Baarin kannatusmaksut
^ Sotketkohan nyt sidottuna- ja sidominut-sivustot? Ottamatta nyt tässä kantaa tuohon muuhun tekstiin Ja ei, minua ei häiritse (kinkyskenen) Dominoivien Miesten olemassaolo - itse asiassa heitä saisi olla paljon enemmänkin
Lainaus käyttäjältä: submit - 11.07.2016, 19:17^ Sotketkohan nyt sidottuna- ja sidominut-sivustot? Ottamatta nyt tässä kantaa tuohon muuhun tekstiin Ja ei, minua ei häiritse (kinkyskenen) Dominoivien Miesten olemassaolo - itse asiassa heitä saisi olla paljon enemmänkin En tiedä..sivusto jossa piipahdin oli kyllä sidominut.com
Onneksi on omia ihmisiä, skenejä ja tiloja. Parhaat jutut tapahtuu marginaaleissa.
Parhaat jutut tapahtuu marginaaleissa.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 11.07.2016, 13:38 On tosin totta, että kinkyskenessä on aika paljon dominoivia valkoisia mastereita, jotka oikeasti ovat lähinnä misogynistejä, mutten tiedä ovatko he suuri ongelma. Näitäkin voi olla, mutta hyvin vähän. Suurempi ongelma lienee naispuoliset Dominat, jotka vihaa miehiä, ja kohtelee subimiehiä sitten sen mukaisesti.IKRM
On tosin totta, että kinkyskenessä on aika paljon dominoivia valkoisia mastereita, jotka oikeasti ovat lähinnä misogynistejä, mutten tiedä ovatko he suuri ongelma.
Missä näitä miehiä vihaavia dommeja liikkuu?En ole itse tavannyt vielä yhtään ja olisi kivaa osata vältellä.
Ja muuten mitä kysyjä tarkoittaa sanalla skene? Vai onko kysyjä ruotsalainen, jolloin luonnollisesti joku muu voi sen vanhukselle selittää.
Lainaus käyttäjältä: datura - 11.07.2016, 18:17Parhaat jutut tapahtuu marginaaleissa.Rivien välistä on luettavissa, että ainoa asia jolla on merkitystä on että ollaan marginaalissa, herätetään pahennusta ja ollaan erilaisia. Tekemisellä ei itsessään siis ole merkitystä, vain sillä, että saa olla marginaalissa, ja tuntea olevansa jotenkin 'parempi' sitä kautta.Käänteinen ilmiö toiselle vastaavalle ilmiölle, jossa pyritään olemaan hinnalla millä hyvänsä 'normaaleja', eli tehdä kaikkea sitä mikä on muotia ja mitä 'kuuluu' tehdä.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 12.07.2016, 09:23Lainaus käyttäjältä: datura - 11.07.2016, 18:17Parhaat jutut tapahtuu marginaaleissa.Rivien välistä on luettavissa, että ainoa asia jolla on merkitystä on että ollaan marginaalissa, herätetään pahennusta ja ollaan erilaisia. Tekemisellä ei itsessään siis ole merkitystä, vain sillä, että saa olla marginaalissa, ja tuntea olevansa jotenkin 'parempi' sitä kautta.Käänteinen ilmiö toiselle vastaavalle ilmiölle, jossa pyritään olemaan hinnalla millä hyvänsä 'normaaleja', eli tehdä kaikkea sitä mikä on muotia ja mitä 'kuuluu' tehdä.IKRMEihän heinän joukossa ole kuin muutama etsittävä neula koko heinäkasassa, jossa moni heinän korsi mielellään olisi juuri sellainen. Eli monet luulevat olevansa, mutta kun katsoo heidän "subin" käytöstä, niin tämä paljastaa onko hän vai ei ole sitä mitä hän luulee olevansa☺