Kirjoittaja Aihe: onko dominoiva valkoinen mies suuri ongelma skenessä?  (Luettu 18865 kertaa)

Ruumiinsyöjä

• Vieras
Vs: onko dominoiva valkoinen mies suuri ongelma skenessä?
« Vastaus #15 : 11.07.2016, 17:34 »
Pieni maa, pienet piirit, ahtaat kuviot.  >:(

datura

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Rouvan pelko on viisauden alku.
  • Galleria
« Vastaus #16 : 11.07.2016, 18:17 »
Mainio teksti Caly Hopelta. Allekirjoitan keskeisen sanoman. Onneksi on omia ihmisiä, skenejä ja tiloja. Parhaat jutut tapahtuu marginaaleissa.

Moita

« Vastaus #17 : 11.07.2016, 18:37 »
Erilaisten alakulttuurien "puhdistustoimet" ovat melko epätoivoinen kulttuurisodan muoto. Toki jos ihmiset tulevat niiden myötä tiedostavimmiksi niin hyvä.

Jos skene tuntuu väärältä, on ihminen ehkä väärässä skenessä? Aina siis voi pitäytyä siinä omassa, itselle paremmassa tilassa, sekä rakentavasti vaikuttaa laajemmalle ympäristöönsä. Elitismissään mielestäni hieman väsynyt kirjoitus, joskin tykkäsin kohdasta #4. :)

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #18 : 11.07.2016, 19:02 »
Pakko kai se on tunnustautua nyt, ilmeisesti liian vaniljaksi. Tuossa, joitakinaikoja takaperin tein profiilin sidominut.com sivustolle. Varmaksi en muista teinkö deitti-ilmoituksen vai laitoinko profiilini, mitä olin etsimässä..Kuitenkin siitä ilmeni nämä normaalit suuntautuminen ym. itsestäni sekä myös se millaista seuraa etsin. Taisi olla silloin vielä tämä yleisin eli Dominoivaa naista. Kerroin kuitenkin myös sen, etsin vakituista kumpania ja mitä muita "normaaleja" asioita toivoisin hänessä olevan. Pian ylläpito otti yhteyttä ja kommentoi viestissään "Ilmoitukseni on liian vaniljainen. Olemme kuitenkin Kinkyfoorumilla :D Itse vedin johtopäätöksen. Tämä foorumi ei ole minun paikkani..Liian truutouhua. Yhdenasian kuuluuttajia ja julistajia..Aivan kuten tämä Päivi Räsänenkin omassa hurmiossaan. Asia on toinen, mutta tyyli sama. Toinen ei toista parempi.  Äänestin jaloillani ja poistin profiilini samoin tein.

Onko tämä sitä kinkyjen sisäistähypetystä vai mitä lienee. Itse en kyllä parhaalla tahdollanikaan osaa erottaa toisistaan Ihmistä ja hänen seksuaalisuuttaan sekä muuta elämää. Se on kokonaisuus. Olipa vaikka kuinka kova kinky..kellään elämä ei ole aamusta iltaan 365pv/v pelkää sessiointia..Näin uskon!   

Liekkö pitää paikansa. Jostain netin uumenista olin lukevinani myöhemmin. Sidominut foorumia ylläpitää eräs, täälläkin joskus kovasti vaikuttanut ja äksyillyt "master" Enää ei ole hänen persoonansa näkynyt, ainakaan samalla nikillä.

submit

• Vieras
« Vastaus #19 : 11.07.2016, 19:17 »
^ Sotketkohan nyt sidottuna- ja sidominut-sivustot? Ottamatta nyt tässä kantaa tuohon muuhun tekstiin :)

Ja ei, minua ei häiritse (kinkyskenen) Dominoivien Miesten olemassaolo - itse asiassa heitä saisi olla paljon enemmänkin :D

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #20 : 11.07.2016, 20:34 »
^ Sotketkohan nyt sidottuna- ja sidominut-sivustot? Ottamatta nyt tässä kantaa tuohon muuhun tekstiin :)

Ja ei, minua ei häiritse (kinkyskenen) Dominoivien Miesten olemassaolo - itse asiassa heitä saisi olla paljon enemmänkin :D

En tiedä..sivusto jossa piipahdin oli kyllä sidominut.com

submit

• Vieras
« Vastaus #21 : 11.07.2016, 20:47 »

En tiedä..sivusto jossa piipahdin oli kyllä sidominut.com
Ok :)

Brak

• Vieras
« Vastaus #22 : 11.07.2016, 23:46 »
Onneksi on omia ihmisiä, skenejä ja tiloja. Parhaat jutut tapahtuu marginaaleissa.

Riippuu kaiketi paljon siitä, mitä odottaa ja toivoo. Joillekin marginaalissa toimiminen on se oma juttu, toisille ei.

Jos pieni porukka tahtoo pysyä tarkkarajaisena pienenä porukkana, sen ainoa mahdollisuus on sulkeutua, valvoa jäseniään ja potkia sopimattomat ulos. Näin toimivat mm. jotkut fundamentalistiset uskonyhteisöt.

Jos marginaali avautuu ulospäin, se menettää marginaaliutensa sekä tuttuuden aiheuttaman normalisoitumisen kautta että sisällön lavenemisen kautta, kun uusia ihmisiä tulee mukaan.

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #23 : 12.07.2016, 09:23 »
Parhaat jutut tapahtuu marginaaleissa.

Rivien välistä on luettavissa, että ainoa asia jolla on merkitystä on että ollaan marginaalissa, herätetään pahennusta ja ollaan erilaisia. Tekemisellä ei itsessään siis ole merkitystä, vain sillä, että saa olla marginaalissa, ja tuntea olevansa jotenkin 'parempi' sitä kautta.

Käänteinen ilmiö toiselle vastaavalle ilmiölle, jossa pyritään olemaan hinnalla millä hyvänsä 'normaaleja', eli tehdä kaikkea sitä mikä on muotia ja mitä 'kuuluu' tehdä.

IKRM

Morgul

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #24 : 12.07.2016, 14:41 »
On tosin totta, että kinkyskenessä on aika paljon dominoivia valkoisia mastereita, jotka oikeasti ovat lähinnä misogynistejä, mutten tiedä ovatko he suuri ongelma.

Näitäkin voi olla, mutta hyvin vähän. Suurempi ongelma lienee naispuoliset Dominat, jotka vihaa miehiä, ja kohtelee subimiehiä sitten sen mukaisesti.

IKRM

Missä näitä miehiä vihaavia dommeja liikkuu?

En ole itse tavannyt vielä yhtään ja olisi kivaa osata vältellä.

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #25 : 12.07.2016, 14:44 »
Missä näitä miehiä vihaavia dommeja liikkuu?

En ole itse tavannyt vielä yhtään ja olisi kivaa osata vältellä.

Lähinnä joidenkin mielikuvituksessa. Vältteleminen on siis hyvin helppoa. ;D

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #26 : 12.07.2016, 23:04 »
Tua ameriikka on ihan erilainen paikka kuin kotimaamme, onneksi. Siellä ulkoiset tekijät ovat niin paljon tärkeämpiä kuin teot ja ajatukset. Siksi on hassua aloittaa keskustelu tilanteesta täällä jutulla ihan toisesta paikasta. Sama onko blogi amerriikalainen, saudi-arabialainen vai venäläinen.

Ja muuten mitä kysyjä tarkoittaa sanalla skene? Vai onko kysyjä ruotsalainen, jolloin luonnollisesti joku muu voi sen vanhukselle selittää.

Nick

• Vieras
« Vastaus #27 : 12.07.2016, 23:17 »
Ja muuten mitä kysyjä tarkoittaa sanalla skene? Vai onko kysyjä ruotsalainen, jolloin luonnollisesti joku muu voi sen vanhukselle selittää.

Baarin hengen mukaisesti sinun pitää aloittaa tuon sanan merkityksestä oma viestiketju. Sivuun kymmenen mennessä lienee selvinnyt ettei merkitys ole selvä sekä pari muuta sivujuonnetta.

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #28 : 13.07.2016, 00:08 »

Rivien välistä on luettavissa, että ainoa asia jolla on merkitystä on että ollaan marginaalissa, herätetään pahennusta ja ollaan erilaisia. Tekemisellä ei itsessään siis ole merkitystä, vain sillä, että saa olla marginaalissa, ja tuntea olevansa jotenkin 'parempi' sitä kautta.

Käänteinen ilmiö toiselle vastaavalle ilmiölle, jossa pyritään olemaan hinnalla millä hyvänsä 'normaaleja', eli tehdä kaikkea sitä mikä on muotia ja mitä 'kuuluu' tehdä.

IKRM
Eihän heinän joukossa ole kuin muutama etsittävä neula koko heinäkasassa, jossa moni heinän korsi mielellään olisi juuri sellainen. Eli monet luulevat olevansa, mutta kun katsoo heidän "subin" käytöstä, niin tämä paljastaa onko hän vai ei ole sitä mitä hän luulee olevansa☺

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #29 : 13.07.2016, 00:24 »

IKRM
Eihän heinän joukossa ole kuin muutama etsittävä neula koko heinäkasassa, jossa moni heinän korsi mielellään olisi juuri sellainen. Eli monet luulevat olevansa, mutta kun katsoo heidän "subin" käytöstä, niin tämä paljastaa onko hän vai ei ole sitä mitä hän luulee olevansa☺

Käsittääkseni ihminen itse parhaiten tietää mitä on ja mitä ei ole. Ihmettelen tätä, kuinka subilla pitäisi olla joku tietty tapa käyttäytyä. Tässä puhutaan seksuaalisuudesta, se ei ole läsnä kaikessa käyttäytymisessä.