Kirjoittaja Aihe: Tampereen miitti ke 13.7. klo 18- @ 2H + K: missä skene luuraa?  (Luettu 3811 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Himpeli hompeli, sanoi Hermanni Hiiri ja pieraisi puhelimeen!

On jälleen miitin paikka, ja tällä kertaa keskiviikkona. Niille, joille tämä kuulostaa Oulusta apinoidulta konseptilta, sanon vain että Ook Ook! Apina ja gorilla käveli torilla, muut meni miittiin.

Paikka on nimestään huolimatta pubimainen ravintola, jossa on kaksi ovea. Meidät löytää astumalla sisään vihreästä ovesta ja suunnistamalla ravintolan perälle, punamustaa kilttiä tähyillen. Jos ei näy niin miittiapina on karannut takaisin Korkeasaareen, mutta kyllä siellä joku ainakin klo kahdeksaan asti on.

Banaanien sijaan ravintolasta saa purilaisia, leipiä, olutta ja muita apinamaisia virvokkeita. Ihan känniapinana ei kannata paikalle ilmaantua, ettei meno äidy turhan eläimelliseksi.

Saavu siis Kaksioon keskiviikkona klo 18-20 välisenä aikana ja näe itse, mitä apinoille tapahtuu kun niille annetaan kengät jalkaan!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Skeneä mä metsästän
(skeneä mä metsästän)
Tahdon saada Truun
(tahdon saada Truun)
Enkä pelkää massuja
(enkä pelkää massuja)


Draugo

Tutkin keskiviikkona kestääkö sosiaalinen minä kolmea viikkoa putkeen muiden ihmisten seurassa vai pitääkö huilata välillä...

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tää on muuten tänään! Tulkaa kaikki mukaan jännittävään etsintään, kun yritetään porukalla löytää se paljon puhuttu skene. Ehkä se luuraa pöydän alla tällä kertaa?

DarkCherub

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 126
  • Pohjoisen pervo
  • Galleria
Sinne suunta siis kun sopivasti kerran maisemissa :)

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Skene on hukassa, mutta mun kaaima onkin koira...

Kettu kuittaa

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Olipa taas mukavaa, varsinkin kun saatiin vierailijakin käymään! Ei löytynyt skeneä tälläkään kertaa, mutta hauskaa oli senkin (ja lipaston) edestä. Black metal -ankat taitavat mennä uudelleenluettavien listalle, kiitti vaan siitäkin.

Ensi viikolla taas, otetaan tällä kertaa torstai jos ei ihmeitä tapahdu.


Corsected

Pahus! Unohdin miitin kun olin pokemoneja jahtaamassa.. :C Ens viikolla sitten!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Black metal -ankat taitavat mennä uudelleenluettavien listalle, kiitti vaan

Tän tason saatanan palvontaan ei enää mikä tahansa kapakka riitä

TEGAMi

  • Vieras
Pahus! Unohdin miitin kun olin pokemoneja jahtaamassa.. :C Ens viikolla sitten!
Oulun miitissä nappailtiin pokémoneja, kun puistomiitti järjestyi ihanan ilman vuoksi.  >:D

Corsected

Pahus! Unohdin miitin kun olin pokemoneja jahtaamassa.. :C Ens viikolla sitten!
Oulun miitissä nappailtiin pokémoneja, kun puistomiitti järjestyi ihanan ilman vuoksi.  >:D

Missä Tampereen kinkyt pokemonien metsästäjät on?! :D

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Pahus! Unohdin miitin kun olin pokemoneja jahtaamassa.. :C Ens viikolla sitten!
Oulun miitissä nappailtiin pokémoneja, kun puistomiitti järjestyi ihanan ilman vuoksi.  >:D

Missä Tampereen kinkyt pokemonien metsästäjät on?! :D
Vasta level 7, ei kehtaa viel huuella liikaa

Draugo

Mistä te sen pokemonin ootte jo kaivameet kun ei sitä ole ainakaan androidilla vielä suomessa julkaisu. Vai lataako ihmiset puhelimeensa ihan mitä vaan?

submit

  • Vieras
Lataa,jos on pakko.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Helppo se on kaivaa epävirallisista lähteistä ja asentaa käsin, mutta itte oon välttänyt. Sen sijaan muutama muu softa on tullut heitettyä asennuspaketista suoraan, kun ei ole muka omalle laitteelle muuten saanut.