Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2016, 02:01Aloinkin jo ihmettelemään että onko Pipistä on tullut truumasteri mutta ei sentään Minustako pelle? Näytän siltä ja siitä on kuviakin, mutta pelko pois, olen sentään rationaaliseen ajattelukykyyn kykenevä ihminen.
Aloinkin jo ihmettelemään että onko Pipistä on tullut truumasteri mutta ei sentään
Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2016, 01:15Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös. Toisen D:n subin ranteesta vääntämällä tämän lattiaan, ilman koodiston vaatimaa kommunikaatiota, tämä on oikein?LainausMinusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja Sinun subiasi tultaisiin sormettamaan sinulta lupaa kysymättä? Jälkikäteen keskustellessa naurettaisiin sinulle?
Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös.
Minusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja
Masterista on tullut synonyymi huonosti käyttäytyvälle öykkäröivälle urpolle, niin sopii kysyä kuka sellainen haluaa enää nykyään ollakaan.Old schoolin kulta-aikoina ihmistä saatettiin kunnioittaa vaan siksi että hän on masteri, ja täten kaikkien subien ja muiden alempiarvoisten tuli totella häntä. Nykyään sitten ei merkkaa se kuka olet, vaan miten olet. Kunnioitus on ansaittava tittelistä riippumatta.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 11.08.2016, 01:24Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2016, 01:15Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös. Toisen D:n subin ranteesta vääntämällä tämän lattiaan, ilman koodiston vaatimaa kommunikaatiota, tämä on oikein?LainausMinusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja Sinun subiasi tultaisiin sormettamaan sinulta lupaa kysymättä? Jälkikäteen keskustellessa naurettaisiin sinulle?Hyi helvetti mitä toimintaa. Riippumatta siitä, oliko nämä tyypit, jotka noin teki uutta vai vanhaa koulua, niin sietäisi kyllä mennä käytöstapoja opettelemaan. Ja myös voisi olla tarpeen kerrata, mitä Suomen laki kertoo yksilön koskemattomuudesta.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 11.08.2016, 09:09Lainaus käyttäjältä: Pip - 11.08.2016, 01:24Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2016, 01:15Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös. Toisen D:n subin ranteesta vääntämällä tämän lattiaan, ilman koodiston vaatimaa kommunikaatiota, tämä on oikein?LainausMinusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja Sinun subiasi tultaisiin sormettamaan sinulta lupaa kysymättä? Jälkikäteen keskustellessa naurettaisiin sinulle?Hyi helvetti mitä toimintaa. Riippumatta siitä, oliko nämä tyypit, jotka noin teki uutta vai vanhaa koulua, niin sietäisi kyllä mennä käytöstapoja opettelemaan. Ja myös voisi olla tarpeen kerrata, mitä Suomen laki kertoo yksilön koskemattomuudesta.Niin voin tunnustaa että pip kertoo minusta, mutta ei tiedä sitä että olemme tämän asian itse kohteen kanssa sopineet, jossa myönsimme kummassakin olevan vikaa tässä tapahtumassa olleen, eli asia ei ole ihan niin mustavalkoinen mitä pip antaa kuvan siitä.Eli kyse on toi ensimmäinen tilanne, jossa käden väännetään on kyse. Sillä en muista käyneenä kenenkään pipityksen "subi" kanssa keskustelua, sillä meillä on sen verran eri maku niiden suhteen.
On tuota perseilyä ja huonoa käytöstä tullut ihan riittävästi nähtyä vanhankin koulusuunnan edustajilta, että en oikein osaa arvostaa tuota rinnastusta.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 11.08.2016, 09:28Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 11.08.2016, 09:09Lainaus käyttäjältä: Pip - 11.08.2016, 01:24Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2016, 01:15Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös. Toisen D:n subin ranteesta vääntämällä tämän lattiaan, ilman koodiston vaatimaa kommunikaatiota, tämä on oikein?LainausMinusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja Sinun subiasi tultaisiin sormettamaan sinulta lupaa kysymättä? Jälkikäteen keskustellessa naurettaisiin sinulle?Hyi helvetti mitä toimintaa. Riippumatta siitä, oliko nämä tyypit, jotka noin teki uutta vai vanhaa koulua, niin sietäisi kyllä mennä käytöstapoja opettelemaan. Ja myös voisi olla tarpeen kerrata, mitä Suomen laki kertoo yksilön koskemattomuudesta.Niin voin tunnustaa että pip kertoo minusta, mutta ei tiedä sitä että olemme tämän asian itse kohteen kanssa sopineet, jossa myönsimme kummassakin olevan vikaa tässä tapahtumassa olleen, eli asia ei ole ihan niin mustavalkoinen mitä pip antaa kuvan siitä.Eli kyse on toi ensimmäinen tilanne, jossa käden väännetään on kyse. Sillä en muista käyneenä kenenkään pipityksen "subi" kanssa keskustelua, sillä meillä on sen verran eri maku niiden suhteen.Aijaijai, siis G-M ei ITSE noudata yhteisön sääntöjä, mutta moittii siitä muita... ps. "sori että sormetin". Herrasmies selvästi.
Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 11.08.2016, 09:45Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 11.08.2016, 09:28Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 11.08.2016, 09:09Lainaus käyttäjältä: Pip - 11.08.2016, 01:24Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2016, 01:15Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös. Toisen D:n subin ranteesta vääntämällä tämän lattiaan, ilman koodiston vaatimaa kommunikaatiota, tämä on oikein?LainausMinusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja Sinun subiasi tultaisiin sormettamaan sinulta lupaa kysymättä? Jälkikäteen keskustellessa naurettaisiin sinulle?Hyi helvetti mitä toimintaa. Riippumatta siitä, oliko nämä tyypit, jotka noin teki uutta vai vanhaa koulua, niin sietäisi kyllä mennä käytöstapoja opettelemaan. Ja myös voisi olla tarpeen kerrata, mitä Suomen laki kertoo yksilön koskemattomuudesta.Niin voin tunnustaa että pip kertoo minusta, mutta ei tiedä sitä että olemme tämän asian itse kohteen kanssa sopineet, jossa myönsimme kummassakin olevan vikaa tässä tapahtumassa olleen, eli asia ei ole ihan niin mustavalkoinen mitä pip antaa kuvan siitä.Eli kyse on toi ensimmäinen tilanne, jossa käden väännetään on kyse. Sillä en muista käyneenä kenenkään pipityksen "subi" kanssa keskustelua, sillä meillä on sen verran eri maku niiden suhteen.Aijaijai, siis G-M ei ITSE noudata yhteisön sääntöjä, mutta moittii siitä muita... ps. "sori että sormetin". Herrasmies selvästi.Toisaalta tämä henkilö ei ollut pipityksen subi, näin itse pipityksen julkisesti baarin chatissa julisti. Soveltaminen on kaunista, joka ei itseäni häiritse, joten älä yö unia menetä.
Nykyään sitten ei merkkaa se kuka olet, vaan miten olet. Kunnioitus on ansaittava tittelistä riippumatta.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 11.08.2016, 09:54Lainaus käyttäjältä: Pandemonia - 11.08.2016, 09:45Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 11.08.2016, 09:28Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 11.08.2016, 09:09Lainaus käyttäjältä: Pip - 11.08.2016, 01:24Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2016, 01:15Useampikin ihminen on viitannut tekstissään siihen että D/s-käytöskoodiston noudattamatta jättäminen olisi sama kuin huono käytös. Toisen D:n subin ranteesta vääntämällä tämän lattiaan, ilman koodiston vaatimaa kommunikaatiota, tämä on oikein?LainausMinusta tuntuisi lähinnä epämukavalta jos joku tuntematon ihminen käyttäytyisi tietyllä tavalla minua kohtaan sillä oletuksella että olen Domme ja hän on subi. Ja itselleni ei tulisi mieleenkään käyttäytyä eri tavalla ihmistä kohtaan riippuen siitä onko hän D vai s. Mutta minä olenkin new school -koulukunnan switchi ilman käytöstapoja Sinun subiasi tultaisiin sormettamaan sinulta lupaa kysymättä? Jälkikäteen keskustellessa naurettaisiin sinulle?Hyi helvetti mitä toimintaa. Riippumatta siitä, oliko nämä tyypit, jotka noin teki uutta vai vanhaa koulua, niin sietäisi kyllä mennä käytöstapoja opettelemaan. Ja myös voisi olla tarpeen kerrata, mitä Suomen laki kertoo yksilön koskemattomuudesta.Niin voin tunnustaa että pip kertoo minusta, mutta ei tiedä sitä että olemme tämän asian itse kohteen kanssa sopineet, jossa myönsimme kummassakin olevan vikaa tässä tapahtumassa olleen, eli asia ei ole ihan niin mustavalkoinen mitä pip antaa kuvan siitä.Eli kyse on toi ensimmäinen tilanne, jossa käden väännetään on kyse. Sillä en muista käyneenä kenenkään pipityksen "subi" kanssa keskustelua, sillä meillä on sen verran eri maku niiden suhteen.Aijaijai, siis G-M ei ITSE noudata yhteisön sääntöjä, mutta moittii siitä muita... ps. "sori että sormetin". Herrasmies selvästi.Toisaalta tämä henkilö ei ollut pipityksen subi, näin itse pipityksen julkisesti baarin chatissa julisti. Soveltaminen on kaunista, joka ei itseäni häiritse, joten älä yö unia menetä.Muttei tainnut olla sinunkaan subi? Millä helvetin oikeudella käyt kiinni naiseen tuolla tavoin? Ja kutsut itseäsi masteriksi...