-arvoinen. Toki, mutta sitten on sessiosub, siinä on valtavan iso ero.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 13.07.2016, 09:53Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 13.07.2016, 09:04Kun tuntee toista vähän ja tietää mikä on hänelle vaikeaa, silloin voi miettiä miten haluaa alistetun käyttäytyvän.Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi ihmeessä pitää kiusata subia.IKRMItsekään en tätä ymmärrä, kiusaamista siis. MUTTA, entä jos onkin niin että se subi nyt vaan yksinkertaisesti saa ne kiksinsä siitä että se laitetaan tekemään itselleen epämieluisia asioita?
Mua askarruttaa nyt tämä, kun täällä on aikojen saatossa kirjoitettu jostain "subin käytöksestä". On tullut mielikuva minulle ainakin, että on olemassa joku ihmeellinen käytöskoodi, josta voi tunnistaa "oikean" subin. Voisiko joku nyt selventää tätä minulle, kun ei vain mahdu tajuntaan tämä? Ja tarkoitan siis session ulkopuolella.Ymmärrän hyvin, että 24/7-suhteessa elävät ovat sopineet tietyistä asioista, rajoista, joissa subi toimii. Ja että siihen voi sisältyä tietty käytöskoodisto. Kysymykseni ei koskekaan siis 24/7-suhdetta.
Mua askarruttaa nyt tämä, kun täällä on aikojen saatossa kirjoitettu jostain "subin käytöksestä". On tullut mielikuva minulle ainakin, että on olemassa joku ihmeellinen käytöskoodi, josta voi tunnistaa "oikean" subin. Voisiko joku nyt selventää tätä minulle, kun ei vain mahdu tajuntaan tämä? Ja tarkoitan siis session ulkopuolella.