Baarin kannatusmaksut
Peli meni näin: korttipakka, hertta oli raapaisu, pata oli lyönti, ruutu tökkäisy kynsillä ja risti nipistys. Kädet kohdealueena. Niin monta kertaa toinen sai tehdä toiselle, kuin kortin lukumäärä näytti ja sitä laatua.---Se, kumpi hävisi, joutui menemään sängylle makaamaan selälleen, ja voittaja sai viedä paljaan pyllynsä niin lähelle toisen naamaa, kuin uskalsi
Päiväkoti oli kinky mesta. Yhdestä tytöstä tuli meidän poikaporukalle kuningatar ja me oltiin sotilaita tai palvelijoita. Seistiin vartiossa hänen kuningatartuolinsa vieressä ja tehtiin jotain palveluksia. Joskus myös jouduttiin pienimmistäkin rikkeistä tai sit vaan kuningattaren halusta vankilaan, joka oli tuoleilla tehty kehä. Siellä oli myös jotain kidutusta En vaan yhtään muista mitä. Se leikki taisi olla mulle vähän liiankin hauska Päiväkodin johtajatar jäi myös mieleen korkeissa korkkareissaan ja läpinäkyvissä sukkahousuissaan... Hänen edessä ryömiminen oli epäilyttävän jännää Sitten tuli monen vuoden tauko pervosteluihin kun pääsin tuosta päiväkodin pahuuksien pesästä
Hmm, riippuu mikä lasketaan... Serkun kanssa leikittiin mun keksimää peliä nimeltä "kidutus" Alle kouluikäisinä jo. Siinä viehätti kiellettyvyys, aikuiset ei tykänneet yhtään kun jäi jälkiä, joten jouduttiin leikkimään salassa ja se toi lisäjännitystä ja voimakasta yhteisyyden tunnetta. Peli meni näin: korttipakka, hertta oli raapaisu, pata oli lyönti, ruutu tökkäisy kynsillä ja risti nipistys. Kädet kohdealueena. Niin monta kertaa toinen sai tehdä toiselle, kuin kortin lukumäärä näytti ja sitä laatua. En muista, voittiko pelissä jompikumpi, saattoi olla niin et kumpi sai korkeemmat pisteet yhteenlaskettuna, voitti. Mut siinä pelissäpä ei ollut voittaminen pääasia, vaan itse leikki! Siinä oppi vuorovaikutusta ja omia rajoja. Jos ite teki kovasti toiselle, sai koston samantien Oppi myös sääntöjä ja toisen rajojen kunnioittamista. Oli siinä joku voitto kyllä, en muista mikä. Pakka siis jaettiin puoliks. Oli jännitystä, kun ei tienny mikä kortti tulee milloinkin. Välillä pidettiin silmiä kiinni. Tulihan siitä vähän jälkiä käsiin, mut ei vahingoitettu toisiamme kuitenkaan. Kivun jälkeen tuli kiva, helpottunut fiilis. Naurettiin myös paljon. Se, kumpi hävisi, joutui menemään sängylle makaamaan selälleen, ja voittaja sai viedä paljaan pyllynsä niin lähelle toisen naamaa, kuin uskalsi Käytännössä siis ihan sentin päähän, mut kosketukseen asti ei ikinä uskallettu. Niin ja noh.... enpä tiedä lasketaanko sitä kinkyilyksi, mutta n. 3-vuotiaana suutuin kun isoveli ei leikkinyt mun kaa, ja hänen leikkiessään lattialla kontallaan autoillaan, spontaanisti menin haarat levällään päällensä ja pissasin päälleen Suuttui kamalasti ja kaikki ihmettelivät, miksi niin tein. Heheh, kun keinot loppuu, virtsaaminen alkaa Voi olla, että torujen takia kesti kauan et uskalsin edes kiinnostua pissaleikeistä, mut sittemmin olen hieman kokeillutkin niitä ja tahdon lisää Muoks.. muiden kirjoitukset luettuani muistin lisää: Rosvo- ja poliisileikit; meillä ei sidottu ketään kiinni, mut mä myös halusin olla aina mieluiten rosvo; parasta niin, että kaikki muut olivat poliiseja ja jahtasivat mua pelkästään. 2v vanhemman isoveljen kanssa usein tukistettiin ja purtiin toisiamme; kun toinen teki kovempaa, toinen myös ja lopuks tehtiin sovinto ja halailtiin. Sit tykkäsin pidätellä pissaa. Tungin vessapaperia alushousuihin paljon ja leikin vauvaa kun näytti vähän vaipoilta ja "tuntui kivalta pimpissä". Mutta orgasmia en muista saaneeni vielä koskaan ennen kuin vasta 15-vuotiaana :O Eli tuhmuutta oli kyllä mielessä, mut en varsinaisesti kuitenkaan uskaltanut kosketella itseäni tmv, kun äiti oli kieltänyt.
Kuka pelais Kukkasen kanssa korttia ?